AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #1 Skrevet 27. desember 2013 Jeg har så utrolig ømfintlige føtter. Oversiden av tærne mine har røde hovne merker som svir og klør. "ringetåen" er helt oppsvulmet". Har ikke gnagsår bak og pga en fot som er større enn den andre bruker jeg bestandig for store sko til den andre. Det er foten som har for stor sko som er værst. Det er ikke snakk om sko jeg bader i. Poenget med at jeg sa det var fordi jeg ikke tror at det nødvendigvis er for liten sko som er problemet. Kan man reagere på sokker? Stoff i sokker? Jeg merker at det er umulig å gå i ullsokker, da får jeg gnagsår. Hva kan jeg gjøre med dette? Hater å gå i sko.. Kan ikke gå i høye heler, da detter huden av! Prøver å smøre meg med salver med urter som skal lege eksem, sår og betent hud. Håper(kanskje litt stygt å håpe) at noen har erfaringer med dette og råd eller tips de kan dele med meg... Jeg har ikke råd til fotpleier, det er horrible priser på sånt og man får kremer man blir avhengig av som gjør at det blir faste utgifter.. Bruker sorte sokker kjøpt på H&M.. Vet ikke hva slags stoff det er i dem, men tror det er bomull for det meste.. Det er de eneste sokkene jeg ikke fryser i som ikke "gnager" på huden.. Anonymous poster hash: 44376...804
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå