queenbez Skrevet 27. desember 2013 #1 Skrevet 27. desember 2013 Jeg har drømt at jeg er utro flere ganger! Og med samme person også men til og med flere om gangen. Noen som jeg også har hatt følser for før... Og noen ganger dagdrømmer jeg våtedrømmer om dem...? What to do? Føler meg alltid slem etter disse drømmene
Gjest TheRighteous Skrevet 27. desember 2013 #2 Skrevet 27. desember 2013 Ingenting å føle seg slem over, du kan ikke noe for hva du drømmer om. Men dagdrømmene er det jo bare til å slutte med, dersom du ønsker det. 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #3 Skrevet 27. desember 2013 Det har jeg og gjort, både at jeg og typen er utro. Vi har vært sammen i lang lang tid, så det ligger ikke noe i drømmene. Anonymous poster hash: 00a80...a20
queenbez Skrevet 27. desember 2013 Forfatter #4 Skrevet 27. desember 2013 Men i drømmene liker jeg den jeg er utro med han med
Kvinnefra1980 Skrevet 27. desember 2013 #5 Skrevet 27. desember 2013 Ingen styrer drømmene... jeg har drømt helt vannvittige hinsides drømmer flere ganger om folk men det betyr ikke at jeg har noen planer om gjennomføring.... la det ligge
79kreps Skrevet 27. desember 2013 #6 Skrevet 27. desember 2013 Tja, jeg kan til en viss grad styre hva jeg skal drømme om. Om jeg ligger å tenker på en konkret ting i det jeg sovner så er det nesten garantert at dette er noe jeg drømmer om. Kan være alt fra oppgaver jeg står fast med i forbindelse med jobb til erotiske fantasier. Uansett, ikke så mye å tenke over i ettertid med mindre du faktisk tenker på det bevist og vurderer gjøre alvor utav det.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #7 Skrevet 27. desember 2013 Jeg drømte en gang om at jeg var på et tog med en kvinne og ble forført, altså jeg var utro. Følelsen i drømmen var både deilig og samtidig blandet sammen med at jeg visste at det ikke var greit. Hadde litt dårlig samvittighet når jeg våkna opp men det gikk fort over. Dette var jo bare en kåt deilig fantasi med en frekk og ulovlig bismak.. har ikke noe imot å drømme det igjen. Vet jo selv at jeg aldri vil være utro i real life. Noen ting er best som fantasier og drømmer, og et mareritt i real life. Kos deg med fantasiene dine du. Mann:) Anonymous poster hash: 7b29a...0e6
Gjest Mr. Toad Skrevet 27. desember 2013 #8 Skrevet 27. desember 2013 Dette er helt uskyldig. Jeg har drømt at jeg drepte bestevennenen min, riktignok med en lastebil som skulle lukeparkeres. Det er jo ikke slik at jeg skal melde meg politiet for drapsforsøk? Du har like lite kontroll på drømmene dine som du har på neste ukes lottorekke. Ikke engst deg.
FrankDrebin Skrevet 27. desember 2013 #9 Skrevet 27. desember 2013 Skjønner at det er ubehagelig, men drømmer er drømmer, dem er du ikke herre over.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå