Gå til innhold

"Oslo Vest"-stil


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan kler de rike på Oslo vest seg?

Tenker litt mer damete, stilig og fint, men ikke for "kjerring". Under 30.

Finnes det noen blogger, så jeg kan se litt bilder?
Eller kan dere linke til konkrete plagg f. eks.

Vil bare si på forhånd at kommentarer om hvor wannabe og teit dere synes jeg er, som spør om noe sånt, kan dere droppe.



Anonymous poster hash: 09128...9d5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden du ikke er født i det miljøet, burde du ikke kopiere dem for å se ut som dem. Du kommer nok aldri til å gjøre det uansett :) Ikke slemt, men enten er du født sånn eller så gå som andre vanlige folk.

Anonymous poster hash: 637b5...f89

Jeg skrev i førsteposten at jeg trenger ikke de kommentarene der. Jeg vil helst ha svar på det jeg spør om, i stedet for slike kommentarer.

Anonymous poster hash: 0fc74...dd8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev i førsteposten at jeg trenger ikke de kommentarene der. Jeg vil helst ha svar på det jeg spør om, i stedet for slike kommentarer.

Anonymous poster hash: 0fc74...dd8

TS, søk opp Olivia Palermo på google. :) Mye fint.

Anonymous poster hash: 80e01...5e5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

man kan ikke si noe konkret, de fleste lager sin egen vri her med "vestkantstilen" men sørg for klær som ser ordentlige ut



Anonymous poster hash: 392fa...4e8
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke Høyer og Eger ganske vestkant-butikker?



Anonymous poster hash: affa5...8da
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smale jeans uten "slitasje", skjorte i gode kvaliteter uten kleine logoer på brystet, en pen jakke fra f.eks IRO eller Isabel Marant og et par sorte skinnstøvletter/boots fra Alexander Wang. Topp det med helt rene, enkle smykker (ikke perler) og en dyr veske fra Celine.

Anonymous poster hash: ff5c9...474

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Say what?! Hun er jo dødsharry

Anonymous poster hash: b738b...f06

Nå har ikke jeg ytret min personlige mening om hva jeg synes om hennes stil da, for det er en annen sak.. ;) Men jeg synes at noen av antrekkene hennes passer ofte litt inn i den vestkantstilen. Absolut ikke alle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk dine forfedres smykker og klær. Om du virkelig hører til i miljøet vet alle hvem dine forfedre var, og mange vil synes det er hyggelig at du bruker kjolen som bestemoren din brukte på den og den sammenkomsten for mange år siden.

Anonymous poster hash: 373c2...78d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bare hadde visst hvor utrolig falske mange av de menneskene er, - hvor dyp deres forakt sitter, - hvor vanskelig det er å få innpass i de rette kretser, - hvorfor tror du mette marit har vondt i hodet hele tiden? Prøv å forestill deg hvorfor vinmonopolet på cc-vest er den som omsetter mest av alle vinmonopoler her i landet? Tenk deg litt hvorfor vestkantkvinnene er de menneskene som forbruker aller mest legemidler?

Hadde du bare hatt noen anelse om hvilken intriger, det skjulte maktspillet og den åpenlyse forakten for mennesker som florerer på vestkanten hadde du gitt opp. Han nordlendingen per heimly har bodd i oslo i tyve år, han blir jo ikke akseptert andre steder enn på grunerløkka. og han veit hvor han hører hjemme. Han ari behn, fra halden, tror du han ble akseptert nede ved Uranienborg hvor han bodde med martha loiuse? Og det ligger ikke langt vest engang, bare to hundre meter bak slottet, men han måtte likefult reise til London for å vinne gehør.

Å være innflytter til vestkanten er som oftest dømt til å mislykket, kanskje barna dine hvis de går på rett ungdomsskole og blir barndomsvenner med de riktige menneskene med de riktige etternavnene så kanskje du har en sjanse..?

Jeg skal vedgå at man lever ti år lengre på vestkanten, javisst skal jeg erkjenne at det er digg å la barneleker være ute i hagen uten at det blir stjålet slik som på tøyen, det er godt å bli prioritert hos politiet fordi du har riktig adresse og det er mer naturvennlig på vestkanten. Det er færre mennesker og langt dårligere kollektivtilbud på vestkanten enn på østkanten så på vestkanten må du ha bil.

Lykke til med ferden vestover! Go west where the skies is blue som pet shop boys synger om. =)

Kan du ikke lage en egen tråd rundt dine tanker om Oslo vest, for det vil jeg gjerne høre mer om :)

Anonymous poster hash: fe982...2f6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig off-topic, men jeg gikk på stoff-butikker på Grønland og skulle ha gardiner. Jeg kunne få de samme dag. Lohol.

Ja, det er greit nok. Fikk du dem sydd for deg?

Anonymous poster hash: 1d5e0...2e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden er delt. (Så godt det lot seg gjøre med sitater etc, noen innlegg kommer begge steder). Diskusjonen rundt folk som prøver å være vestkant kan dere ta her.

Rainbow81, mod

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...