Gå til innhold

Starter sex uten kondom

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Veldig veldig viktig spørsmål, må ha svar fort!

Jeg og kjæresten min begynner alltid å kose litt også starter vi å ha sex uten kondom. Jeg vet ikke hvor lenge fra 1-10min kanskje...også sa min venn at det kommer ut sæd litt hele tiden under samleie...

Er det sant?

Betyr det at jeg mest sansynligvis er gravid for vi har gjort det flere ganger over lang tid?

Burde jeg ikke gjøre dette?

Eller er det ikke et problem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er sant. Men det betyr ikke nødvendigvis at du har blitt gravid. Men det er en mulighet for at du KAN bli det.

Anonymous poster hash: a737d...8ae
  • Liker 2
Skrevet

Det KAN skje.. Man blir ikke garantert gravid når en gutt kommer i jenta heller. Så nei, du er mest sannsynlig ikke gravid, men det er en mulighet for det.

Skrevet

JA, det kommer sed ut av guttens penis under samleie hele tiden. Men du kan umulig være gammel nok til å ha samleie når du ikke vet såppas!

Jeg ville ventet å sett om mensturasjonen kommer som vanlig, om ikke gå til helsesøster å forklar situasjonen, så tar de en gravidtest på deg. Der får du også GRATIS kondomer!!! Ta turen dit å hent dere noen, så slipper du å bli ung mor..... Sex i ett minutt eller i maaange minutter. Samme risiko. Gutten MÅ ikke komme inni deg for at du skulle blitt gravid;)

Gjest HappyWaffle
Skrevet

fult mulig ja. det har skjedd.

det kommer precum som kan inneholde sædceller. vil derfor anbefale sterkt at du enten begynner å pillen eller annen form for prevansjon eller bruk kondom med en gang

Skrevet (endret)

Kjønnssykdommer smitter også de første 10 minuttene forøvrig.

Endret av Lea2
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...