Gå til innhold

Søte kjæreste ting

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva søtt kan jeg "lage" eller gjøre for min guttekjæreste?

Fra gavmildjente

Anonymous poster hash: a2fcf...d91

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

finn ut hva han virkelig trenger eller ønsker seg. det er det beste måten å gjør noen glad på og score mange godpoeng på :)

edit : er han typen så vil han virkelig sette pris på at du viser omtanke til dem han selv er glad i

Endret av Kvinnefra1980
Skrevet

Typen min blir alltid glad når jeg strikker nye sokker eller votter til han :fnise:

Han blir også veldig glad når jeg har energi til å lage middag til han :)

Skrevet

Kjæresten min blir veldig glad når jeg lager mat til han :) Spesielt siden det skjer sånn ca 2 gang i året :P

også blir han veldig glad når jeg har bakt kake til han :D

Anonymous poster hash: 10900...53d
Skrevet (endret)

Men jeg er bare 16 så mente ikke matlaging osv.

Mente mer skrive søte personlige kort eller lage litt personlig

Endret av queenbez
Skrevet

Min kjæreste er fra ett fjernt land og for første gang på 10 år har han fått endelig råd til å reise dit og besøke sin familie og aldrende far.

Jeg kjøpte han ny mobil da den gamlen var litt godt brukt men fremdeles full brukbar , slik at han kunne gi den gamle til sin bror som har aldri ville hatt mulighet til å kjøpe selv.

Også hjalp jeg han litt med flybilletten , også vært rundt å handlet jålete damegaver til kvinnene i storfamilien.. hjulpet til dette også litt økonomisk, og kjøpt han flybilletter tur retur innenfor Norge til denne turen .

Alt slike ting viser jo at jeg elsker han, vil satse på han, og at jeg er glad i familien hans og gjør mitt beste for å lette hans situasjon da denne turen er vannvittig dyr.

også hjulpet med praktiske ting i forbindelse med dette ... lærte han å kjøre bil også :)

så alt du kan gjøre / kjøpe som viser at du bryr deg kommer tilbake i form av et godt stabilt og kjærlig forhold og er en god investering.

Anonymous poster hash: 964f6...f7e
Skrevet

Oii, 15 altså... hmm.. la oss lete i ungdomsminnene :) er han glad i fotball , konsert til favoritt bandet hans... hva med å skaffe 2 biletter ? det er ikke såå dyrt at det er uoverkommelig, men skaper et fint minne sammen ? ...

Skrevet

Jeg ville har skrevet ut denne:

273387-8-1267631493221.jpg

Og så kan du brenne papiret litt rundt kantene, for å gjøre det finere, og kanskje spraye det med noe god parfyme. Gi det til ham i en rød konvolutt med hjerte utenpå. Gutter elsker sånn :wow:

hehe, tror du ? Nope.. jenter elsker sånnt.. gutter bryr seg ikke.. har stor sønn... tro på meg.. :)

Anonymous poster hash: 964f6...f7e

Gjest avocadoen
Skrevet

Har strikket skjerf til min. Ber han også ut på date av og til. Og så gjør vi små ting som f.eks at vi masserer eller kiler hverandre.

Skrevet

Du kan skrive ut denne:

273387-8-1267631493221.jpg

Og så kan du brenne papiret litt rundt kantene, for å gjøre det finere, og kanskje spraye det med noe god parfyme. Gi det til ham i en rød konvolutt med hjerte utenpå. Gutter elsker sånn :wow:

Fikk ikke opp bilde pga jeg er på mobilen..kan fu legge ut link

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...