Gå til innhold

Nakenbilder til kjæreste

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gjør alle dette?

Kjæresten min har såå lyst på at jeg sender sexy nakenbilder, men det har vært så mye om det i media om bilder på avveie, selv om man stolte på mottakeren, så jeg har sluttet å sende slike bilder. Er det virkelig urimelig av meg? Er jeg da en uspennende grå mus? Føler at jeg "burde" fordi jeg er veldig glad i han, men har ikke lyst..

Anonymous poster hash: 4b446...817
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør det :) Ikke så mye nå fordi jeg går rundt naken hjemme hver dag uansett. Men før så sendte jeg en del iallefall, og han har dem fortsatt på hardisken sin :) Er ikke redd for at de skal komme ut på nettet, for jeg stoler på kjæresten min og VET at han ikke er en sånn fyr som legger slike ting ut på nettet :)

Anonymous poster hash: 2633f...6ca
Skrevet

For å si det sånn. Alle som er født etter anno 1980 har et nakenbilde av seg selv i en eller annen form. Kanskje på mobilen, kanskje på nettbrett.... Er bokstavelig talt millionvis av bilder på "avveie", og ingen bryr seg lenger dersom de ser en pen dame i BH eller skrivepenn stukket opp i musa tilogmed.

Så med mindre du er ekstraordinær ser jeg ingen grunn til å frykte noe.

i.e. ingen bryr seg.

Anonymous poster hash: 8fe92...473
  • Liker 2
Skrevet

Er du ikke fortrolig med det, så gjør du det ikke. Det handler om egne prinsipper, samt hvor stor tillit du har til kjæresten din - og dette varierer jo selvfølgelig.

Jeg har tidligere sendt til samboeren da vi var i avstandsforhold. Jeg stoler hundre prosent på ham og vet med sikkerhet at de bildene aldri kommer på avveie. Derfor tør jeg, har aldri sendt til noen andre før det. Så det er opp til deg og vurdere hva du er komfortabel med. Ikke føl deg presset, han skal akseptere det om du ikke vil :).

Skrevet

Jeg fikk en parfyme jeg absolutt ikke likte. I tilegg til den fikk jeg et par sokker. Slike type sokker er sånne kusinen min bruker (som ga meg de..), jeg har aldri vist meg i noe sånt og kunne aldri gjort det. Det er ikke meg, det er henne, og det gjør meg litt irritert. Så typisk.

Anonymous poster hash: ba87f...4af
Skrevet

Du skal ikke gjøre ting du ikke har lyst til, og hvis kjæresten din ikke respekterer det, så er han ikke en god kjæreste.

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk en parfyme jeg absolutt ikke likte. I tilegg til den fikk jeg et par sokker. Slike type sokker er sånne kusinen min bruker (som ga meg de..), jeg har aldri vist meg i noe sånt og kunne aldri gjort det. Det er ikke meg, det er henne, og det gjør meg litt irritert. Så typisk.

Anonymous poster hash: ba87f...4af

Og hva har dette med nakenbilder å gjøre? :P

Anonymous poster hash: 2633f...6ca

• Liker 2
Skrevet

Jeg har aldri tatt nakenbilde eller noe i nærheten av meg selv.

Det er ikke sånn at "alle" gjør det.

Anonymous poster hash: c4039...81f
Skrevet

gjør helst ikke det, om du gjør det allikevel så ikke med ansiktet og ikke med tattoveringer o.l. som gjør det lett gjennkjennelig om de allikevel skulle komme på avveie..

mange sier at de stoler på kjærestene sine, men mange av dem kan ende opp som en bitter ex en dag og det er DA det kommer frem hvor mye de er virkelig å stole på.... just sayin`

• Liker 1
Skrevet

Gjør alle dette?

Kjæresten min har såå lyst på at jeg sender sexy nakenbilder, men det har vært så mye om det i media om bilder på avveie, selv om man stolte på mottakeren, så jeg har sluttet å sende slike bilder. Er det virkelig urimelig av meg? Er jeg da en uspennende grå mus? Føler at jeg "burde" fordi jeg er veldig glad i han, men har ikke lyst..

Anonymous poster hash: 4b446...817

neida det er ikke urimelig.

Hva med sexy ikke-nakenbilder da? :P

Skrevet

Nei dette gjør ikke alle. Ikke jeg heller. Vil ikke ha nakenbilder av meg på nettet 4 ever og alltid nei, derfor tenker jeg hva jeg gjør og tar ALDRI slike teite bilder. Er det ikke bedre med ei ekte dame 4 real da, enn et dumt glossy bilde???

Anonymous poster hash: 57232...fcd
Skrevet

Gjør ikke noe. Ta bare aldri bilde av ansiktet ditt samtidig, eller klær og andre ting som gjør at tredjeperson kan identifisere deg.

Anonymous poster hash: e0472...9e7

Gjest Raindrops
Skrevet

Dere er rimelig naive om dere er sikre på at de aldri kommer på avveie. Mye kan skje med en harddisk, mobil eller nettbrett, og det er ikke alltid eieren har kontroll på dette.

Det er uansett ikke urimelig av deg. Har du ikke lyst så har du ikke lyst.

Skrevet

Syns ikke det er urimelig av deg, dette er noe du må kjenne på selv. Du kan aldri vite om det kommer på avveie eller ikke.

Hvis du bestemmer deg for å gjøre det, send uten ansikt og uten gjenkjennelige objekter i bakgrunnen (prøv å skjule eventuelle tatoveringer også). Da er det hvert fall ingen som kan si helt sikkert at det er deg.

Skrevet

Veldig naivt å stole 100% på en som er forelsket, utrolig hvor usympatisk noen kan ende opp med å bli. Selv om det kanskje ikke er vondt ment, kan bildene likevel komme på avveie, gutter kan bli veldig stolte av kjæresten sin, og ønsker i all hemmelighet(!) å dele dette med noen de også stoler 100% på. Sannsynligheten for at de kommer på avveie vil alltid være rimelig stor.

Ha det heller moro med å ta bilder sammen, ha bildene på et felles kamera, slett de så raskt som mulig, det kan være veldig sexy og opphissende for begge uansett.

Anonymous poster hash: 7f63a...7c2
Skrevet

Dere er rimelig naive om dere er sikre på at de aldri kommer på avveie. Mye kan skje med en harddisk, mobil eller nettbrett, og det er ikke alltid eieren har kontroll på dette.

Det er uansett ikke urimelig av deg. Har du ikke lyst så har du ikke lyst.

Ikke gjør det. Hvorfor skal du egentlig det? Er det ikke bedre at han ser deg "live"? Aldri stol på at ikke ting kommer på avveie.

Anonymous poster hash: 55a5c...cbf

Skrevet

Jeg har sendt mannen min (vi er gift), et par bilder av puppene mine, men aldri sammen med ansiktet. Mer fordi mobilen kan komme på avveie. Selvom avsender står, så blir ihvertfall ikke ansiktet mitt misbrukt om det skulle komme på avveie.

Anonymous poster hash: fd433...83e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...