Smila Skrevet 14. mai 2004 #1 Del Skrevet 14. mai 2004 Gratulerer. Blir spennende hvis det blir en til Wordidol... Bare stygge gutter fra Norge.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. mai 2004 #2 Del Skrevet 14. mai 2004 Bare stygge gutter fra Norge.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2004 #3 Del Skrevet 14. mai 2004 "bare stygge gutter fra norge"... det var stygt sagt.... bra kjartan vant, men han kan ikke måle seg med kurt. men for all del, kjartan er dyktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 14. mai 2004 #4 Del Skrevet 14. mai 2004 Kjartan er vel ikke så stygg han vel? For en idiotisk ting å si... :-? Synes Kjartan har masse sjarm jeg. -Og uansett så er vel ikke World Idol en skjønnhetskonkurranse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 15. mai 2004 #5 Del Skrevet 15. mai 2004 kjartan er ikke stygg men sjarmerende. Men han skulle ikke latt dem klippe mikrohockey på han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 15. mai 2004 #6 Del Skrevet 15. mai 2004 kjartan er ikke stygg men sjarmerende. Men han skulle ikke latt dem klippe mikrohockey på han I agree Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 15. mai 2004 #7 Del Skrevet 15. mai 2004 Gratulerer. Blir spennende hvis det blir en til Wordidol... Bare stygge gutter fra Norge.. hehe Jeg er helt enig med deg Smila. Jeg synes det var flott at Kjartan vant, men kjekk er han ikke. Men han er mye kjekkere en Kurt, men det skal ikke så mye til for å bli det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilla1 Skrevet 15. mai 2004 #8 Del Skrevet 15. mai 2004 Jeg er helt uenig med smila og Truselinemor. Synes Kjartan ser bra ut, han har en flott utstråling og det virker som han har masse personlighet, på akkurat samme måte som Kurt har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 15. mai 2004 #9 Del Skrevet 15. mai 2004 Om han er kjekk eller ikke, det er vel opp til hver enkelt. jeg syns ikke han er kjekk, men han var så absolutt en verdig vinner!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 15. mai 2004 #10 Del Skrevet 15. mai 2004 Synes at Idol faktisk fokuserer endel på utseende men det går på "helheten" som dommerne sier. Kjartan representerer en stor gruppe mennesker med utseende sitt og sin væremåte, han følger motebildet men ikke slavisk og har en kul måte å vise seg frem på. Så for veldig mange så er han nok en veldig kjekk kar! Om han er kjekk i ansiktet klarer jeg ikke helt å si for min del, men sjarm det har han. (er veldig glad for at den mikrohockey'n forsvant:klappe: ) Men er ikke så glad for at han vant Idol...Ingen av de to som stod i Oslo spektrum i går var verdige i følge meg, men det er nå bare min mening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smila Skrevet 15. mai 2004 Forfatter #11 Del Skrevet 15. mai 2004 Ja, visst er han kjekk, og visst er han flnk. Men den frisyren og greier, han er ikke av de peneste. Ble litt dumt skrevet. Kurt er også herlig, men heller ikke av de peneste. Men heldigvis så kan vi i norge si at vi har stemt frem den beste, og ikke den peneste. Og det er ganske bra synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå