Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2004 #21 Skrevet 15. mai 2004 Blæhhh.. :evil: Jaja, plata hans kommer til å bli populær på danskebåten iallefall.. Jeg for min del ga egentlig opp hele greia når Øystein gikk ut... :-( Uansett, andreplass er jo så og si like godt som første i denne sammenheng.Begge kommer til å få platekontrakt uansett, og å få delta i World Idol er vel ikke akkurat noens største drøm? (World Idol-showet floppet visstnok på verdensbasis i fjor, var visst mest bare nordmenn som fulgte med:D Margaret hadde stil, klasse og særpreg.Kjartan er mest bare harry og virker litt tåpelig. (tenk at jeg faktisk engasjerer meg i dette fremdeles.. )
Gjest Mariona Skrevet 15. mai 2004 #22 Skrevet 15. mai 2004 Ææææsj at Kjartan skulle vinne da. Boybandstemme og "tales from the crypt"-utseende... Hadde virkelig håpet på Margaret :cry: En annen ting; jeg stemte flere ganger på Margaret i går, og jeg fikk kun èn "din stemme er registrert"-melding tilbake og det var mange timer etter (jeg la meg klokka ett og da var den ennå ikke kommet). Hva skjedde der?!?
Tjorven Skrevet 15. mai 2004 #23 Skrevet 15. mai 2004 I går var Margaret klart best av de to, så det var litt urettferdig at Kjartan vant. Men sånn er det vel når det er mest småjenter som stemmer.
Gjest Estrela Skrevet 15. mai 2004 #24 Skrevet 15. mai 2004 Men sånn er det vel når det er mest småjenter som stemmer. Tror ikke dette stemmer. Alle mine mannlige bekjente over 25 år (det er noen) liker Kjartan best. "Margaret er så stiv og unaturlig", sier de. Jeg er enig. Kjartan virker mer ekte!
Tjorven Skrevet 15. mai 2004 #25 Skrevet 15. mai 2004 Tror ikke dette stemmer. Alle mine mannlige bekjente over 25 år (det er noen) liker Kjartan best. "Margaret er så stiv og unaturlig", sier de. Jeg er enig. Kjartan virker mer ekte! Søren også, der røykt teorien min. Neida, men jeg tror det var veldig mange småjenter som stempte på ham. I Spektrum hadde jo "alle" jentene Kjartan-plakater. Mulig at Kjartan er mer ekte, men i mine ører er ikke stemmen hans bra nok for en sånn konkurranse. (Men så sammenlikner jeg kanskje automatisk med Kurt også?) Men for meg spilte det ingen rolle hvem som vant...så jo på i går, men uten entusiasme.
Bokalven Skrevet 15. mai 2004 #26 Skrevet 15. mai 2004 "Margaret er så stiv og unaturlig"' date=' sier de. Jeg er enig. Kjartan virker mer ekte![/quote'] Jeg er helt uenig. Kjartan er jo kjedelig og ordinær. Margaret er orginal og livlig og med en mye bedre stemme.
Gjest Estrela Skrevet 15. mai 2004 #27 Skrevet 15. mai 2004 Oisann, vi er uenige. Jaja. Greit det! Smaken er som... osv...
¤Tiili¤ Skrevet 15. mai 2004 #28 Skrevet 15. mai 2004 Kjartan fortjente og vinne! Og Vil ikke si at Margareth skiller seg noe ut stemmemessig.
Frodo Skrevet 15. mai 2004 #30 Skrevet 15. mai 2004 Det som manglet i finalen igår var Maria som burde vært der i stedet for Margaret. Margaret klarer ikke å overbevise meg på scenen, og jeg synes heller ikke at stemmen hennes er ekstraordinær (hun synger godt, men mangler fortsatt noe som sikkert kommer med årene). Kjartan var klart bedre enn Margaret noe også seerne mente. Han vant faktisk en soleklar seier (59 mot 41). Jeg stemte på Kjartan, og jeg er over 30..
Gjest Hulderjenta Skrevet 15. mai 2004 #31 Skrevet 15. mai 2004 Skuffet - synes Margaret fortjente å gå av med seieren. Har riktignok ikke fått sett finalen, men skal ta en titt på reprisen i dag. Kjartan som Idol - er folk blitt helt tullerusk?? No offence, Kjartan - men Margaret er den beste snageren av de to og hadde virkelig gjort seg som Idol!
Gjest Seleena Skrevet 15. mai 2004 #32 Skrevet 15. mai 2004 FAEN! ...Sa eg og då dei sa "KJARTAN". Men men, pyttpytt, Margaret fekk 49% av stemmene (?) og det seier litt..... Litt bra at ho kom på andre plass og, fordi då slepp ho, som Nitha sa, å laga ei heseblesane-hu-og-hei ido(l)plate.
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2004 #33 Skrevet 15. mai 2004 Nå har det jo noe å gjøre med STEMMEN, ikke utseendet. Margaret sang både falsk og så helt idiot ut der hun gikk og trappet på scenen med beina trøkt langt bakover i rompa
Gjest Madam Felle Skrevet 15. mai 2004 #35 Skrevet 15. mai 2004 ...Sa eg og då dei sa "KJARTAN". Men men, pyttpytt, Margaret fekk 49% av stemmene (?) og det seier litt..... Litt bra at ho kom på andre plass og, fordi då slepp ho, som Nitha sa, å laga ei heseblesane-hu-og-hei ido(l)plate. Rettelse: Hun fikk 41% av stemmene. Ellers var det den klart beste som vant i går. Margareth sang småsurt enkelte steder i Idolsangen, og det gjorde ikke Kjartan. Hun er kjempe flink og jeg regner med at vi får høre mer til henne, men den beste vant i går.
Gjest Esther Skrevet 15. mai 2004 #37 Skrevet 15. mai 2004 Riktig det, Madam Felle - Prosentfordelingen var slik: Margareth: 41% Kjartan 59 % Og når det var 1,3 millioner avgitte stemmer så blir det et par flere til Kjartan ...
Gjest Virvel Skrevet 15. mai 2004 #38 Skrevet 15. mai 2004 Jeg har heiet på Margaret hele veien, men ble ikke voldsomt skuffet da hun ikke vant. Har jo ikke noe i mot Kjartan heller. :-) Synes bare "Standing Tall" passer bedre til Margaret enn til Kjartan, men jaja.
Gjest Madam Felle Skrevet 15. mai 2004 #39 Skrevet 15. mai 2004 Kjartan fikk 817150 stemmer Margareth fikk 567850 stemmer. Altså fikk Kjartan 249300 flere stemmer enn Margaret, og det kaller jeg soleklar seier. Det var større forskjell i år enn i fjor, for da fikk Kurt 53% og Gaute 47%. Uanett så var Kjartan bedre enn margaret, men forstår jo at de som ahr stemt på Margareth mener noe annet. Hun fikk jo ganske mange stemmer hun også. Gleder meg til Kjartan kommer ut med singelen.
Gjest pace Skrevet 15. mai 2004 #40 Skrevet 15. mai 2004 Det er jo mange som har klagd på at man skal ha bedre stemme. Og Kjartan treffer jo bedre på tonene. Så der er det jo 1-0 til Kjartan. Men jeg er enig i at han ikke virker spennende musikalsk sett. Jeg er spent på hva Margaret kan få til, men ikke Kjartan. Men sånn i ettertid ender jeg heller nok på og høre på en musikal der maria synger det er noe hun får til; hun synger så bra at det blir trancendalt; og det kan man ikke si om mange av idol deltakerne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå