Gå til innhold

Ny veske - tips?


Gjest Linn Cathrin

Anbefalte innlegg

Gjest Linn Cathrin

Hei!

Jeg er på jakt etter min første "ordentlige" veske, men har ikke veldig mange tusen til rådighet. Vurderer Michael Michael Kors Saffiano Jet Set (synes den er veldig enkel og fin), men har fått med meg at dette er noe "alle" tydeligvis har? Har også sett på diverse vesker fra Marc by Marc Jacobs.

Så; har dere tips til fine vesker fra 1000-4000 kr? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er på jakt etter min første "ordentlige" veske, men har ikke veldig mange tusen til rådighet. Vurderer Michael Michael Kors Saffiano Jet Set (synes den er veldig enkel og fin), men har fått med meg at dette er noe "alle" tydeligvis har? Har også sett på diverse vesker fra Marc by Marc Jacobs.

Så; har dere tips til fine vesker fra 1000-4000 kr? :rolleyes:

Hvis du ser på amerikanske sider som dillards.com, macys, bloomingdales, net-a-porter, neimanmarcus, osv så er det masse salg nå. Der finner du helt sikkert noe fint;)

Anonymous poster hash: baecd...eab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke anbefale Michael Kors vesker, syns de er aaaalt for dårlig kvalitet til den prisen. Men Marc Jacobs har mange fine og tidløse :)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Linn Cathrin

Jeg ville ikke anbefale Michael Kors vesker, syns de er aaaalt for dårlig kvalitet til den prisen. Men Marc Jacobs har mange fine og tidløse :)!

Oi, det har jeg ikke hørt noe om! Marc Jacobs blir for dyrt for min lommebok, så blir i såfall MBMJ, men synes de er superfine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linn Cathrin

Hvis du ser på amerikanske sider som dillards.com, macys, bloomingdales, net-a-porter, neimanmarcus, osv så er det masse salg nå. Der finner du helt sikkert noe fint;)

Anonymous poster hash: baecd...eab

Takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville ikke anbefale Michael Kors vesker, syns de er aaaalt for dårlig kvalitet til den prisen. Men Marc Jacobs har mange fine og tidløse :)!

Dette er det motsatte av min erfaring! Eller tenker du på MICHAEL By Michael Kors?

I såfall synes jeg det burde presiseres, for de MK veskene jeg har er av fantastisk kvalitet!

Jeg har en Selma i saffiano leather, dette er et "hardt" skinn av veldig god kvalitet. I tillegg har jeg en clutch i nærmest hanskeskinn fra 3-4 år tilbake, den både lukter og ser ut som ny, selv etter utallige byturer :)

MBMK har jeg imidlertid ikke erfaring med, mulig dette er av dårligere kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Oi, det har jeg ikke hørt noe om! Marc Jacobs blir for dyrt for min lommebok, så blir i såfall MBMJ, men synes de er superfine.

Budsjettrammen din (inkl. frakt, toll og mv.) bør holde til denne :)

Marc Jacobs Mini 1984

WODCOB830003BLK_1_large.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linn Cathrin

Dette er det motsatte av min erfaring! Eller tenker du på MICHAEL By Michael Kors?

I såfall synes jeg det burde presiseres, for de MK veskene jeg har er av fantastisk kvalitet!

Jeg har en Selma i saffiano leather, dette er et "hardt" skinn av veldig god kvalitet. I tillegg har jeg en clutch i nærmest hanskeskinn fra 3-4 år tilbake, den både lukter og ser ut som ny, selv etter utallige byturer :)

MBMK har jeg imidlertid ikke erfaring med, mulig dette er av dårligere kvalitet.

Det var det jeg også trodde, for har kun hørt positive ting om Michael Kors tidligere. Har dog hørt litt negativt om kvaliteten på Michaen Michael Kors, så det kan nok være det personen tenkte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Budsjettrammen din (inkl. frakt, toll og mv.) bør holde til denne :)

Marc Jacobs Mini 1984

WODCOB830003BLK_1_large.jpg

Hvordan er det å bestille fra matches mtp toll/mva? Jeg prøvde å gå gjennom utsjekk for å se hva totalen ble på, men det kom ikke opp noe mer enn den ordinære summen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Hvordan er det å bestille fra matches mtp toll/mva? Jeg prøvde å gå gjennom utsjekk for å se hva totalen ble på, men det kom ikke opp noe mer enn den ordinære summen...

Norsk mva. og eventuell toll legges ut av DHL, og du får det som separat regning fra DHL, + DHLs behandlings og utleggsgebyr.

I tillegg til selve kjøpesummen kommer pakking og forsendelse, enten £16 eller £12, som også inngår i mva. grunnlaget.

Du vil se differansen mellom de to alternativene når du kommer dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

For noe tull! Har selv 3 MK vesker (Hamilton large tote, jet set medium og selma medium) + en lommebok. Det er så god kvalitet at! :-) Er suuper fornøyd, velg saffiano leather hvis du skal kjøpe michael kors, veldig godt og vannavstøtende skinn.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har jo MK vesker nå synes jeg... Hva med Modalu eller DKNY?

Endret av Sunshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...