AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #1 Skrevet 26. desember 2013 Jeg og kjæresten min har vært sammen siden juli. Vi har hatt minimalt med sex , da det ikke har passet seg sånn. Men når vi skal ha sex og vi begge blir opphisset, så trekker penisen hans seg tilbake etter en liten stund.Jeg har liksom gitt opp, for en føler jo at det er noe galt med en når det blir slik. Får penis stiv igjen, men når vi skal ha samleie så blir den fort slapp igjen...er det noe steingalt med meg, eller er det hans potens det er noe galt med....Han sier at jeg må slappe av, for han merker at jeg begynner å stresse, og da ramler den automatisk ned...Noen som har tips til meg...er nokså frustrert av dette. Anonymous poster hash: 1626d...7f0
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #2 Skrevet 26. desember 2013 angst? Anonymous poster hash: 30eec...a8d
gjj Skrevet 26. desember 2013 #3 Skrevet 26. desember 2013 Tror ikke det, men det kan være. Har aldri fått han til å få orgasme :-(
Gjest Nordavind Skrevet 26. desember 2013 #4 Skrevet 26. desember 2013 (endret) .. Endret 23. april 2015 av Nordavind
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #5 Skrevet 26. desember 2013 Akkurat sånn er det med min type og. Penisen blir slapp når han skal til å stikke den inn, ikke noe digg å ha sex med en sånn penis. Han sier han er nervøs, men jeg har vært tålmodig lenge, og det har enda ikke bedret seg.. Anonymous poster hash: d64fe...90a
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #6 Skrevet 26. desember 2013 AB over her. Tror egentlig min type har potensproblemer og, selv om han ikke vil innrømme noe sånt. Anonymous poster hash: d64fe...90a
Værbittfuru Skrevet 26. desember 2013 #7 Skrevet 26. desember 2013 Har akkurat opplevd det samme med min kjæreste. (jeg er mann) Har aldri hatt problem med at junior blir slapp, selv ikke med mye alkohol innenbords. Så du kan trygt si at sjokket var tydelig i ansiktet mitt, når junior ble slapp mitt under akten. FLAUT, FLAUT, FLAUT. Og ikke minst kjemperedd for at hun skulle tolke det som at jeg ikke likte henne på noen måte. Grunnen har jeg kommet frem til var at jeg aldri har vært så hodestups forelska i noen, altså en masse følelser og kanskje en frykt for å skuffe. Dette har skapt stress, som igjen har gjort at min kjære penis svikta. Nå er problemet løst, og det skjedde slik: - Snakket sammen, jeg hva jeg trodde og hun hva hun tenkte om det - Fortsette å ha sex, og når det skjedde igjen bare godtok vi at det var over. Kjedelig JA, men slik er det iblant. (Tunga og fingre funker fortsatt) Så etter kanskje 3 uker er problemet borte og sexen er fantastisk! Gud som jeg elsker den jenta for hvordan hun takla situasjonen og var ærlig. 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #8 Skrevet 26. desember 2013 I begynnelsen sa han at det ville bli bedre, det var prestasjonsangst. Men nå etter et halvt år, må nå den ha blitt borte.Jeg vet jeg trekker meg litt tilbake når det blir altfor godt, blir da stresset og hopper av. Har prøvd å runke han til orgasme, men får ikke til det heller...tror jeg gjør det helt feil...selv om han sier at alt jeg gjør er veldig godt...Blir ikke klok på dette. Anonymous poster hash: 1626d...7f0
Gjest Nordavind Skrevet 26. desember 2013 #9 Skrevet 26. desember 2013 I begynnelsen sa han at det ville bli bedre, det var prestasjonsangst.Men nå etter et halvt år, må nå den ha blitt borte.Jeg vet jeg trekker meg litt tilbake når det blir altfor godt, blir da stresset og hopper av.Har prøvd å runke han til orgasme, men får ikke til det heller...tror jeg gjør det helt feil...selv om han sier at alt jeg gjør er veldig godt...Blir ikke klok på dette. Anonymous poster hash: 1626d...7f0 Den blir ikke nødvendigvis borte av seg selv. Hvis det gjentar seg ofte nok så kan det bli til en slags vane, en ond sirkel som det kan være vanskelig (men ikke umulig!) å komme ut av. Det vil si at jo lengre det blir sånn desto mer stressa blir han og desto vanskeligere blir det for han å få den hard.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå