Gå til innhold

Smerter i underlivet etter orgasme

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har bare opplevd dette når jeg har vært alene. Atså onanert alene. Jeg får først orgasme ( skal ikke klage på det) men så får jeg noe som ligner på menssmerter etterpå. Dette varer ganske lenge! Nå har jeg hatt det i over 12 timer. Syntes det er rart at det skal være så vondt etterpå, får jo ikke lyst til å gjenta seansen da.

Noen forslag til hva det kan være?

Ps, jeg kosa utenpå trusa/ bruker klitorisvibrator. Så har ikke "stukket" meg på i skjeden eller noe.

Anonymous poster hash: 51f7c...0ac
Videoannonse
Annonse
Skrevet

kramper :) jeg fikk så hard orgasme en gang at jeg fikk mensen en uke for tidlig :fnise: slå den! det var nesten litt skummelt å Oo

Anonymous poster hash: 26d31...358
Skrevet

Jeg får dette om jeg onanerer og jeg snart skal få mensen. Da får jeg helt intense smerter etterpå. Det er nok krampetrekninger kombinert med de krampetrekningene som selv skjer av menstruasjonssmertene. Så det føles som det er dobbelt opp med mensensmerter.

Anonymous poster hash: fb3b2...289
Skrevet

Jeg får dette om jeg onanerer og jeg snart skal få mensen. Da får jeg helt intense smerter etterpå. Det er nok krampetrekninger kombinert med de krampetrekningene som selv skjer av menstruasjonssmertene. Så det føles som det er dobbelt opp med mensensmerter.

Anonymous poster hash: fb3b2...289

samme her

Skrevet

Jeg får også dette noen ganger, men vanligvis bare når jeg får orgasme sammen med kjæresten. Kjennes ut som menssmerter, er helt nederst i magen og mot underlivet. Varer heldigvis ikke så lenge som du sier for meg, men det er ubehagelig. Tror også det kommer av kramper fra orgasmen... Kanskje du kommer "hardere" når du onanerer og det er derfor du får det da..?

Anonymous poster hash: 642cf...cd0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...