She_Leiva Skrevet 5. april 2014 #1681 Del Skrevet 5. april 2014 (endret) Så ok, du har gjort store forandringer fysisk, men du har tydeligvis en del å jobbe med enda på den mentale biten. Den passive aggressive tonen du viser her i innlegget ditt kler deg ikke, og du mister herved min eventuelle støtte. Empati og forståelse for andre mennesker er en fin egenskap å utvikle. Anonymous poster hash: 98639...72d Om du mener at innlegget min var passiv aggressivt så beklager jeg det. Jeg kan godt ha missforstått hva Hulderen prøvde å fortelle meg, men samtidig, så mener jeg ikke at jeg sa noe feil i det innlegget jeg opprinnelig kom inn hit med. Om dere ikke ser det, så var det ment som et lite innspill med inspirasjon for å fortelle at jeg også hadde et mål om å gå ned til påske, og klarte det. Om det er sånn at jeg ikke kan skrive her inne fordi at jeg ikke har vært med fra starten av så er det greit for meg, men jeg har jo fulgt med her inne selv om jeg ikke har deltatt og også funnet inspirasjon i andre her inne. Jeg beklager på det sterkeste om noen føler seg støtt av meg, det er så visst ikke meningen å tråkke noen på tærne. Jeg vil forresten ikke kuppe tråden med meninger om det var riktig eller feil av meg å fortelle om min vektnedgang her inne og jeg er heller ikke ute etter noen krangel, såjeg kan godt trekke meg ut fra denne tråden nå... Beklager alt oppstyr. Endret 5. april 2014 av She_Leiva 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 5. april 2014 #1682 Del Skrevet 5. april 2014 Skriver fra mobil så får ikke til å kopiere inn gammel vekt. I går veide jeg 55,1. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscae Skrevet 5. april 2014 #1683 Del Skrevet 5. april 2014 KjemiStartvekt fra tidligere: 84 kgHøyde (valgfritt): 161 cmStartvekt for denne tråden: 83 kgMål til påske: 70 kgJanuar 2014 03. januar, uke 1: 83 kg 10. januar, uke 2: 81,1 kg (-1,9 kg) 17. januar, uke 3: 81,2 kg (+0,1 kg) 24. januar, uke 4: 80,4 kg (-0,8 kg) 31. januar, uke 5: 79,5 kg (-0,7 kg) Februar 2014 07. februar, uke 6: 80,9 kg (+1,4 kg) 14. februar, uke 7: 80,2 kg (-0,7 kg) 21. februar, uke 8: 80,1 kg (-0,1 kg)28. februar, uke 9: --- Mars 201407. mars, uke 10: --- 14. mars, uke 11: --- 21. mars, uke 12: --- 28. mars, uke 13: 80,5 kg (+0,4 kg)April 2014 04. april, uke 14: 80,6 kg (+0,1 kg) Kan du slette målet mitt? Jeg har ingen intensjoner om å gå ned 10,5 kg på en uke... Det gikk ikke så bra for meg dette, men samtidig må jeg tenke på at det er mye som har skjedd denne våren, og først nå er livet mitt i ferd med å bli sånn som det har vært før, etter å ha vært fullstendig på bærtur siden august, da jeg ble syk. Jeg tror jeg melder meg ut her, og så fortsetter jeg etter påske. Jeg vet det blir en del utskeiinger i påsken, så kan like godt vente til etter det med lavkarbo-helvetet. Neida, lavkarbo er ikke helvete, men jeg er så vannvittig glad i pizza, pasta og fersk gjærbakst. Fordelen er jo at jeg kan spise meg mett med god samvittighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissi Skrevet 5. april 2014 #1684 Del Skrevet 5. april 2014 Januar 2014 03. januar, uke 1: 84 kg 10. januar, uke 2: 84 kg 17. januar, uke 3: 83,2 kg (-0,8 kg) 24. januar, uke 4: 83,3 kg (+0,1 kg) 31. januar, uke 5: 83 kg (-0,3 kg) Februar 2014 07. februar, uke 6: 82,2 (-0,8 kg) 14. februar, uke 7: --- 21. februar, uke 8: 82 kg (-0,2 kg) 28. februar, uke 9: 81,5 kg (-0,5 kg) Mars 2014 07. mars, uke 10: -- 14. mars, uke 11: -- 21. mars, uke 12: -- 28. mars, uke 13: -- April 2014 4. april, uke 14: 79,6!! :D Laaang periode uten posting her, men det gikk litt i glemmeboka, gitt. Men jeg har satt i gang med 30 days shred, og vekta går fortsatt nedover! Endelig ser jeg det lenge etterlengtede 7-tallet igjen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanore Skrevet 5. april 2014 Forfatter #1685 Del Skrevet 5. april 2014 Om du mener at innlegget min var passiv aggressivt så beklager jeg det. Jeg kan godt ha missforstått hva Hulderen prøvde å fortelle meg, men samtidig, så mener jeg ikke at jeg sa noe feil i det innlegget jeg opprinnelig kom inn hit med. Om dere ikke ser det, så var det ment som et lite innspill med inspirasjon for å fortelle at jeg også hadde et mål om å gå ned til påske, og klarte det. Om det er sånn at jeg ikke kan skrive her inne fordi at jeg ikke har vært med fra starten av så er det greit for meg, men jeg har jo fulgt med her inne selv om jeg ikke har deltatt og også funnet inspirasjon i andre her inne. Jeg beklager på det sterkeste om noen føler seg støtt av meg, det er så visst ikke meningen å tråkke noen på tærne. Jeg vil forresten ikke kuppe tråden med meninger om det var riktig eller feil av meg å fortelle om min vektnedgang her inne og jeg er heller ikke ute etter noen krangel, såjeg kan godt trekke meg ut fra denne tråden nå... Beklager alt oppstyr. Jeg syntes ikke at det var noe galt med det du skrev først, og reagerte faktisk litt på tilsvaret du fikk, for det kunne tolkes i flere retninger. Velger å tro at det bare var en oppklaring i forhold til hva som er motiverende for den enkelte å lese om, og hvordan det å følge noen over tid er til sammenligning. Uansett var det bare en ting du skrev som jeg selv tolket som passiv-aggressivt eller spydig, og det var innlegget under, særlig det som er uthevet. Takk for noen fine ord. Beklager at jeg kom inn her for å inspirere og fortelle om meg selv i en trådd der det tydeligvis bare er lov for bestemte mennesker å skrive. Jeg visste nemlig ikke at denne tråden bare var for folk som deltok i den fast og at det ikke var lov å komme med ett innlegg eller to på slutten. Til slutt så beklager jeg for at jeg er stolt over å ha gått ned så mye i vekt på egenhånd når andre her inne kanskje ikke har klart det, det burde jeg jo ta høyde for....Peace out Uansett skjønner jeg at det er lett å bli litt irritert eller oppgitt når du føler du blir møtt avvisende for noe du ikke mente noe vondt med, så den er grei nok. Vet at du ikke ville diskutere det her noe mer nå, men ville bare hoppe innom og si min mening her, for det er ikke sånn at alle mener det samme om hva de finner motiverende. Hvem som helst kan jo skrive her inne uansett, og jeg har satt stor pris på alle som gjør det - også de gangene andre hopper innom med motiverende ord. Basert på "likes" kan du vel få bekreftet at det er flere enn meg som synes det samme. Lykke til videre, i hvert fall, og gratulerer med vektnedgangen din! Det motiverer meg! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lisske Skrevet 5. april 2014 #1686 Del Skrevet 5. april 2014 Startvekt fra tidligere: 97 kgHøyde (valgfritt): 174 cm Startvekt for denne tråden: 94 kgMål til påske: 80 kgJanuar 201403. januar, uke 1: 94 kg10. januar, uke 2: 92,9 kg17. januar, uke 3: 92,3 kg24. januar, uke 4: 91,2 kg31. januar, uke 5: 91,2 kgFebruar 201407. februar, uke 6: 90,3 kg14. februar, uke 7: 90,5 kg21. februar, uke 8: 90,9 kg28. februar, uke 9: 91,3 kgMars 201407. mars, uke 10: 90,2 kg14. mars, uke 11: 89.0 kg21. mars, uke 12: 89.1 kg28. mars, uke 13: 90.0 kgApril 201404. april, uke 14: 89.0 kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #1687 Del Skrevet 5. april 2014 Ja, jeg er vel en av dem som har falt av tråden, selv om jeg har lurket litt rundt i buskene her. Jeg er fortsatt lojal til kalorilogging i MFP, og holder meg stort sett i skinnet. Men jeg går ikke ned i vekt, og er derfor demotivert, og kan neppe bidra til å inspirere andre. Akkurat nå kjemper veldig med å ikke gå i butikken å kjøpe alt det jeg begjærer Ja, kanskje jeg trenger en pause for å komme sterkere tilbake. SS Anonymous poster hash: 50a6e...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 6. april 2014 #1688 Del Skrevet 6. april 2014 Heisann! Jeg har vert ute på reise og ahr derfor ikke fått følgt opp tråden så godt som jeg skulle. Men jeg er vertfall på vei nedover. 87, 6 denne uken:) Håper vi kan ha en tråd etter påske også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. april 2014 #1689 Del Skrevet 6. april 2014 Helt glemt å skrive her.. Denne uka 65,1kg. Neste uke er siste gang jeg får veid meg før jeg drar på påskeferie. Motivasjonen er ikke helt der lengre. Første gang jeg har prøvd å gå ned i vekt og jeg har innsett at det er vanskeligere enn jeg hadde trodd. Prøve å gjøre noen endringer etter påske. Usikker på om jeg blir med i neste tråd. Kommer ann på motivasjonen etter ferien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pippip Skrevet 6. april 2014 #1690 Del Skrevet 6. april 2014 Jeg har hatt så lyst på alt som er usunt denne helgen I går fikk jeg i meg både en stor pose med smågodt og en hel mikropopcornpakke i løpet av kvelden. Og i dag har jeg så sinnsykt lyst på pizza!!! Evt take away thai. Tror jeg holder på å bli gal her. Middagsplanen sier egentlig laks med søtpotetbåter og kremet spinat, men det frister virkelig ikke. Jeg har klart å holde meg unna fristelsene i dag, men det blir ofte vanskeligere på kvelden. Jeg har til nå hellt innpå med store mengder te i håp om at det skal dempe suget noe, men er det noen som har noen gode forslag til hva man kan gjøre/spise når kroppen bare skriker etter fett og salt?? Jeg var på joggetur tidligere i dag så har egentlig plass i kaloribudsjettet til å skeie litt ut, men samtidig vil jeg så gjerne nå målet mitt. Jeg skal veie under 100kg i bryllupet til en venninne i mai! Blæ, måtte bare få ut litt frustrasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zinnia Skrevet 6. april 2014 #1691 Del Skrevet 6. april 2014 Jeg har hatt så lyst på alt som er usunt denne helgen I går fikk jeg i meg både en stor pose med smågodt og en hel mikropopcornpakke i løpet av kvelden. Og i dag har jeg så sinnsykt lyst på pizza!!! Evt take away thai. Tror jeg holder på å bli gal her. Middagsplanen sier egentlig laks med søtpotetbåter og kremet spinat, men det frister virkelig ikke. Jeg har klart å holde meg unna fristelsene i dag, men det blir ofte vanskeligere på kvelden. Jeg har til nå hellt innpå med store mengder te i håp om at det skal dempe suget noe, men er det noen som har noen gode forslag til hva man kan gjøre/spise når kroppen bare skriker etter fett og salt?? Jeg var på joggetur tidligere i dag så har egentlig plass i kaloribudsjettet til å skeie litt ut, men samtidig vil jeg så gjerne nå målet mitt. Jeg skal veie under 100kg i bryllupet til en venninne i mai! Blæ, måtte bare få ut litt frustrasjon Spis fett og naturlig rent mineralsalt. Ta en skje kokosolje mellom måltidene om du blir sugen på noe. Pass heller på å styre unna sukker og tilsetningsstoffer om du ikke allerede gjør det. Dette ordner seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #1692 Del Skrevet 6. april 2014 Jeg har ikke fått veid meg denne helgen. Har hatt forstoppelse, så det er ikke noe vits. Får ta det neste fredag i steden. -Allima Anonymous poster hash: e09ba...bb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pippip Skrevet 6. april 2014 #1693 Del Skrevet 6. april 2014 Spis fett og naturlig rent mineralsalt. Ta en skje kokosolje mellom måltidene om du blir sugen på noe. Pass heller på å styre unna sukker og tilsetningsstoffer om du ikke allerede gjør det. Dette ordner seg! Mener du å drikke ren olje? Er ikke det litt kvalmende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 6. april 2014 #1694 Del Skrevet 6. april 2014 Mener du å drikke ren olje? Er ikke det litt kvalmende? Nope. Jeg spiste snegler i hvitløkssmør i dag - det var varmt, så smøret var flytende, mmm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zinnia Skrevet 6. april 2014 #1695 Del Skrevet 6. april 2014 Mener du å drikke ren olje? Er ikke det litt kvalmende? Den er fast men myk i romtemperatur og smelter i munnen, jeg synes det er godt (men mulig jeg er rar da). Det er selvfølgelig andre ting du kan velge i stedet, spis litt avocado, masse sunt og mettende fett der og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calio Skrevet 9. april 2014 #1696 Del Skrevet 9. april 2014 Tror du må være min vekt-tvilling Vi ligger ca på samme sted og har samme mål. Eller jeg tror jeg satte 54kg, men sånn rundt der ca. Følger du noe bestemt opplegg? Anonymous poster hash: 98639...72d Oi, så gøy! Nei, jeg prøver bare å spise sunt og ikke for mye, og trene da jeg har tid og lyst. Hva med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessan_ Skrevet 10. april 2014 #1697 Del Skrevet 10. april 2014 Var sikker på at jeg ikke hadde gått ned noe denne uka, men så feil kan man ta. Jeg har ligget i underskudd på kalorier som vanlig, men har nå kommet til et punkt hvor endringene ikke er så synlige som før. Derfor føler jeg hele tiden at jeg står stille, selv om jeg egentlig går ned. Utrolig fornøyd med å være nede på 60-tallet nå. Håper jeg aaaaldri bikker over 70 igjen, selv om jeg er forberedt på å gå litt opp i påskeferien. Forhåpentligvis blir det mest vann, som forsvinner fort når ferien er over. Sessan84 *Startvekt fra tidligere: --Høyde (valgfritt): 175 cmStartvekt for denne tråden: 79,2 kg **Mål til påske: 70 kgJanuar 201403. januar, uke 1: 79,2 kg ** 10. januar, uke 2: 76,2 kg ** 17. januar, uke 3: 75,1 kg ** 24. januar, uke 4: 73,9 kg ** 31. januar, uke 5: 72,7 kg **Februar 201407. februar, uke 6: 73,5 kg ** 14. februar, uke 7: *** 21. februar, uke 8: *** 28. februar, uke 9: 74,1 kgMars 2014 07. mars, uke 10: 72,3 kg 14. mars, uke 11: 72,1 kg 21. mars, uke 12: 70,6 kg 28. mars, uke 13: 70,2 kg April 2014 04. april, uke 14: 70 kg MÅL NÅDD! 11. april, uke 15: 69,3 kg 18. april, uke 16: -- * veier seg alltid på torsdagen (en dag før dato oppskrevet i tabellen) ** brukeren ble aktiv deltaker i uke 8, men har vekt fra begynnelsen av *** ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calio Skrevet 10. april 2014 #1698 Del Skrevet 10. april 2014 (Bruker heller dagens vekt, siden jeg har spist så mye i dag, så vet jeg går opp til i morgen) Startvekt fra tidligere: 64-65 kgHøyde (valgfritt): --- cmStartvekt for denne tråden: 60,3 kgMål til påske: 53 kgJanuar 2014 03. januar, uke 1: 60,3 kg 10. januar, uke 2: 58,9 kg (-1,4 kg) 17. januar, uke 3: 57,1 kg (-1,8 kg) 24. januar, uke 4: 57,1 kg 31. januar, uke 5: --- Februar 2014 07. februar, uke 6: 57,6 kg (+0,5 kg) 14. februar, uke 7: 56,8 kg (-0,8 kg) 21. februar, uke 8: 57,1 kg (+0,3 kg) 28. februar, uke 9: * Mars 2014 07. mars, uke 10: 58,2 kg (+1,1 kg) 14. mars, uke 11: 57,5 kg (-0,7 kg) 21. mars, uke 12: 56,9 kg (-0,6 kg) 28. mars, uke 13: 57 kg (+0,1 kg) April 2014 04. april, uke 14: 57,4 kg (+0,4 kg) 11. april, uke 15: 55,4 kg (-2 kg) 18. april, uke 16: -- Denne uka løsna det plutselig! Jeg har gått ned to kg på seks dager, og med tanke på hvor lenge jeg har slanket meg og at jeg veier såpass lite, så er det bare veldig rart. Jeg skeiet riktignok ikke noe særlig ut forrige helg, og jeg har spist sunt og trent en del denne uka. Men to kg er fortsatt veldig mye, så jeg er litt usikker på hva som har skjedd... Jeg er i hvert fall veldig fornøyd! Dette blir den siste veiingen i denne tråden for meg. Jeg kom dessverre ikke helt i mål, men 2,5 kg for mye er vel ikke sååå ille? Skal i hvert fall fortsette vektnedgangen mot sommeren, så når jeg nok målet mitt etter hvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 10. april 2014 #1699 Del Skrevet 10. april 2014 Åh-hå, skikkelig spent på morgendagen, er det flere som tenker på fredagene med skrekkblandet fryd? Eller frydblandet skrekk, alt etter som man ser det Nå burde jeg ha nådd normalvekt, 64,8 kilo og målet for denne tråden, men jeg vet av erfaring at vekta liker å tøyse litt med meg Har vært supermotiverende og akkurat passe disiplinerende å være med her, takk for støtte og samvær så langt - og håper vi sees igjen i en sommertråd (som Elanore kanskje vil opprette for oss ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanore Skrevet 10. april 2014 Forfatter #1700 Del Skrevet 10. april 2014 Jeg gruer meg. Glemte å oppdatere vekten min denne uken, for spiste så mye dritt på fredag at vekten raste opp med 4kg (mye vann?), og det har seget nedover saaaakte frem til nå... Utrolig irriterende. Uansett sitter jeg og pusler med oversikten i siste liten nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå