ShiningStar Skrevet 4. april 2014 #1661 Del Skrevet 4. april 2014 7. Mars: 84,1 14. Mars: 83,0 21. Mars: 82,5 28. Mars: 82,3 4. April: 81,0 kg (-1,3 kg) WHAT Hadde virkelig ikke forventet så mye nedgang. men klager overhodet ikke... Har tilogmed spist kake denne uken.... Uansett da klarer jeg forhåpentligvis mitt nye delmål til påske som er på 80 kg :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessan_ Skrevet 4. april 2014 #1662 Del Skrevet 4. april 2014 Tusen takk for alle gratulasjoner folkens. Er så sinnsykt glad for å endelig lykkes med vektnedgang, og det er utrolig motiverende å se forskjell på kroppen. Gleder meg til en ny runde etter påske, og å se enda flere forrandringer. Men først skal jeg ned litt til før påsken. Når jeg startet med dette prosjektet, prøvde jeg å huske når vekten min bikket 70kg. Jeg var suuuupertynn gjennom hele barndommen og til og med ungdomsskolen. Helt tilfeldig kom jeg over noen gamle dagbøker her om dagen, og der hadde jeg skrevet endel om vekt. Det viser seg at sist jeg veide 70kg eller under, var på begynnelsen av videregående, og det er over 10 år siden. Siden det lå vekten på 72/73 noen år, deretter 75 noen år, og nå til jul altså 79kg. I dagbøkene stod det om uttallige forsøk på vektreduksjon, men uten at jeg lykkes. Jeg er helt overbevist om at denne tråden har mye av æren for at jeg har fått det til denne gangen. Det å jobbe mot et delmål, å "måtte" rapportere vekt hver uke og å kunne dele erfaringer med andre har vært gull verdt. :) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 4. april 2014 #1663 Del Skrevet 4. april 2014 Startvekt fra tidligere: -- 115 kg Høyde (valgfritt): --- cm 173 cm Startvekt for denne tråden: STARTVEKT 89 kg (når tråden ble opprettet) Mål til påske: -- ingen spesielle mål Januar 2014 03. januar, uke 1: STARTVEKT 86 kg 10. januar, uke 2: -- 88,5 kg 17. januar, uke 3: -- 87,2 kg 24. januar, uke 4: -- 87,4 kg 31. januar, uke 5: -- 86,7kgFebruar 2014 07. februar,uke 6:-- 86,5 kg 14. februar, uke 7: -- 86,7 kg 21. februar, uke 8: -- 87,0 kg 28. februar, uke 9:-- 86,2 kg Mars 2014 7. mars, uke 10:-- 85,4 kg 14. mars, uke 11: -- 85,5 kg 21. mars, uke 12: -- 85,9 kg 28. mars, uke 13: -- 85,3 kg April 2014 4. april, uke 14: -- 86 kg Vekten rikker seg ikke Har stått relativt stille nå i flere uker, så krysser fingrene for at jeg ser resultater snart bare jeg ikke gir opp. Vekten svinger mellom 85 og 86,7, så jeg har iallefall ikke gått opp mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 4. april 2014 #1664 Del Skrevet 4. april 2014 Mars 2014 07. mars, uke 10: 62,8 kg 14. mars, uke 11: 62,1 kg 21. mars, uke 12: 62,2 kg 28. mars, uke 13: 62,3 kg April 2014 04. april, uke 14: 62,411. april, uke 15: --18. april, uke 16: -- Dette går jo bare en vei - sakte men sikkert oppover. Er skikkelig umotivert nå :/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lista Skrevet 4. april 2014 #1665 Del Skrevet 4. april 2014 ListaStartvekt fra tidligere: 92,9 kgHøyde (valgfritt): 174 cmStartvekt for denne tråden: 91,4 kg *Mål til påske: 86 kgJanuar 201403. januar, uke 1: * 10. januar, uke 2: * 17. januar, uke 3: * 24. januar, uke 4: * 31. januar, uke 5: *Februar 201407. februar, uke 6: * 14. februar, uke 7: * 21. februar, uke 8: * 28. februar, uke 9: *Mars 2014 07. mars, uke 10: 91,4 kg 14. mars, uke 11: 89,2 kg (-2,2 kg) 21. mars, uke 12: 89,1 kg (-0,1 kg) 28. mars, uke 13: 89 kg (-0,1 kg) April 2014 04. april, uke 14: 88,3 kg (-0,7 kg) * brukeren ble med i uke 10 Crap, dette går sakte når man har fått en mann inn i livet helt plutselig 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tia83 Skrevet 4. april 2014 #1666 Del Skrevet 4. april 2014 Startvekt fra tidligere: ca. 64 kgHøyde (valgfritt): 160 cmStartvekt for denne tråden: 59,7 kgMål til påske: 57 kgJanuar 201403. januar, uke 1: * 10. januar, uke 2: * 17. januar, uke 3: * 24. januar, uke 4: * 31. januar, uke 5: *Februar 201407. februar, uke 6: * 14. februar, uke 7: * 21. februar, uke 8: 59,7 kg 28. februar, uke 9: 60,1 kgMars 2014 07. mars, uke 10: 59,9 kg 14. mars, uke 11: 59,4 kg 21. mars, uke 12: 60,1 kg 28. mars, uke 13: 59,6 kg April 2014 04. april, uke 14: 59,8 11. april, uke 15: -- 18. april, uke 16: -- Gått litt opp, men glad jeg er på 5-tallet enda. Håper virkelig ikke å havne opp på 60-tallet igjen. I går veide jeg 58, etteellerannet, merkelig hvor mye vekta hopper opp og ned. Nå har jeg hjemmeeksamen, så da blir det mye stillesitting, småspising og lite trening. Når nok ikke påskemålet mitt så mulig jeg endrer det til noe som er mer oppnåelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 4. april 2014 #1667 Del Skrevet 4. april 2014 Dagens vekt: 65,0. To hekto, bare, igjen til delmål normalvekt til påske om to uker, dette kommer jeg til å klare! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 4. april 2014 #1668 Del Skrevet 4. april 2014 Det er så gøy å se at folk får resultater og at en del begynner å komme i mål Kjempebra jobba. Og til dere som går opp/står stille: Ikke gi opp. Virkelig, hva har du å vinne på det? At vekta står stille eller svinger litt oppover er en ting, men om dere slutter å prøve er sjansen stor for at kiloene kryper seg på fort. Det er så klart demotiverende å ikke se resultater, og alle kan ha dårlige uker, men husk: "Å gå ned i vekt er vanskelig. Men å være overvektig, eller å leve i en kropp en ikke er fornøyd med dag ut og dag inn - dét er vanskeligere." Jeg har trua på alle sammen så lenge vi ikke slutter å prøve 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 4. april 2014 #1669 Del Skrevet 4. april 2014 Mars 2014 07. mars, uke 10: 62,8 kg 14. mars, uke 11: 62,1 kg 21. mars, uke 12: 62,2 kg 28. mars, uke 13: 62,3 kg April 2014 04. april, uke 14: 62,411. april, uke 15: --18. april, uke 16: -- Dette går jo bare en vei - sakte men sikkert oppover. Er skikkelig umotivert nå :/ Platåfaser er kjedelige. Men ikke glem at du tross alt har gått ned over 4 kg siden du startet. Ikke gi deg. Når platåfaser løsner, blir det gjerne et hopp ned i vekt. Så fortsett på samme måte. Spis som før, men legg inn noen ekstra treningsøkter, hvis du kan. Det er det som har hjulpet meg. Jeg har måttet innse at man brenner mindre kalorier under trening når vekta har gått ned. Jeg har måttet tredoble treningen min for å få samme effekt som jeg hadde i starten av tråden. (Men jeg spiser det samme.) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zinnia Skrevet 4. april 2014 #1670 Del Skrevet 4. april 2014 Det er så gøy å se at folk får resultater og at en del begynner å komme i mål Kjempebra jobba. Og til dere som går opp/står stille: Ikke gi opp. Virkelig, hva har du å vinne på det? At vekta står stille eller svinger litt oppover er en ting, men om dere slutter å prøve er sjansen stor for at kiloene kryper seg på fort. Det er så klart demotiverende å ikke se resultater, og alle kan ha dårlige uker, men husk: "Å gå ned i vekt er vanskelig. Men å være overvektig, eller å leve i en kropp en ikke er fornøyd med dag ut og dag inn - dét er vanskeligere." Jeg har trua på alle sammen så lenge vi ikke slutter å prøve Enig med du, og så tror jeg det er viktig å minne seg selv på alle fordelene av en sunn livsstil som ikke har med akkurat vekten å gjøre, og vite at man er flink og på vei selv når det ikke synes på utsiden. Og det å slutte er ikke et alternativ, jeg liker å leve sunt, og så minner jeg meg på sitatet til han som oppfant lyspæren (tror det var han som sa det): "I have not failed, I have just succeeded in finding 10000 ways that won't work". Åh, mitt yndlinssitat, sier det til meg selv ganske mye om dagen . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 4. april 2014 #1671 Del Skrevet 4. april 2014 Platåfaser er kjedelige. Men ikke glem at du tross alt har gått ned over 4 kg siden du startet. Ikke gi deg. Når platåfaser løsner, blir det gjerne et hopp ned i vekt. Så fortsett på samme måte. Spis som før, men legg inn noen ekstra treningsøkter, hvis du kan. Det er det som har hjulpet meg. Jeg har måttet innse at man brenner mindre kalorier under trening når vekta har gått ned. Jeg har måttet tredoble treningen min for å få samme effekt som jeg hadde i starten av tråden. (Men jeg spiser det samme.) Takk for det Skal ta meg i nakken! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calio Skrevet 4. april 2014 #1672 Del Skrevet 4. april 2014 Startvekt fra tidligere: 64-65 kgHøyde (valgfritt): --- cmStartvekt for denne tråden: 60,3 kgMål til påske: 53 kgJanuar 2014 03. januar, uke 1: 60,3 kg 10. januar, uke 2: 58,9 kg (-1,4 kg) 17. januar, uke 3: 57,1 kg (-1,8 kg) 24. januar, uke 4: 57,1 kg 31. januar, uke 5: --- Februar 2014 07. februar, uke 6: 57,6 kg (+0,5 kg) 14. februar, uke 7: 56,8 kg (-0,8 kg) 21. februar, uke 8: 57,1 kg (+0,3 kg) 28. februar, uke 9: * Mars 2014 07. mars, uke 10: 58,2 kg (+1,1 kg) 14. mars, uke 11: 57,5 kg (-0,7 kg) 21. mars, uke 12: 56,9 kg (-0,6 kg) 28. mars, uke 13: 57 kg (+0,1 kg) April 2014 04. april, uke 14: 57,4 kg (+0,4 kg) 11. april, uke 15: -- 18. april, uke 16: -- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle Gunnes Skrevet 4. april 2014 #1673 Del Skrevet 4. april 2014 Dette var ikke den morsomste uka å veie seg. Har rett og slett blitt for lange jobbdager og null trening pga en skikkelig sinna leggmuskel. Så jeg har måtte ta ting med ro. Da hjelper det ikke at jeg har spist pasta nesten hele uka Menmen. En uke med "ferie" får være greit. Nå er våren her og jeg skal kjøpe en PT-pakke ant neste uke, så da blir det andre boller her. April 2014 04. april, uke 14: 57.7 11. april, uke 15: -- 18. april, uke 16: -- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofus Skrevet 4. april 2014 #1674 Del Skrevet 4. april 2014 Jeg hadde gått ned en kilo når jeg snikveide meg i går, men i dag var vekten på det samme som Forje uke.. Dessverre.. Så jeg har ingen negang denne uken.. I går var nok bare et unntak av lite mat og drikke.. Hei hvor det går.... Jeg spiser veldig moderat, men har ikke trent noe mer enn en dag, er veldig plaget med rygg/nakke for tiden så treningen begrenser seg veldig.. Derimot har jeg ikke spist noe usunt eller noe som helst på to uker, så er litt skuffet over at jeg ikke har gått ned! :-( Men i helgen driter jeg i vekt, jeg har bursdag og det skal feires med kake!!!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 5. april 2014 #1675 Del Skrevet 5. april 2014 (endret) Jeg er opprinnelig ikke deltaker i denne tråden da jeg synes det er litt kleint å si hva jeg veier, men jeg kan iallefall få lov å dele min bittelille suksess. Jeg hadde som mål å gå ned 10kg fra nyttår til påske, men har fra 7.Januar (første treningsdag) og til nå 4.April klart å gå ned hele 24kg(!) og jeg er helt sjokkert. Nå bærer jeg ganske tungt og kan godt kalle meg ei "dundre på over hundre", men fytti katta så deilig det er å se vekta krype nedover. Alt går for meg på å styre kosthold og å trene tre dager i uka med opplegg fra PT (Har en dag Zumba, en dag styrke for hele kroppen og en dag 4x4 på tredemølle). Det er trist, men samtidig deilig å merke at folk ikke lenger ser på meg som hun "feite, late som sikkert ikke gidder noe", men faktisk hører på mine trenings- og kostholds-råd. Jeg er et levende bevis på at det går an, så lenge man bare vil det nok. Det har vært en blodslit fra starten av og ingen kjære mor, men jeg har også kost meg og funnet masse nye matvarer og oppskrifter samt blitt kvitt sukkeravhengigheten min. Jeg har byttet ut pizza og junkfood med fisk og rent kjøtt. Kjeks, kaker og sjokolade er byttet ut med Nutrilett, popcorn og noe mørk sjokolade (bortsett fra i helgene for da er det lov å spise litt godis. ) Jeg fører mat- og treningsdagbok der jeg har kontroll på det jeg spiser uten å være hysterisk. For min del har det faktisk vært en lengre vei å legge på seg alle kiloene enn å bli kvitt de og Gud, så mye bedre det kjennes på veien ned! KOM IGJEN KVINNER OG MENN, DETTE KARER ALLE! (Sorry om dette kanskje ble litt OT, men jeg mener dette ene og alene som motivasjon både for meg selv og kanskje for andre. ) Jeg skjønner at du er veldig stolt, og det har du grunn til. Jeg skjønner også at du føler behov for å skryte av de selv, og at du velger å gjøre det i denne tråden, siden det her er mange som ønsker å gå ned i vekt. Du har også fått en del "liker". Jeg er glad på dine vegne, men meg gir det ikke noe. Det blir som å lese reklamene for diverse slankekurer og slankeklubber. Når det reklameres med fantastiske resultat, er det lett å tenke at dette er så lett, og så gir man opp når man selv ikke klarer minst 1 kg i uken. For man viser jo bare frem suksesshistoriene. Ikke alle de som ikke kom i mål, eller hadde mer beskjedene mål. Hadde du vært med i tråden her, så vi hadde fulgt deg uke for uke, hadde det vært noe annet. Da hadde du vært en av dem som inspirerte, siden det er moro å se at noen får det til. Når man blir med på en slik slanketråd, så er det med blandede følelser. I hvert fall var det det for meg. For tenk om jeg ikke skulle klare å gå ned? Jeg ville opplevd det som pinlig. Det var en risiko å utsette seg for. Jeg har vært demotivert undveis, når jeg har hatt vektplatåer. Da har det vært veldig oppmuntrende med hyggelige kommentarer fra andre. Som har fått meg fra å gi opp. Og det har vært veldig godt å se at andre også har slitt, for så å klare videre nedgang. Dette har inspirert meg. Jeg har følt at vi som deltar i denne tråden er et team, som har delt utvikling og gode råd. Det er veldig gledelig med de som fortsatt er med, og de som har kommet til. De som har fallt ut, håper jeg kommer tilbake med ny giv etter påske. Lykke til videre til deg også, She_Leiva. Men neste gang anbefaler jeg at du heller blir med i tråden, og deler med oss underveis, enn å komme susende inn på slutten for å vise hva du har klart på egenhånd. Endret 5. april 2014 av Hulderen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 5. april 2014 #1676 Del Skrevet 5. april 2014 Jeg skjønner at du er veldig stolt, og det har du grunn til. Jeg skjønner også at du føler behov for å skryte av de selv, og at du velger å gjøre det i denne tråden, siden det her er mange som ønsker å gå ned i vekt. Du har også fått en del "liker". Jeg er glad på dine vegne, men meg gir det ikke noe. Det blir som å lese reklamene for diverse slankekurer og slankeklubber. Når det reklameres med fantastiske resultat, er det lett å tenke at dette er så lett, og så gir man opp når man selv ikke klarer minst 1 kg i uken. For man viser jo bare frem suksesshistoriene. Ikke alle de som ikke kom i mål, eller hadde mer beskjedene mål. Hadde du vært med i tråden her, så vi hadde fulgt deg uke for uke, hadde det vært noe annet. Da hadde du vært en av dem som inspirerte, siden det er moro å se at noen får det til. Når man blir med på en slik slanketråd, så er det med blandede følelser. I hvert fall var det det for meg. For tenk om jeg ikke skulle klare å gå ned? Jeg ville opplevd det som pinlig. Det var en risiko å utsette seg for. Jeg har vært demotivert undveis, når jeg har hatt vektplatåer. Da har det vært veldig oppmuntrende med hyggelige kommentarer fra andre. Som har fått meg fra å gi opp. Og det har vært veldig godt å se at andre også har slitt, for så å klare videre nedgang. Dette har inspirert meg. Jeg har følt at vi som deltar i denne tråden er et team, som har delt utvikling og gode råd. Det er veldig gledelig med de som fortsatt er med, og de som har kommet til. De som har fallt ut, håper jeg kommer tilbake med ny giv etter påske. Lykke til videre til deg også, She_Leiva. Men neste gang anbefaler jeg at du heller blir med i tråden, og deler med oss underveis, enn å komme susende inn på slutten for å vise hva du har klart på egenhånd. Takk for noen fine ord. Beklager at jeg kom inn her for å inspirere og fortelle om meg selv i en trådd der det tydeligvis bare er lov for bestemte mennesker å skrive. Jeg visste nemlig ikke at denne tråden bare var for folk som deltok i den fast og at det ikke var lov å komme med ett innlegg eller to på slutten. Til slutt så beklager jeg for at jeg er stolt over å ha gått ned så mye i vekt på egenhånd når andre her inne kanskje ikke har klart det, det burde jeg jo ta høyde for....Peace out 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #1677 Del Skrevet 5. april 2014 Takk for noen fine ord. Beklager at jeg kom inn her for å inspirere og fortelle om meg selv i en trådd der det tydeligvis bare er lov for bestemte mennesker å skrive. Jeg visste nemlig ikke at denne tråden bare var for folk som deltok i den fast og at det ikke var lov å komme med ett innlegg eller to på slutten. Til slutt så beklager jeg for at jeg er stolt over å ha gått ned så mye i vekt på egenhånd når andre her inne kanskje ikke har klart det, det burde jeg jo ta høyde for....Peace out Du reagerer helt feil på det som ble skrevet. Hulderen skrev at hun var glad på dine vegne! Hun sa bare at det ikke ga noe motivasjon at en eller annen random person som ingen i tråden har noe forhold til kommer å skryter av vektnedgangen. Hun har ikke sagt noe om at du ikke skal være stolt av deg selv. -allimaAnonymous poster hash: e09ba...bb3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #1678 Del Skrevet 5. april 2014 Takk for noen fine ord. Beklager at jeg kom inn her for å inspirere og fortelle om meg selv i en trådd der det tydeligvis bare er lov for bestemte mennesker å skrive. Jeg visste nemlig ikke at denne tråden bare var for folk som deltok i den fast og at det ikke var lov å komme med ett innlegg eller to på slutten. Til slutt så beklager jeg for at jeg er stolt over å ha gått ned så mye i vekt på egenhånd når andre her inne kanskje ikke har klart det, det burde jeg jo ta høyde for....Peace out Så ok, du har gjort store forandringer fysisk, men du har tydeligvis en del å jobbe med enda på den mentale biten. Den passive aggressive tonen du viser her i innlegget ditt kler deg ikke, og du mister herved min eventuelle støtte. Empati og forståelse for andre mennesker er en fin egenskap å utvikle. Anonymous poster hash: 98639...72d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #1679 Del Skrevet 5. april 2014 Startvekt fra tidligere: 64-65 kgHøyde (valgfritt): --- cm Startvekt for denne tråden: 60,3 kgMål til påske: 53 kg Januar 2014 03. januar, uke 1: 60,3 kg 10. januar, uke 2: 58,9 kg (-1,4 kg) 17. januar, uke 3: 57,1 kg (-1,8 kg) 24. januar, uke 4: 57,1 kg 31. januar, uke 5: --- Februar 2014 07. februar, uke 6: 57,6 kg (+0,5 kg) 14. februar, uke 7: 56,8 kg (-0,8 kg) 21. februar, uke 8: 57,1 kg (+0,3 kg) 28. februar, uke 9: * Mars 2014 07. mars, uke 10: 58,2 kg (+1,1 kg) 14. mars, uke 11: 57,5 kg (-0,7 kg) 21. mars, uke 12: 56,9 kg (-0,6 kg) 28. mars, uke 13: 57 kg (+0,1 kg) April 2014 04. april, uke 14: 57,4 kg (+0,4 kg) 11. april, uke 15: -- 18. april, uke 16: -- Tror du må være min vekt-tvilling Vi ligger ca på samme sted og har samme mål. Eller jeg tror jeg satte 54kg, men sånn rundt der ca. Følger du noe bestemt opplegg? Anonymous poster hash: 98639...72d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zinnia Skrevet 5. april 2014 #1680 Del Skrevet 5. april 2014 Meg over, jeg ble visst anonym av en eller annen grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå