Gjest Belle Gunnes Skrevet 11. mars 2014 #1341 Del Skrevet 11. mars 2014 Håper du kvikner til Elanore. Idag fikk jeg tatt meg årets første løpetur ute (på høy tid - er go'værsjogger) og det var digg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nepenthe Skrevet 11. mars 2014 #1342 Del Skrevet 11. mars 2014 God bedring Elanore! I dag har jeg jogget, rocket og testet ut 30 days shred. Jeg prøvde meg på det for ca fire år siden også, men da var jeg 15 kg tyngre og i mye dårligere form. Nå har jeg jo jogget i noen mnd og klare å følge med hele programmet. Yay! Vet ikke om jeg gidder å gjøre det 30 dager på rad, eller, det blir faktisk umulig fordi jeg skal reise en del de neste ukene, men jeg skal i hvertfall gjøre det noen ganger i uken. Level 1 først, og så går jeg på Level 2 når 1 blir for enkel. Det var gøy å gjøre noe annet enn jogging. Jeg må bli flinkere til å variere merker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missi89 Skrevet 11. mars 2014 #1343 Del Skrevet 11. mars 2014 God bedring Elanore. Noen som vet om noen protein pulver som ikke smaker forferdelig. En på butikken anbefalte sjokolade så jg tok det og den smaker medisin syns jeg. Må tvinge den i meg, helt ekkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #1344 Del Skrevet 11. mars 2014 Jeg synes det proteinpulveret med sjokolade smaker greit med melk i stedenfor vann. Men det må en tilvenningsperiode til. -Allima Anonymous poster hash: e09ba...bb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pippip Skrevet 11. mars 2014 #1345 Del Skrevet 11. mars 2014 (endret) Idag nådde jeg et av delmålene mine, ned 20 kg siden jeg la om livsstilen i høst Det er så gøy! Hadde PT time etter jobb, vi tok det litt rolig siden jeg har vært syk i det siste. Så det ble en time med styrke og tøying. 15 repetisjoner *3, mot 5*5 vanlig. Deilig å komme igang med treningen igjen, jeg har virkelig savnet det mens jeg var syk. Håper alle har hatt en fin dag! Endret 11. mars 2014 av pippip 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missi89 Skrevet 11. mars 2014 #1346 Del Skrevet 11. mars 2014 Jeg synes det proteinpulveret med sjokolade smaker greit med melk i stedenfor vann. Men det må en tilvenningsperiode til. -Allima Anonymous poster hash: e09ba...bb3 Jeg har prøvd med laktosefri melk da jeg ikke tåler vanlig melk men fortsatt og prøvde det i tre uker snart så føler at jeg må bare gi den opp og finne en annen smak. Frisøren min snakket om jordbær her om dagen, men syns det er så synd å betale så mye for de også liker jeg de ikke. Skulle ønske de kom i mindre og billigere pakninger sånn at man kan prøve seg litt frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lista Skrevet 11. mars 2014 #1347 Del Skrevet 11. mars 2014 Jeg har også nådd et lite mål i dag! Så endelig 8-tallet igjen Neste mål er under 85. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilhelmine! Skrevet 11. mars 2014 #1348 Del Skrevet 11. mars 2014 Hei... Jeg fikk tips om denne tråden da jeg nettopp lagde en tråd om at jeg var for svak... Håper jeg kan være med... Skal jeg vente til fredag med å oppgi vekt? Det jeg sliter med aller mest er å snu på vanene mine... Det er ekstremt ubehagelig å engang prøve å komme meg ut av komfortsonen, spise riktig... Jeg har ikke nok tro på meg selv. Tenker at jeg sprekker en gang uansett, fordi det er det jeg har gjort i mange år... Nå er jeg dessverre overvektig. Kroppen min er vant til altfor mye mat! Noen som har noen råd? Klem fra Wilhelmine 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 11. mars 2014 #1349 Del Skrevet 11. mars 2014 Hei! Og velkommen! Så kjekt at du valgte å bli med i denne tråden, det har vert stor motivasjon for meg. Jeg føler at noen andre også følger med, slim at det blir vanskligere å sluntre unna Du kan jo oppgi starvekt og så begynne med veiedager fast på fredagene. Eller ser jeg at det er noen som har andre veiedager også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 12. mars 2014 #1350 Del Skrevet 12. mars 2014 Jeg måtte sjekke deg opp på oversikten. Du hadde en imponerende jevn og fin vektnedgang. Hva slags slankeopplegg følger du? SS Anonymous poster hash: 50a6e...d8c Takk Følger vel ingen slankeopplegg, men prøver å spise rent og har også kuttet ut brød. En vanlig dag kan se slik ut : Frokost. 1 dl. havregryn med vann og kanel / to ryvita med avakado/egg Mm. Eple/Neve mandler Lunsj: To ryvita med pålegg + te Mm: Frukt av noe slag Middag: Egentlig alt. Hvis jeg trener bruker jeg å spise egg etter trening 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #1351 Del Skrevet 12. mars 2014 Takk Følger vel ingen slankeopplegg, men prøver å spise rent og har også kuttet ut brød. En vanlig dag kan se slik ut : Frokost. 1 dl. havregryn med vann og kanel / to ryvita med avakado/egg 160+60+80 Mm. Eple/Neve mandler 50 Lunsj: To ryvita med pålegg + te 100 Mm: Frukt av noe slag 50 Middag: Egentlig alt. 400 Hvis jeg trener bruker jeg å spise egg etter trening Utifra dette så spiser du ca 900 kcal per dag. Det er lite. Darfor går du ned i vekt så raskt. Anonymous poster hash: fce81...4ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
King in the North Skrevet 12. mars 2014 #1352 Del Skrevet 12. mars 2014 Vet akkurat hvordan du har det! Om du har noen nære venninner, venner, kjæreste eller liknende: få dem med! For meg er det ingenting som hjelper mer enn ytre motivasjon desverre, og da er det uvurderlig å trene sammen med noen slik at jeg ikke kan skuffe dem. Få noen til å pushe deg rett og slett. Kosthold derimot handler vel om stadige små forbedringer, da det er vanskelig å gå rett fra komfortsonen til superdiett på et par dager Lykke til skal du uansett ha Hei... Jeg fikk tips om denne tråden da jeg nettopp lagde en tråd om at jeg var for svak... Håper jeg kan være med... Skal jeg vente til fredag med å oppgi vekt? Det jeg sliter med aller mest er å snu på vanene mine... Det er ekstremt ubehagelig å engang prøve å komme meg ut av komfortsonen, spise riktig... Jeg har ikke nok tro på meg selv. Tenker at jeg sprekker en gang uansett, fordi det er det jeg har gjort i mange år... Nå er jeg dessverre overvektig. Kroppen min er vant til altfor mye mat! Noen som har noen råd? Klem fra Wilhelmine 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilhelmine! Skrevet 12. mars 2014 #1353 Del Skrevet 12. mars 2014 Hei! Og velkommen! Så kjekt at du valgte å bli med i denne tråden, det har vert stor motivasjon for meg. Jeg føler at noen andre også følger med, slim at det blir vanskligere å sluntre unna Du kan jo oppgi starvekt og så begynne med veiedager fast på fredagene. Eller ser jeg at det er noen som har andre veiedager også Tusen takk! Jeg håper det kan ha samme effekt på meg, mest håper jeg at jeg kan få den støtten jeg trenger, siden jeg har så lite tro på meg selv fra før... Ok. Jeg veide 65 kg i dag. Så skal jeg oppgi vekt på fredag også. Jeg er spent. Vet akkurat hvordan du har det! Om du har noen nære venninner, venner, kjæreste eller liknende: få dem med! For meg er det ingenting som hjelper mer enn ytre motivasjon desverre, og da er det uvurderlig å trene sammen med noen slik at jeg ikke kan skuffe dem. Få noen til å pushe deg rett og slett. Kosthold derimot handler vel om stadige små forbedringer, da det er vanskelig å gå rett fra komfortsonen til superdiett på et par dager Lykke til skal du uansett ha Ja, jeg har nære relasjoner, men alle av dem er kjempeslanke og fine allerede! Føler det blir feil å dra dem med på dette... Jeg håper dere kan være mine støttespillere... I alle fall til en viss grad. Hehe. Det som fungerte for meg en gang før i tiden var å følge en matplan. Forskjellen da og nå er at jeg var veldig optimistisk, og hadde 100% tro på at dette var riktig og at jeg ville klare det. Da klarte jeg det også. Men jeg aner ikke hvordan jeg skal kunne snu tankegangen fra negativt til positivt nå... Det er derfor jeg ikke klarer det på egenhånd... Men tusen takk allikevel... Klem fra Wilhelmine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #1354 Del Skrevet 12. mars 2014 Jeg har stadig problemer med å sove godt. I dag våknet jeg grytidlig fordi jeg var sulten. Andre ganger er det vanskelig å sovne. Nå begynner vekttapet å gå saktere også, så jeg tror ikke jeg bør spise mer. Er det andre som har samme problem? Forslag til løsning? Kanskje jeg vil tilvenne meg etterhvert? Ellers syns jeg det går relativt greit, men det er vondt med søvnmangel over tid. Jeg har også kjent prikking i armene om natten, som om armene sover. Jeg vil tro det er noe vitamin/mineralmangel. Jeg spiser variert og fornuftig, med multivitaminpille og omega3-tilskudd i tillegg, så jeg vet ikke hva jeg kan gjøre. Forleden hadde jeg også krampetendenser i føttene under yoga, og har tatt litt magnesium i håp om at det kunne hjelpe. Setter pris på hvis noen har råd eller forslag, eller å høre om andre sliter med det samme. SS Anonymous poster hash: 50a6e...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missi89 Skrevet 12. mars 2014 #1355 Del Skrevet 12. mars 2014 Ikke noe trening idag fordi jg er støl som bare det etter igår men skal ut å leke med vesla nå så det blir koselig . Hverdagsaktivitet er noe jg undervurderer. Vasket hele huset så det tar på litt det også. Ha en fin dag videre alle sammen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 12. mars 2014 #1356 Del Skrevet 12. mars 2014 Idag nådde jeg et av delmålene mine, ned 20 kg siden jeg la om livsstilen i høst Det er så gøy! Hadde PT time etter jobb, vi tok det litt rolig siden jeg har vært syk i det siste. Så det ble en time med styrke og tøying. 15 repetisjoner *3, mot 5*5 vanlig. Deilig å komme igang med treningen igjen, jeg har virkelig savnet det mens jeg var syk. Håper alle har hatt en fin dag! Ned 20 kg! Det er jo kjempemessig, gratulerer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 12. mars 2014 #1357 Del Skrevet 12. mars 2014 Selv er jeg i ferd med å bli syk. Vondt i brystet og tette bihuler. Surt, for da våger jeg ikke å trene. Jeg hadde planlagt å trene dobbelt denne uken, for å kompensere for en helg med to familieselskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magicpie Skrevet 12. mars 2014 #1358 Del Skrevet 12. mars 2014 (endret) Jeg har stadig problemer med å sove godt. I dag våknet jeg grytidlig fordi jeg var sulten. Andre ganger er det vanskelig å sovne. Nå begynner vekttapet å gå saktere også, så jeg tror ikke jeg bør spise mer. Er det andre som har samme problem? Forslag til løsning? Kanskje jeg vil tilvenne meg etterhvert? Ellers syns jeg det går relativt greit, men det er vondt med søvnmangel over tid. Jeg har også kjent prikking i armene om natten, som om armene sover. Jeg vil tro det er noe vitamin/mineralmangel. Jeg spiser variert og fornuftig, med multivitaminpille og omega3-tilskudd i tillegg, så jeg vet ikke hva jeg kan gjøre. Forleden hadde jeg også krampetendenser i føttene under yoga, og har tatt litt magnesium i håp om at det kunne hjelpe. Setter pris på hvis noen har råd eller forslag, eller å høre om andre sliter med det samme. SS Anonymous poster hash: 50a6e...d8c Prøve å spise mer mettende mat? For eksempel proteiner er jo veldig mettende, men trenger ikke å inneholde så alt for mange kalorier. Endret 12. mars 2014 av magicpie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #1359 Del Skrevet 12. mars 2014 Prøve å spise mer mettende mat? For eksempel proteiner er jo veldig mettende, men trenger ikke å inneholde så alt for mange kalorier. Takk for forslag, men jeg tror jeg spiser nok protein. Faktisk forteller MyFitnessPal meg at jeg overgår proteinbudsjettet nærmest daglig. Det har overrasket meg. (Men jeg lurer på om den beregner proteininntaket misvisende. Jeg tipper den også inkluderer proteinkilder som ikke er komplette.) Vanligvis får jeg i meg mye skummet kultur, skyr, egg daglig, og ofte fisk, ost, og proteinbarer. SS Anonymous poster hash: 50a6e...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 12. mars 2014 #1360 Del Skrevet 12. mars 2014 (endret) Utifra dette så spiser du ca 900 kcal per dag. Det er lite. Darfor går du ned i vekt så raskt. Anonymous poster hash: fce81...4ea Nå har jeg spurt en PT + at jeg bruker lifesum. F.eks i går: Froksot: 1 dl havregryn med kanel og te: 128kcal Mellommåltid: mandler: 150 kcal Lunsj: Ryvita med pålegg; 2stk ryvita=68kcal + ost: 100kcal= 168kcal Mellommåltid: Banan: 120kcal Middag. Kjøttkaker med brun saus og poteter; ca. 500kcal Kvelds: Rugsprø med kalkun: 70kcal + kalkunskive= lurer på om det er ca 30kcal i to skiver? så 100 kcal til sammen Dette utgjør 1166 kcal. Altså 48 kcal mindre enn det jeg egentlig skal ha i meg. Trener jeg spiser jeg mer. Endret 12. mars 2014 av Sailor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå