AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #1321 Del Skrevet 9. mars 2014 Jeg merker alltid for sent på kvelden at jeg ikke har spist nok, - så sent at jeg har liten lyst til å begynne å spise, hvis jeg absolutt ikke må... SS Anonymous poster hash: 50a6e...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanore Skrevet 9. mars 2014 Forfatter #1322 Del Skrevet 9. mars 2014 - Oversikten er oppdatert til og med dette innlegget - La deg bare opp mot veiedagene så godt det lot seg gjøre, SS. Ellers har jeg fått skikkelig høy feber nå, så tror formen er på vei nedover... Skikkelig irriterende. Jeg som har sett frem til enda en "frisk uke"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #1323 Del Skrevet 9. mars 2014 Jeg merker alltid for sent på kvelden at jeg ikke har spist nok, - så sent at jeg har liten lyst til å begynne å spise, hvis jeg absolutt ikke må... SS Anonymous poster hash: 50a6e...d8c Hva med å legge seg i stedet? Anonymous poster hash: e5a9d...5bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #1324 Del Skrevet 9. mars 2014 - Oversikten er oppdatert til og med dette innlegget - La deg bare opp mot veiedagene så godt det lot seg gjøre, SS. Ellers har jeg fått skikkelig høy feber nå, så tror formen er på vei nedover... Skikkelig irriterende. Jeg som har sett frem til enda en "frisk uke"! God bedring! SS Anonymous poster hash: 50a6e...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #1325 Del Skrevet 9. mars 2014 Hva med å legge seg i stedet? Anonymous poster hash: e5a9d...5bf Ja, men ofte kan sulten holde meg våken. Det er problemet. Sultfølelsen er grei nok, den. Klarer du å sove hvis du er sulten? SS Anonymous poster hash: 50a6e...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magicpie Skrevet 9. mars 2014 #1326 Del Skrevet 9. mars 2014 (endret) Ja, men ofte kan sulten holde meg våken. Det er problemet. Sultfølelsen er grei nok, den. Klarer du å sove hvis du er sulten? SS Anonymous poster hash: 50a6e...d8c Åja, da så Det vet jeg ikke helt faktisk, har problemer med å sove til vanlig så er ikke sikker på om det forandrer seg om jeg er sulten.. Edit: Forresten jeg som var AB! Var ikke meningen å poste som AB, men skriver på mobil så kom borti knappen Endret 9. mars 2014 av magicpie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 10. mars 2014 #1327 Del Skrevet 10. mars 2014 Angående neste tråd: Til SanktHans høres ut som et passe mål. Mange vil inn i bikinistørrelse til sommeren. Hvis vi starter opp igjen fredagen etter påske ( som første veiedag), så skulle det bli ca 10 uker med slanking til Sankt Hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 10. mars 2014 #1328 Del Skrevet 10. mars 2014 Ellers har jeg fått skikkelig høy feber nå, så tror formen er på vei nedover... Skikkelig irriterende. Jeg som har sett frem til enda en "frisk uke"! Å, så dumt, Elanore! God bedring, håper du blir frisk igjen fort. *Trøsteklem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. mars 2014 #1329 Del Skrevet 10. mars 2014 - Oversikten er oppdatert til og med dette innlegget - Ellers har jeg fått skikkelig høy feber nå, så tror formen er på vei nedover... Skikkelig irriterende. Jeg som har sett frem til enda en "frisk uke"! Ånei, så utrolig kjedelig. God bedring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lisske Skrevet 10. mars 2014 #1330 Del Skrevet 10. mars 2014 Startvekt fra tidligere: 97 kgHøyde (valgfritt): 174 cm Startvekt for denne tråden: 94 kgMål til påske: 80 kgJanuar 201403. januar, uke 1: 94 kg10. januar, uke 2: 92,9 kg17. januar, uke 3: 92,3 kg24. januar, uke 4: 91,2 kg31. januar, uke 5: 91,2 kgFebruar 201407. februar, uke 6: 90,3 kg14. februar, uke 7: 90,5 kg21. februar, uke 8: 90,9 kg28. februar, uke 9: 91,3 kgMars 201407. mars, uke 10: 90,2 kg Heldigvis nedoverstigende igjen Setter nok målet mitt til sommeren istedet for, for ned, det skal jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tia83 Skrevet 10. mars 2014 #1331 Del Skrevet 10. mars 2014 Noen som har tips til kalorifattige (gode) middager som kan redde en som innimellom spiser for mye godteri? Selv er disse middagene redningen min når jeg må begrense kaloriinntaket: Grønnsakssuppe - lager den fra bunn med alle mulige grønnsaker + tomatpuré. Godt, sunt og billig og nesten ikke kalorier! Torskefillet med asparges, tomatsalsa og søtpotetpuré - ikke i nærheten av så få kalorier som grønnsakssuppen, men fremdeles veldig lite mtp på både smak og mengde mat Fiskesuppe - Pleier å kjøpe ferdigpose og tilsette ekstra fisk og sjømat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 10. mars 2014 #1332 Del Skrevet 10. mars 2014 Tror jeg veier meg i morgen - glemte å ta det da jeg stod opp. Merker at kroppen har endret seg mye de siste månedene. Har ikke flat mage enda, akkurat, men har blitt mye lettere å finne klær som passer godt nå. Får fremdeles muffin top i vanlige bukser, men gleder meg veldig til den er borte! Har følelsen av at fettprosenten min endelig er i det normale området igjen, og det er utrolig deilig! Har alltid hatt en tendens til å få mye fett på ryggen, nedre delen av magen og lårene, så er litt godt å se at også disse områdene følger på. Får dessverre litt for spinkle armer i mellomtiden, for der er det knapt fett å spore fra før... Er det noen av dere som har erfaring med å redusere fettprosent? Jeg har gått ned veldig mye nå, føler jeg, men det virker som en del har vært muskelvekt også. De neste månedene har jeg tenkt til å fokusere på mål og muskler fremfor tallet, men føler meg litt rådvill... Det er "enkelt" å gå ned i vekt, men mye vanskeligere å gå ned i rett vekt! Har tenkt til å rådføre meg med legen min igjen, men føler det er lite konkret han gir meg annet enn å gå over fettprosenten... Kan jeg forresten få spørre om hvorfor du satte målet til akkurat 55,3 kg? Det var så ekstremt spesifikt! Hehehe, ja. Det er fordi jeg tok sånn bodyanalyse som mente jeg burde veie 55,3kg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missi89 Skrevet 10. mars 2014 #1333 Del Skrevet 10. mars 2014 Noen andre som har en tung mandag? Var meldt på en gruppetime så ble instruktøren byttet så meldte meg av. Har løpt 5k på mølle hjemme men eneste tanken jeg hadde i hodet var jeg hater dette så utrolig mye. Håper på at det er bedre tanker imorgen, skal starte dagen min med en time med PT. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #1334 Del Skrevet 11. mars 2014 Hehehe, ja. Det er fordi jeg tok sånn bodyanalyse som mente jeg burde veie 55,3kg :D Jeg måtte sjekke deg opp på oversikten. Du hadde en imponerende jevn og fin vektnedgang. Hva slags slankeopplegg følger du? SS Anonymous poster hash: 50a6e...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #1335 Del Skrevet 11. mars 2014 Slå dem! Jeg har spist 2150 kalorier i dag ( nær 1700 netto med trening) og er stolt av det! Følte meg så sulten i dag, og har sovet dårlig flere netter pga for lite mat, og da syns jeg det var bedre å "lade opp". (Kveldsveiingen viste ikke unormalt høy vekt, -tvert i mot.) SS Anonymous poster hash: 50a6e...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #1336 Del Skrevet 11. mars 2014 Slå dem den! Jeg har spist 2150 kalorier i dag ( nær 1700 netto med trening) og er stolt av det! Følte meg så sulten i dag, og har sovet dårlig flere netter pga for lite mat, og da syns jeg det var bedre å "lade opp". (Kveldsveiingen viste ikke unormalt høy vekt, -tvert i mot.) SS Anonymous poster hash: 50a6e...d8c Forbrenning er vanskelig å forstå. Jeg våknet litt for tidlig og følte meg sulten, til tross for det høye kaloriinntaket i går, og vekten viste 100-200 gram mindre enn de to foregående dagene. SS Anonymous poster hash: 50a6e...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #1337 Del Skrevet 11. mars 2014 Som motivasjon: Se på disse før- og etter-bildene av ansikter! Så utrolig mye bedre de ser ut uten ekstra vekt! Man tenker sjeldent på utseendemessige positive endringer i ansiktet ved vekttap. SS Anonymous poster hash: 50a6e...d8c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zinnia Skrevet 11. mars 2014 #1338 Del Skrevet 11. mars 2014 Hei, vet dette er sen "påmelding", men har hatt en pause fra KG og vil gjerne være med! :-) Startvekt fra tidligere: På mitt tyngste (noensinne) i vinter var jeg nesten oppe i 61 kg Høyde (valgfritt): 164 cm Startvekt for denne tråden: 57,5 Mål til påske: 54 Januar 2014 03. januar, uke 1: 61 10. januar, uke 2: -- 17. januar, uke 3: -- 24. januar, uke 4: -- 31. januar, uke 5: -- Februar 2014 07. februar, uke 6: 58,5 14. februar, uke 7: 58,2 21. februar, uke 8: 58,6 28. februar, uke 9: 58,3 Mars 2014 07. mars, uke 10: 58 14. mars, uke 11: 21. mars, uke 12: -- 28. mars, uke 13: -- April 2014 04. april, uke 14: -- 11. april, uke 15: -- 18. april, uke 16: -- Har fokus på å trene mer spesifikt og kvalitet på styrke, redusere stress, og sove nok. Samt å finne en måltidsrytme som funker, har prøvd mye forskjellig der, men er ikke i en rutine jeg er fornøyd med enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missi89 Skrevet 11. mars 2014 #1339 Del Skrevet 11. mars 2014 Kom nettopp hjem fra PT timen min og herregud jg er så sliten at jg må bare gå å legge meg. Dette er bra på en måte og ikke på en annen. Må lage middag og ha litt overskudd til mann og barn når de kommer hjem. Så jeg må gå å hvile rett pg slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanore Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #1340 Del Skrevet 11. mars 2014 God bedring! SS Anonymous poster hash: 50a6e...d8c Å, så dumt, Elanore! God bedring, håper du blir frisk igjen fort. *Trøsteklem* Ånei, så utrolig kjedelig. God bedring!! Takk! Endte opp med innleggelse igjen... Var så dårlig i går at det ikke var noe annet valg... Er hjemme igjen nå "på prøve", men kan nok ikke trene igjen på en stund. Dumme infeksjoner... Er heldigvis i grei nok form nå sammenlignet med i går, men blir helt susete av medisinene, så blir bare til at jeg spiser hva enn jeg finner... Hei, vet dette er sen "påmelding", men har hatt en pause fra KG og vil gjerne være med! :-) Startvekt fra tidligere: På mitt tyngste (noensinne) i vinter var jeg nesten oppe i 61 kg Høyde (valgfritt): 164 cm Startvekt for denne tråden: 57,5 Mål til påske: 54 Januar 2014 03. januar, uke 1: 61 10. januar, uke 2: -- 17. januar, uke 3: -- 24. januar, uke 4: -- 31. januar, uke 5: -- Februar 2014 07. februar, uke 6: 58,5 14. februar, uke 7: 58,2 21. februar, uke 8: 58,6 28. februar, uke 9: 58,3 Mars 2014 07. mars, uke 10: 58 14. mars, uke 11: 21. mars, uke 12: -- 28. mars, uke 13: -- April 2014 04. april, uke 14: -- 11. april, uke 15: -- 18. april, uke 16: -- Har fokus på å trene mer spesifikt og kvalitet på styrke, redusere stress, og sove nok. Samt å finne en måltidsrytme som funker, har prøvd mye forskjellig der, men er ikke i en rutine jeg er fornøyd med enda. Velkommen! Høres ut som en fin plan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå