MissStiles Skrevet 6. mars 2014 #1201 Del Skrevet 6. mars 2014 Det var... wow. Vet ikke hvordan jeg skal beskrive det. Veldig annerledes enn hvordan jeg opplevde BodyBalance. Vet ikke helt om det var liten sal, lyset eller hva, men følte liksom ikke at jeg digget det like mye. Uansett var det litt tøff cardiopreget trening i en halvtime, og deretter ble det ganske mange statiske tøyeøvelser etterpå. Den "slitsomme delen" (Yang) i begynnelsen gjorde at folk svettet og hev etter pusten, men den inneholdt en del statiske styrkeøvelser som jeg virkelig ikke satte altfor stor pris på... Yin-delen på slutten var mer tøying osv., men kanskje ikke de mest effektive øvelsene ift. hva jeg har behov for. Så for øvrig ut til at flertallet slet seg gjennom Yin-delen i langt større grad enn jeg gjorde, for jeg og instruktøren var stort sett alene om å ta de tunge rutene... Hm. Tror kanskje den biten passer mer for folk som VIRKELIG er stive, og bevegelighet er en av de tingene jeg kan godt fra før - alle spagater er på plass etc. Interessant.. Tror du at det er en time du går på igjen? Eller er BodyBalance og Piloxing bedre? Idag skal jeg på Piloxing igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessan_ Skrevet 6. mars 2014 #1202 Del Skrevet 6. mars 2014 (endret) JAAAAAAAAA!!! Idag stod vekten på 72,3kg. Det er ned 1,8kg siden forrige uke. Sannsynligvis holdt jeg på endel vann fra ferien når jeg veide meg for en uke siden, men likevel. Sinnsykt glad og fornøyd! Nå har jeg virkelig motivasjon til å fortsette i samme sporet. Sessan84 *Startvekt fra tidligere: --Høyde (valgfritt): 175 cmStartvekt for denne tråden: 79,2 kg **Mål til påske: 70 kgJanuar 201403. januar, uke 1: 79,2 kg ** 10. januar, uke 2: 76,2 kg ** 17. januar, uke 3: 75,1 kg ** 24. januar, uke 4: 73,9 kg ** 31. januar, uke 5: 72,7 kg **Februar 201407. februar, uke 6: 73,5 kg ** 14. februar, uke 7: *** 21. februar, uke 8: *** 28. februar, uke 9: 74,1kgMars 2014 07. mars, uke 10: 72,3 kg 14. mars, uke 11: -- 21. mars, uke 12: -- 28. mars, uke 13: -- * veier seg alltid på torsdagen (en dag før dato oppskrevet i tabellen) ** brukeren ble aktiv deltaker i uke 8, men har vekt fra begynnelsen av *** ferie! Endret 6. mars 2014 av Sessan84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Æli Skrevet 6. mars 2014 #1203 Del Skrevet 6. mars 2014 Da har jeg trent ferdig dagens økt Jillian 30 days shred, men nå har jeg byttet ut til tyngre vekter. Dette var tungt, men det føles så godt å ha tatt i litt. Jeg er så heldig at mannen min jogger med meg på kveldene, da jogger vi ca i 5 km. Jeg kjenner at klærne har blitt løsere og kroppen fastere men gruer meg for å veie meg, tror muskelmassen min har gått opp og da vil vektnåla vise mer enn mindre tror jeg. Venter til imorgen før jeg trekker for tidlige konklusjoner. Jeg er blitt mye sunnere, spiser veldig lite karbohydrater og fokuserer på grønnsaker, sunn fett og proteiner. Denne tråden har motivert meg til et sunnere livsstil som jeg kommer til å fortsette med etter påsken og fremover. Derfor stresser jeg ikke med å se det tallet jeg har satt meg som mål, men målet er å oppnå den Takk til deg Elanore som har startet med denne tråden og bruker tid på den. Selv om jeg ikke skriver så mye her så leser jeg innleggene Håper du lager et sånt tråd til rett etter påsken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shantee Skrevet 6. mars 2014 #1204 Del Skrevet 6. mars 2014 Smugveide meg i dag og var 66.8 kilo... Ganske overrasket i grunn da jeg har spist som en gris forrige helg og hvert syk to dager denne uka og er fremdeles i dårlig form.. får med andre ord ikke trent mye selv om jeg spiser normalt. Regner med vekten er 67,5 i morgen da jeg tydeligvis ALLTID veier mer på selve veiedagen... Jeg tviler på om jeg greier mitt mål til påske på 63 kilo eller mindre, men håper på å komme rundt 64,5-65 så får jeg heller fortsette frem mot sommeren mot målet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanore Skrevet 6. mars 2014 Forfatter #1205 Del Skrevet 6. mars 2014 Interessant.. Tror du at det er en time du går på igjen? Eller er BodyBalance og Piloxing bedre? Idag skal jeg på Piloxing igjen. Piloxing er vel i en annen kategori igjen, og er mye mer cardio enn Yin-Yang. Var vel en sær og rimelig tung kombinasjon med Yin-Yang, men kommer til å gå igjen. Var ikke sånn at jeg mislikte timen eller noe, var vel heller en del blandede følelser ettersom forventningene mine var helt annerledes enn hva som møtte meg. Tror bare BodyBalance er bedre for tøying osv i mitt tilfelle, for jeg var for myk i bena til å få noe særlig ut av det de gjorde i Yin-delen i går. God balansetrening var det uansett mye av i både Yin og Yang, så det er nok bra for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magicpie Skrevet 6. mars 2014 #1206 Del Skrevet 6. mars 2014 Ble dessverre litt for mye smågodt i helga, men fra mandag har jeg vært flink. Får ikke trent så hardt enda på grunn av dårlig form og litt småskader, men har gått flere turer. I går gikk jeg nesten 12 kilometer! Brukte 2 timer, fornøyd med det. Synes også jeg har vært flink med kostholdet denne uka, har ikke spist noe usunt og hvis jeg har fått søtsug har jeg drukket te. Så nå er jeg spent på veieresultatet i morgen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #1207 Del Skrevet 6. mars 2014 Jeg er matlei.. Har ikke lyst på noenting... Noen tips til sunne middagsretter? Som er enkle og raske å lage? Er lei av wok og salat. Anonymous poster hash: e09ba...bb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. mars 2014 #1208 Del Skrevet 6. mars 2014 Piloxing er vel i en annen kategori igjen, og er mye mer cardio enn Yin-Yang. Var vel en sær og rimelig tung kombinasjon med Yin-Yang, men kommer til å gå igjen. Var ikke sånn at jeg mislikte timen eller noe, var vel heller en del blandede følelser ettersom forventningene mine var helt annerledes enn hva som møtte meg. Tror bare BodyBalance er bedre for tøying osv i mitt tilfelle, for jeg var for myk i bena til å få noe særlig ut av det de gjorde i Yin-delen i går. God balansetrening var det uansett mye av i både Yin og Yang, så det er nok bra for meg. Da skal jeg se om det er Yin Yang på senteret jeg trener på. Idag ble det Piloxing igjen. Følte det gikk bedre forrige gang. Fortsatt litt støl og stiv i kroppen etter Energy timen på tirsdag. Hva står på trenigsprogrammet ditt idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 6. mars 2014 #1209 Del Skrevet 6. mars 2014 Har spist is i dag, og etterpå skal jeg ut og spise middag... Men anslår grovt at jeg bare skal gå 100 over kalorigrensen... blir ihvertfall ikke noe alkohol, hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chia Skrevet 6. mars 2014 #1210 Del Skrevet 6. mars 2014 Jeg er matlei.. Har ikke lyst på noenting... Noen tips til sunne middagsretter? Som er enkle og raske å lage? Er lei av wok og salat. Anonymous poster hash: e09ba...bb3 Hva med en sunn omelett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chia Skrevet 6. mars 2014 #1211 Del Skrevet 6. mars 2014 Når er påsken i år egentlig? Hvor mange uker har jeg på meg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 6. mars 2014 #1212 Del Skrevet 6. mars 2014 Denne uken har gått rett til helvete. Begynte bra, var nesten så jeg bikket ned på 85kg...så ble jeg syk...har nærmest ligget i koma i to dager. Fikk spist pizza i går, i dag har det bare vært is og pepsi max jeg har klart å få i meg. Var på badet i sted, og vekten da lå på 87,6 kg. Men ikke så mye jeg får gjort med det...må bare spise det jeg klarer for å få i meg noe iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magicpie Skrevet 6. mars 2014 #1213 Del Skrevet 6. mars 2014 Når er påsken i år egentlig? Hvor mange uker har jeg på meg ? Skoleferien begynner fredag 11. april, påskeaften er 19. april Siste veiing i denne tråden er fredag 18. april. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chia Skrevet 6. mars 2014 #1214 Del Skrevet 6. mars 2014 Skoleferien begynner fredag 11. april, påskeaften er 19. april Siste veiing i denne tråden er fredag 18. april. Takk takk Da har jeg jo goood tid da Hmmm hva skal målet mitt være... ? skal jeg sette meg et håret mål på - 18 kilo til 19 April kanskje... Har gått ned 12 til nå på 8 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanore Skrevet 6. mars 2014 Forfatter #1215 Del Skrevet 6. mars 2014 Da skal jeg se om det er Yin Yang på senteret jeg trener på. Idag ble det Piloxing igjen. Følte det gikk bedre forrige gang. Fortsatt litt støl og stiv i kroppen etter Energy timen på tirsdag. Hva står på trenigsprogrammet ditt idag? Jeg har fri... Strever litt med det, for har fått den rytmen inn i kroppen nå... Zumbaaa! Vil bare hoppe rundt og danse hele tiden nå - har aldri opplevd makan! Likevel har jeg prøvd å bare slappe av SKIKKELIG i dag, for jeg har hatt mye mer trening de siste dagene enn på lenge, så kroppen må få litt ekstra næring og litt skikkelig hvile. Kan oppsummere fra siste hviledag. Lørdag: Fri Søndag: Bodybalance Mandag: Roing og yoga, tror jeg + enda en økt på kvelden grunnet ZUMBAAA Tirsdag: Roing og yoga igjen + ny økt med Zumba på kvelden Onsdag: Yin-Yang I dag blir det med andre ord bare hvile, mat og oppdatering av oversikten som jeg ikke har blitt ferdig med enda. Er litt krise om den ikke er der i morra, men nå er det jo ingen trening som går i veien for det å oppdatere her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magicpie Skrevet 6. mars 2014 #1216 Del Skrevet 6. mars 2014 Jeg er matlei.. Har ikke lyst på noenting... Noen tips til sunne middagsretter? Som er enkle og raske å lage? Er lei av wok og salat. Anonymous poster hash: e09ba...bb3 Suppe? Det går an å lage mye godt. Fiskesuppe, kyllingsuppe, grønnsakssuppe, lapskaus.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #1217 Del Skrevet 6. mars 2014 MFP sier at du skal holde deg til 1200 kcal og allikevel ikke skal oppnå målet til den fristen du satt er mulighens fordi appen vil ikke anbefale å spise enda mindre. Altså 1200 kcal er jo allerede veldig lite, men kan fortsatt være fornuftig. Du veier jo lite til å begynne med, så en nedgang på 1 kg per uke (4,5 kg per mnd) er lite realistisk. Derfor sprekker du. Jeg anbefaler å sette et mer realistisk delmål som er enklere å oppnå. Så kan du kan du heller bruke mer tid for å komme til det endelige målet. Ja, de har sikkert en sånn nedre kaloriinntak-grense på 1200 kcal. Med god grunn synes jeg, fordi er man normalt aktiv så er mindre enn det alt for lite. Takk for råd, begge to. Men jeg syns ikke at 1 kg i uken er urealistisk raskt vektap? Men jeg har bare bestemt meg for å forsøke å fortsette med samme innstillinger, MEN med å spise mer de dagene jeg føler meg fortsatt sulten, sånn ca mellom 1200-1400 kcal pr dag, tenker jeg. De dager jeg trener får jeg jo et vanvittig høyt ekstrainntak fra MyFitnessPal. Da legger jeg inn standard kaloriforbruk på lignende trening fra deres database. Dette selv om pulsklokken min viser ett enda høyere kaloriforbruk. Men jeg har aldri tatt kaloriforbruk helt bokstavlig. Uansett dager jeg trener er det lett å ligge i underskudd, selv om jeg blir veldig sliten og sulten av å trene. I går pga trening ble jeg liggende i 362 kalorier i underskudd (dvs.1264 kcal i mainntak - 462 kcal i trenigsinnsats). I dag var jeg litt sugen så har spist1355 kcal med god samvittighet. Så jeg fortsetter nok sånn, og oppmuntrer meg selv til å overgå 1200 kcal når jeg føler det. Mine verste fiender for sprekk er forresten hard trening og lite søvn (og helt sikkert for lite matinntak, som jeg nå ser med MyFitnessPal.) Jeg vet ikke om det finnes noen gode råd mot det? Jeg ser ikke så ofte at andre har de samme problemene. Men 1200 kcal, med et meget sittestillende liv, utenom treningstimer, er vel egentlig ikke så lite? (Jeg er "godt voksen", og da går vel forbrenningen ned også.) Og 1 kg i uken er vel heller ikke så mye? Jeg syns mange flinkiser her i tråden raser ned i høy fart! SS Anonymous poster hash: 50a6e...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #1218 Del Skrevet 6. mars 2014 Om 1kg i uken er mye eller lite kommer jo an på utgangspunktet. Hva er vekten din i dag? -Allima Anonymous poster hash: e09ba...bb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magicpie Skrevet 6. mars 2014 #1219 Del Skrevet 6. mars 2014 Mine verste fiender for sprekk er forresten hard trening og lite søvn (og helt sikkert for lite matinntak, som jeg nå ser med MyFitnessPal.) Jeg vet ikke om det finnes noen gode råd mot det? Jeg ser ikke så ofte at andre har de samme problemene. Anonymous poster hash: 50a6e...d8c Det er vel det du har nevnt selv, altså å sove nok og ikke spise alt for lite. Prøv også å holde blodsukkeret noenlunde jevnt slik at du ikke får for lavt blodsukker, da er det lett å få lyst til å hive innpå med søtsaker. Og hvilke problemer er det du ikke har sett hos andre? Hvis du mener det å sprekke, så kan jeg forsikre deg om at du ikke er den eneste som sliter med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #1220 Del Skrevet 6. mars 2014 Om 1kg i uken er mye eller lite kommer jo an på utgangspunktet. Hva er vekten din i dag? -Allima Anonymous poster hash: e09ba...bb3 I dag 62, normalen har vært 63 (har altså gåt ned litt). SS Anonymous poster hash: 50a6e...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå