ShiningStar Skrevet 28. februar 2014 #1121 Del Skrevet 28. februar 2014 Min veiing blir imorgen tidlig... Jobber tidligvakter.. så klokken 05:30 idag i full fart på vei til jobb, kom jeg ikke på i halvsøvne å veie meg... Har satt alarm så jeg skal huske det i morgen tidlig.. Litt spent sliter litt med å finne riktig balanse på kostholdet... Blir litt prøv og feil, men jeg har god tid og har satt meg som mål og ikke gi opp... Ta dag for dag Har ca 15 kg igjen så blir jeg fornøyd.. Veide ca 74-75 på vidregående og da var jeg rimelig fornøyd... Gleder meg til den dagen kommer da jeg ser under 75 kg på vekten. Da skal det det belønnes med et stoort shopping budsjett... Tilogmed mannen har sagt han skal gi meg litt penger da slik at det blir nye fine klær :D Denne uken har det blitt ca 2,5 treningsøkter... Ikke veldig bra men helt ok.. Måtte avbryte den ene da bena og kroppen virkelig ikke spilte på lag... Har heldigvis en aktiv jobb.. Mye trappegåing, sykling osv... Så blir heldigvis litt fysisk aktivitet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanore Skrevet 28. februar 2014 Forfatter #1122 Del Skrevet 28. februar 2014 Bodybalance er kjempefin trening. Jeg trener dette en gang i uka Ved siden av styrke, crossfit (en gang i blant) og spinning. Hva går det ut på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 28. februar 2014 #1123 Del Skrevet 28. februar 2014 I kveld skal kjæresten på puben med gutta, og jeg har hele kvelden for meg selv. Det frister utrolig mye å gå på butikken for å kjøpe godteri jeg kan kose meg med. .. må motstå fristelsen! Jeg tenkte å lage meg kalepotetgull som en her i tråden tipset om (jeg husker ikke hvem det var, men takk, det er kjempegodt), men for sjokoladesuget må jeg finne på noe annet lurt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle Gunnes Skrevet 28. februar 2014 #1124 Del Skrevet 28. februar 2014 Hva går det ut på? Litt tai chi, mest yoga og en del pilates. Tai chi for oppvarming, så yoga for styrke og strekking av kropp og pilates for å styrke kjernemusklene. En fin time. Jeg er avhengig av å få løsne opp i stiv rygg mm, og disse timene hjelper meg. Samtidig får jeg en god styrkeøkt for hele kroppen. Xaphan - jeg la ut tips om kalechips. Og det værste er at jeg aldri har prøvd selv... finner ikke i den lokale butikken. I mellomtiden, så har jeg fått dilla på søtpoteter og bruker dette mye til fisk. Bare skjærer opp i båter og baker i ovnen. Namnam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanore Skrevet 28. februar 2014 Forfatter #1125 Del Skrevet 28. februar 2014 Jeg er skikkelig i tvil på om jeg orker å veie meg igjen... Jeg tar jo gjennomsnitt av morgenvekt og kveldsvekt, men i morges veide jeg nesten en/et kilo mer enn jeg har gjort om morgenen alle de andre dagene.. Håper det er vann pga. saltinntak under nattens utskeielser, og ikke omvendt... Altså at mitt vekttap på minst 1kg fra forrige uke, altså bare var midlertidig væsketap... Nervøs, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe87 Skrevet 28. februar 2014 #1126 Del Skrevet 28. februar 2014 Vekt samme som forrige uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 28. februar 2014 #1127 Del Skrevet 28. februar 2014 Jo, man kan helt klart bli det. Det er jo flere som mener at å være gravid er en fin unnskyldning til å droppe treningen og spise mye usunt rett og slett. Enig i at det ikke er tiden å tenke på vekten, men det er i aller største grad tid for å tenke på hva man putter i munnen. : Gratulerer med graviditeten! Det høres ut som du har riktig holdning. Ikke slank deg, men fokuser på å spise sunt og tilstrekkelig. Pass også på å ikke spise rått kjøtt (som i fenalår og blodig biff) og hva mer som er anbefalingen nå. Vær heller ikke for fokusert på vektgrafer. Får du mye vann i kroppen, vil du øke mye mer i vekt uten at det betyr fett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 28. februar 2014 #1128 Del Skrevet 28. februar 2014 Jeg må nesten skryte litt av meg selv: Jeg har akkurat kommet hjem fra gå/joggetur. Kom i kveld til å tenke på at den ene runden min passerer en liten ballspill-/hundelufteplass med sanddekke, så der har jeg loffet fram og tilbake, rundt og rundt en stund nå. Den er så liten at det er mulig for meg å "løpe" hele runden, det gir motivasjon. Presser meg så det river i brystet, men stopper før blodsmaken kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 28. februar 2014 #1129 Del Skrevet 28. februar 2014 Gratulerer med graviditeten! Det høres ut som du har riktig holdning. Ikke slank deg, men fokuser på å spise sunt og tilstrekkelig. Pass også på å ikke spise rått kjøtt (som i fenalår og blodig biff) og hva mer som er anbefalingen nå. Vær heller ikke for fokusert på vektgrafer. Får du mye vann i kroppen, vil du øke mye mer i vekt uten at det betyr fett. Så koselig, tusen takk Ja, det er det jeg skal forsøke å gjøre. Jeg føler jeg har laget meg et godt grunnlag dette året. Helomvending på kjøkkenet for å si det sånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #1130 Del Skrevet 28. februar 2014 Har ikke noe lyst til å veie meg i morgen tidlig.. Jeg vet at jeg har gått opp.. Ser det på magen. Den er skikkelig dvask ogfæl nå. Hvorfor skal det være så innmari vanskelig å spise sunt. Jeg så jo forskjell på bare en uke.. Håper på fitbit motivasjon til å bevege meg mer. Det bør jeg, til den prisen Og neste uke skal jeg ikke jobbe på kvelden, så da skal jeg lage meg skikkelig og sunn mat. -Allima Anonymous poster hash: e09ba...bb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofus Skrevet 1. mars 2014 #1131 Del Skrevet 1. mars 2014 veiing måtte bli i dag.. og i dag var jeg 55,7 kg.. så har gått opp 0,8 kg skeiet en del ut i helgen fordi jeg trengte det.. og i dag er det familie selskap med kakeelskere, og i morgen! gruer meg... skal prøve å ikke smake på noe, da får jeg enda mer sug... lettere å holde seg vekke... de ser på det som frekt, men de vet ikke grunnlaget for ikke å smake.. og folk må få gjøre som de vil.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Offensive Pie Skrevet 1. mars 2014 #1132 Del Skrevet 1. mars 2014 (endret) Startvekt for denne tråden: 77,5 kgMål til påske: 69,9 kgJanuar 2014 03. januar, uke 1: 77,5 kg 10. januar, uke 2: 76,1 kg (-1,4 kg) 17. januar, uke 3: 75,5 kg (-0,6 kg) 24. januar, uke 4: 75,6 kg (+0,1 kg) 31. januar, uke 5: 75,1 kg (-0,5 kg) Februar 2014 07. februar, uke 6: 74,2 kg (-0,9 kg) 14. februar, uke 7: 74,1 kg (-0,1 kg) 21. februar, uke 8: 75,6 kg (+1,5 kg) 28. februar, uke 9: 76,2 kg (+0,8 kg) Denne uka forstår jeg mindre av oppgangen. Jeg har vært forholdsvis flink med maten, under omstendighetene - familiegreier har tatt mye plass og tanker. Påskemålet ser relativt uoppnåelig ut. Relativt demotiverende. Men, jeg får ta ny uke som en ny start, og se hvor langt ned jeg kommer. Påsken er tross alt bare et delmål, og jeg vil ned i vekt for å forbli der. Det var opp og nedturer med sist vektnedgang også, og der kom jeg til slutt i mål. Det vil jeg gjøre nå også, men det vil ta litt lengre tid enn jeg håpet. Edit: Alima, om du vil ha en fitbit-venn, så send meg et PM - vi kan motivere hverandre Endret 1. mars 2014 av Offensive Pie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShiningStar Skrevet 1. mars 2014 #1133 Del Skrevet 1. mars 2014 Vekt... Akkurat samme som forrige uke.. ! Skjerpings neste uke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #1134 Del Skrevet 1. mars 2014 Januar 2014 03. januar, uke 1: 55 kg * 10. januar, uke 2: -- 17. januar, uke 3: 54,1 kg ** 24. januar, uke 4: 53,4 kg 31. januar, uke 5: 54 kg Februar 2014 07. februar, uke 6: 53,9 kg 14. februar, uke 7: 52,6 kg 21. februar, uke 8: 53,1 kg 28. februar, uke 9: 53,5 kg 1kg høyere enn for 2 uker siden... Blæ! Skjerpings neste uke. Eller fra i dag!! Nå skal jeg ut å trene. -Allima Anonymous poster hash: e09ba...bb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #1135 Del Skrevet 1. mars 2014 Dere med Fitbit: Jeg prøvde å logge vekta mi, men får ikke lagt inn desimaler. Bare hele kg. Vet dere om noen måte jeg kan legge inn med desimaler? For det er jo ikke noe vits å logge vekta når den er en halvkilo mer enn det jeg skriver. Da vil det jo se ut som jeg har gått ned en kilo mens jeg bare har gått ned en halvkilo. -Allima Anonymous poster hash: e09ba...bb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 1. mars 2014 #1136 Del Skrevet 1. mars 2014 Dere med Fitbit: Jeg prøvde å logge vekta mi, men får ikke lagt inn desimaler. Bare hele kg. Vet dere om noen måte jeg kan legge inn med desimaler? For det er jo ikke noe vits å logge vekta når den er en halvkilo mer enn det jeg skriver. Da vil det jo se ut som jeg har gått ned en kilo mens jeg bare har gått ned en halvkilo. -Allima Anonymous poster hash: e09ba...bb3 Har du prøvd med punktum istedet for komma? Jeg hadde samme problem med min UP, men fant ut av det da jeg brukte punktum 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #1137 Del Skrevet 1. mars 2014 Har du prøvd med punktum istedet for komma? Jeg hadde samme problem med min UP, men fant ut av det da jeg brukte punktum Ja, det er riktig. Punktum, ikke komma, og desimalene kommer på plass. Anonymous poster hash: c497a...980 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #1138 Del Skrevet 1. mars 2014 Herlig!! Takk skal dere ha! Anonymous poster hash: e09ba...bb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myst Skrevet 1. mars 2014 #1139 Del Skrevet 1. mars 2014 Wohooo! Nedgang denne uken også! Har ikke innført noe trening ennå...bare holdt meg unna bollene denne uken, og spist mindre porsjoner ellers. Fortsatt god helg alle sammen! Startvekt fra tidligere: --Høyde (valgfritt): 162 cmStartvekt for denne tråden: 60,3 kgMål til påske: 56 kgJanuar 2014 03. januar, uke 1: 60,3 kg 10. januar, uke 2: 60,5 kg (+0,2 kg) 17. januar, uke 3: 59,5 kg (-1 kg) 24. januar, uke 4: 59,7 kg (+0,2 kg) 31. januar, uke 5: 59,8 kg (+0,1 kg) Februar 2014 07. februar, uke 6: 59,4 kg (-0,4 kg) 14. februar, uke 7: 59,4 kg 21. februar, uke 8: 58,3 kg (-1,1 kg) 28. februar, uke 9: 57,9 kg (-0,4 kg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nepenthe Skrevet 1. mars 2014 #1140 Del Skrevet 1. mars 2014 Startvekt fra tidligere: --Høyde (valgfritt): 169 cmStartvekt for denne tråden: 92,4 kgMål til påske: 85 kgJanuar 2014 03. januar, uke 1: 92,4 kg 10. januar, uke 2: 90,5 kg 17. januar, uke 3: 90,4 kg 24. januar, uke 4: 89 kg 31. januar, uke 5: 88,2 kg Februar 2014 07. februar, uke 6: 89,9 kg 14. februar, uke 7: 88,8 kg 21. februar, uke 8: 90,8 kg 28. februar, uke 9: 89,7 kg Jeg har veid meg i dag. Nedgang fra forrige uke, så nå er jeg nede igjen på det jeg veide for en mnd siden. Fra mandag er det fullstendig skjerpings, og jeg håper og tror jeg klarer å være flinkere med kostholdet nå når jeg får lov å trene igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå