AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #1301 Del Skrevet 8. mars 2014 Ok, så i dag har jeg spist 324 kcal mer enn mine 1200, som MyFitnessPal har tildelt meg. Jeg lurer på om jeg fortsatt er litt sulten.. Hva gjør man da? Hva gjør dere? Ingen trening i dag, men planlegger å trene i morgen. SS Anonymous poster hash: 50a6e...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 8. mars 2014 #1302 Del Skrevet 8. mars 2014 (endret) Ok, så i dag har jeg spist 324 kcal mer enn mine 1200, som MyFitnessPal har tildelt meg. Jeg lurer på om jeg fortsatt er litt sulten.. Hva gjør man da? Hva gjør dere? Ingen trening i dag, men planlegger å trene i morgen. SS Anonymous poster hash: 50a6e...d8c hvis det hadde vært meg, ville jeg gitt faen - i dag, fordi det er lørdag. Du må jo spise hvis du er sulten. Spis noe sunt. Hvis ikke kommer du kanskje til å stå opp i natt og spise det første du finner? Endret 8. mars 2014 av Alfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #1303 Del Skrevet 8. mars 2014 hvis det hadde vært meg, ville jeg gitt faen - i dag, fordi det er lørdag. Du må jo spise hvis du er sulten. Spis noe sunt. Hvis ikke kommer du kanskje til å stå opp i natt og spise det første du finner? Takk for råd! Antageligvis er det det smarteste, ja. Skal bare være sikker på at jeg virkelig trenger noe mer. Ellers har jeg dessverre ikke noe forhold til lørdag som en dag med særregler, og har aldri hatt det. En hver dag er lik for meg. Det er først her på forumet at jeg har lært at de fleste ser på lørdag som en "kosedag". Jeg tror jeg aldri har vært disiplinert nok til å vente til en spesiell dag når lysten først overmanner meg! Men det var selvfølgelig før jeg hang meg på tråden her og begynte med MyFitnessPal. Nå kommer jeg jo aldri mer til å gi etter, selvfølgelig. Anonymous poster hash: 50a6e...d8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 8. mars 2014 #1304 Del Skrevet 8. mars 2014 hvis du aldri har hatt en kosedag så er det sikkert mer tilfredsstillende å ha alle dager sunne. sunn mat er jo så godt! Lykke til. Så flink du er 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #1305 Del Skrevet 8. mars 2014 hvis du aldri har hatt en kosedag så er det sikkert mer tilfredsstillende å ha alle dager sunne. sunn mat er jo så godt! Lykke til. Så flink du er Har aldri hatt planlagte kosedager, men fullstendig ukontrollerte fråtseanfall, - det er nok mye verre. SS Anonymous poster hash: 50a6e...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 9. mars 2014 #1306 Del Skrevet 9. mars 2014 Men som man høster, sår man… Jeg vet at jeg har mer å gå på. Det gikk jo så bra i begynnelsen, men ingenting ble helt det samme etter fem dager nikosing på storbyferie… Knappe tre minus på ni uker, det er ikke noe å slå på stortromma for. Fortsatt fire igjen til påskemålet er nådd. Og nå er vi vel halvveis? Denne uka ligger alt til rette for at det skal gå bedre. De foregående ukene har vært lite rutinepregede, ting blir lett ute av struktur. Dessuten har jeg vært temmelig sliten og hatt en viss hang til litt kveldskos... Men denne uka VET jeg at det går bra, jeg sikter opp mot et helt et i minus! Det er riktig holdning! Bare stå på. Med ett kg ned neste uke, er du på track igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tia83 Skrevet 9. mars 2014 #1307 Del Skrevet 9. mars 2014 Veide meg på fredag, men glemte av å legge det inn i tråden så her kommer det: Høyde: 160 Startvekt fra tidligere: ca 64 kg Startvekt for denne tråden: 59,7 Mål til påske: 57 (mål til sommeren: 54-55 kg) Februar 2014 07. februar, uke 6: 14. februar, uke 7: 21. februar, uke 8: 59,7 28. februar, uke 9: 60,1 Mars 2014 07. mars, uke 9: 59,9 Går rett vei i forhold til forrige uke, men ikke akkurat motiverende nedgang enda. Det er så vanskelig å holde seg unna vin og sjokolade! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle Gunnes Skrevet 9. mars 2014 #1308 Del Skrevet 9. mars 2014 En ukes treningsfri og sløving, betaler seg Nå må jeg skjerpe meg her. Startvekt fra tidligere: --Høyde (valgfritt): 163 cmStartvekt for denne tråden: 59,5 kgMål til påske: 57 kgJanuar 2014 03. januar, uke 1: 59,5 kg 10. januar, uke 2: 59 kg (-0,5 kg) 17. januar, uke 3: 58,3 kg (-0,7 kg) 24. januar, uke 4: 58,3 kg 31. januar, uke 5: 58,3 kg Februar 2014 07. februar, uke 6: 58,4 kg (+0,1 kg) 14. februar, uke 7: 57,7 kg (-0,7 kg) 21. februar, uke 8: 57,4 kg (-0,3 kg) 28. februar, uke 9: 58 kg (+0,6 kg) Mars 2014 07. mars, uke 10: 58 kg 14. mars, uke 11: -- 21. mars, uke 12: -- 28. mars, uke 13: -- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missi89 Skrevet 9. mars 2014 #1309 Del Skrevet 9. mars 2014 Jeg er gjerne med på ny tråd da Jeg tror at jg ikke når målet mitt.det er så inspirerende å vite at har dere på både gode og dårlige dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #1310 Del Skrevet 9. mars 2014 I dag har jeg trent. Jeg opplever at de dager jeg trener, at jeg nærmest må spise kontinuerlig når jeg kommer hjem etterpå, for å oppnå kalorikvoten gitt meg av MyFitnessPal. Dere som bruker denne eller tilsvarende app, opplever dere det samme? En veldig snodig følelse! Tiltross for alltid å ha kunnet kaloriinnholdet i alle matvarer på rams, fungerer det veldig anderledes når man faktiskt teller alt man spiser og også legger inn økt kaloriforbruk på grunn av trening. Det er ikke rart at jeg tidligere har overspist, for med trening, har tidligere fått i meg alt for få kalorier. Hvor mange her bruker kaloritelling og apper som slankemetode? Har inntrykk at det er en del / flertallet? SS Anonymous poster hash: 50a6e...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 9. mars 2014 #1311 Del Skrevet 9. mars 2014 Jeg teller ikke kallorier. Jeg bruker en app, men bare til å måle hvor langt jeg går når jeg er på treningstur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magicpie Skrevet 9. mars 2014 #1312 Del Skrevet 9. mars 2014 Har telt kalorier tidligere, men gjør ikke det noe særlig nå Har jo en viss anelse om omtrent hvor mye jeg får i meg, og jeg går jo ned så da ligger jeg jo i underskudd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 9. mars 2014 #1313 Del Skrevet 9. mars 2014 Jeg håper også på en ny tråd etter påske. Jeg vet enda ikke om jeg når vektmålet mitt. Selv om jeg skulle nå det, så tror jeg det vil være viktig for meg å hente videre motivasjon, for da blir målet å klare å holde vekten uten å gå opp igjen. Det har jeg slitt med tidligere, etter slanking. Jeg liker godt opplegget slik det er nå, med den fine tabellen til å sette inn vekten i. At Elanor har orket å oppdatere et sammendrag for oss er helt fenomenalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wei Wei Skrevet 9. mars 2014 #1314 Del Skrevet 9. mars 2014 Hvor mange her bruker kaloritelling og apper som slankemetode? Har inntrykk at det er en del / flertallet? SS Anonymous poster hash: 50a6e...d8c Bruker ingen app, teller ingen kalirier. Bare passer på å ikke gå fra bordet stappmett, men heller litt før. Altså, jeg spiser normale måltider fordi det er sånt jeg skal leve resten av livet. Prøver å finne en naturlig levestil og kosthold jeg kan leve med. Derfor er heller ikke godteri og slikt forbudt, bare passer på å ikke spise for mye av det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 9. mars 2014 #1315 Del Skrevet 9. mars 2014 Jeg bruker Myfitnesspal, bare til mat, ikke til trening. Trener i grunnen ikke heller, går bare turer. Registrerer så nøyaktig jeg kan, men det er vanskelig når jeg spiser borte, da legger jeg bare til et anslag. Jeg vil også gjerne være med på en ny omgang etter påske; kunne tenke meg nytt mål til sankthans, da burde jeg ha nådd det jeg i utgangspunktet hadde som målvekt, men siden det bare er to måneder, kanskje feks skolestart passer bedre. Etter det... hadde det vært kult med en vedlikeholdstråd...! Hvor vi kunne melde fra at nå har vi passet "dietten" og holdt vekta i X dager, uker, måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle Gunnes Skrevet 9. mars 2014 #1316 Del Skrevet 9. mars 2014 Jeg bruker Myfitnesspal, bare til mat, ikke til trening. Trener i grunnen ikke heller, går bare turer. Registrerer så nøyaktig jeg kan, men det er vanskelig når jeg spiser borte, da legger jeg bare til et anslag. Jeg vil også gjerne være med på en ny omgang etter påske; kunne tenke meg nytt mål til sankthans, da burde jeg ha nådd det jeg i utgangspunktet hadde som målvekt, men siden det bare er to måneder, kanskje feks skolestart passer bedre. Etter det... hadde det vært kult med en vedlikeholdstråd...! Hvor vi kunne melde fra at nå har vi passet "dietten" og holdt vekta i X dager, uker, måneder. Et Sankthansmål er ikke dumt. Jeg sliter med å gå ned i vekt på vinteren, siden det blir så himla mye innekos med snopemat og vin. Til våren er man mye mer aktiv generelt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanore Skrevet 9. mars 2014 Forfatter #1317 Del Skrevet 9. mars 2014 Da var ukens BodyBalance fullført - herlig! Har virkelig bare spist drittmat siden torsdag, så må prøve å samle meg litt fremover, for merker kroppen ikke har det noe bedre med sukker fremfor skikkelig næring. Til deg, SS; kan du legge inn oversikten slik du vil ha den for deg? Bare fylle ut de siste veiingene du har vært deltaker i tråden + alt du vil av høyde, tidligere maksvekt etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #1318 Del Skrevet 9. mars 2014 Da var ukens BodyBalance fullført - herlig! Har virkelig bare spist drittmat siden torsdag, så må prøve å samle meg litt fremover, for merker kroppen ikke har det noe bedre med sukker fremfor skikkelig næring. Til deg, SS; kan du legge inn oversikten slik du vil ha den for deg? Bare fylle ut de siste veiingene du har vært deltaker i tråden + alt du vil av høyde, tidligere maksvekt etc. Ja. Men så var det det å forstå de to trådene. Skal jeg poste den i den andre tråden "Oversikt: Vi.."? SS SS Anonymous poster hash: 50a6e...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanore Skrevet 9. mars 2014 Forfatter #1319 Del Skrevet 9. mars 2014 (endret) Ja. Men så var det det å forstå de to trådene. Skal jeg poste den i den andre tråden "Oversikt: Vi.."? SS SS Anonymous poster hash: 50a6e...d8c Neida, du poster det her. Er det jeg driver med her i tråden, stort sett - tråler greia for oppdateringene deres. Hver fredag kan du enten slenge inn tallet ditt her, eller ta hele fremgangen din med. Hvis du vil vise alle fremgangen din hittil, så kan du hente frem oversikten din fra den andre tråden - den oppdaterer jeg for deg hver uke (senest dagen før neste veiing). Den tråden er der for at folk skal få slippe å lete etter sitt forrige innlegg dersom man ønsker å ta med fullstendig oversikt på veiedagen. Edit: grunnen til at jeg ba om hele greia fra deg nå, var bare fordi jeg lurte litt på hva du vil ha med i tabellen din. Høyde, startvekt fra før (din høyeste vekt om du har gått ned litt fra før), målet ditt etc. Du kan godt bare ta å fylle ut det jeg legger ved under her: Startvekt fra tidligere: --Høyde (valgfritt): --- cm Startvekt for denne tråden: STARTVEKTMål til påske: -- Februar 201407. februar, uke 6: -- 14. februar, uke 7: -- 21. februar, uke 8: -- 28. februar, uke 9: -- Mars 2014 07. mars, uke 10: -- Endret 9. mars 2014 av Elanore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #1320 Del Skrevet 9. mars 2014 AnonymBruker (signerer: SS) Startvekt fra tidligere: 63 Høyde (valgfritt): 173 cm Startvekt for denne tråden: 63 (nedre normalvekt) Mål til påske: 57 Februar 2014 17. februar, uke 8: START - VEKT: 63,5 21. februar, uke 8: 62,0 28. februar, uke 9: 63,5 (etter gigasprekk) Mars 2014 07. mars, uke 10: 61,5 Anonymous poster hash: 50a6e...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå