Gjest Janna Skrevet 14. juni 2002 #1 Del Skrevet 14. juni 2002 Jeg har også lyst på et bilde av meg selv der, men hvordan får dere det til? Vi har digitalkamera tilgjengelig, men det forminsker ikke bildene. Hvor kan jeg finne et foto-redigeringsprogram? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Indira Skrevet 14. juni 2002 #2 Del Skrevet 14. juni 2002 Sendte deg en pm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 14. juni 2002 #3 Del Skrevet 14. juni 2002 Heia! Fulgte det med ikke med noe redigeringsprogram til kameraet? Jeg bruker for det meste Adobe Photoshop og Paint Shop Pro. Men det er programmer du må kjøpe (eller låne...) Det finnes også andre gratisprogram du kan bruke. Prøv å søk på nettet og se om du finner noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Ironic~Tiger~ Skrevet 14. juni 2002 #4 Del Skrevet 14. juni 2002 Microsoft Photo Editor og PaintShopPro bruker jeg til bilderedigering. Microsoft Photo Editor følger med noen Window-versjoner, og PaintShopPro kan du sikkert laste ned fra nettet et sted. Lykke til! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 14. juni 2002 #5 Del Skrevet 14. juni 2002 Jeg fant Microsoft Photo Editor! He he! (har Win XP) Tusen takk alle sammen. Indira, jeg sender deg bildet hvis jeg ikke får det til selv neste uke, ok? @lfa, kameraet er ikke hans, han har det på jobben! Men vi får bruke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå