Gå til innhold

Kongeleg bryllaup i Danmark


Gjest Seleena

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes både bruden, MM og Märtha var stilige! Og den spanske Letizia! Fikk bare sett litt av seremonien siden jeg var på jobb, men det jeg så var fint :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke helt sansen for skjørtet til Mary jeg, men resten synes jeg var kjempeflott. Og jeg ble nesten like rørt som Frederik tror jeg, når Mary kom opp av kirkegulvet.

Synes Martha var en av de absolutt flotteste, sammen med den kommende spanske kronprinsesse. Mette Marits antrekk synes jeg derimot var litt kjedelig, men det hjalp litt når hun fikk av seg jakken.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Esther

Det er faktisk det flotteste bryllup jeg noensinne har sett, for en brud og for en brudgom. Jeg så også programmet om Mary og må si at jeg ble helt frelst - i går kom det virkelig klart fram hvorfor monarkiet står så sterkt i Danmark og ikke i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Jeg syntes Mary var flott, Martha var flott, Sonja var flott, men Mette-Marit var kjedelig. Sannsynligvis har meg og hun rett og slett forskjellig smak, for jeg syntes alltid at hun ser litt blodfattig ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tårene trillet på meg også, da jeg så Fredrik ble rørt allerede før han så bruden..Alt var rett og slett nydelig! Märtha var flott som vanlig og Mette-Marit synes jeg var litt stusselig! Men den kommende spanske kronprinsesse var også helt skjønn!

Jeg så også programmet om Mary og jeg kan ikke få rost henne nok! Synes hun er et fint menneske..Skulle ønske Håkon hadde funnet en sånn som henne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk det flotteste bryllup jeg noensinne har sett' date=' for en brud og for en brudgom. Jeg så også programmet om Mary og må si at jeg ble helt frelst - i går kom det virkelig klart fram hvorfor monarkiet står så sterkt i Danmark og ikke i Norge.[/quote']

:enig_animasjon:

Jepp! Helt enig. Et fantastisk program. Mary virker som en utrolig flott og jordnær person. Det lyser det respekt av!

MM ser helt grå og lite kongelig ut. Mens Martha er jo utrolig stilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen tvil om at Dronning Margrethe har satt noen litt andre krav til sine barns valg av livsledsagere.

Hverken Alex eller Mary (inkludert nærmeste familie) ser ut til å ha noen som helst form for svin på skogen eller spøkelser i bagasjen.

Tvert imot er de flotte unge kvinner med god utdannelse, egen karriere, bereiste, reflekterte og stødige på alle måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Jeg var en av dem som i utgangspunktet var skeptisk til Mette-Marit, men som fikk litt sansen for henne etter bryllupet, og nå har det dabbet av igjen. Hun er helt sikkert en god person, men jeg er ikke så sikker på om jeg synes hun er rollen sin verdig... Og etter å ha sett klippene fra bryllupet i Danmark i går, er det nesten så jeg blir misunnelig på danskene. Mary er så fantastisk pen, og hun virker så skikkelig på alle måter. Ingen svin på skogen, som Tatum sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker hvordan alle medier la an til å være tålmodige med MM, hun gikk inn i en ukjent rolle og måtte få tid til å finne sin stil. Hun kom ofte i helt håpløse antrekk. Men jeg synes ikke at hun har funnet noen som helst stil. Den hatten i dåpen, den blå svangerskapsgallakjolen, ifjor så jeg bilder i se og hør hvor hun var iført noe som lignet gamle kjøkkengardiner.. MM og hatter er jo et katastrofeområde.

Jeg begynner å tro det er unntakene hvor hun ser fin ut, som i prinsessebryllupet. Mary går også inn i en ukjent rolle, men hun er utrolig flink til å kle seg! Alltid smart og elegant, har aldri sett henne i noe heslig. Både til fritid, jobb, drakt og galla er hun meget velkledd. Samme med Alexandra i danmark, hun er også utrolig smart kledd. Trenger ikke de en bomseperiode da, er det noe de har funnet på for MM??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen tvil om at Dronning Margrethe har satt noen litt andre krav til sine barns valg av livsledsagere.

Hverken Alex eller Mary (inkludert nærmeste familie) ser ut til å ha noen som helst form for svin på skogen eller spøkelser i bagasjen.  

Tvert imot er de flotte unge kvinner med god utdannelse, egen karriere, bereiste, reflekterte og stødige på alle måter.

Denne skriver jeg under på ja.

Dronning Margrethe har gjort en god jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...