Gå til innhold

Kongeleg bryllaup i Danmark

Gjest Seleena

Anbefalte innlegg

Gjest Seleena

Åååå! Eg må berre få sagt det. Var så flott å sjå Kronprinsen grine i kirka :D Søtt....

Martha var kjempe flott i dag! Slank og flott på håret! *misunne* Korleis får ho det til?

Kjolen var megaflott. Litt for lik Martha sin, men flott alikevell!

Syntes ho kunne valgt ein raud bukett eg da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Mia*

Hun var utrolig nydelig! Usedvanlig lekker og elegant kjole, helt etter min smak!

Martha var også flott, men MM`s antrekk fikk jeg ikke helt taket på. Flott snitt, men fargen ble litt trist til henne. Jakken tas vel av til middagen og da trer kanskje kjolen frem litt annerledes.

De spanske prinsessene imponerer derimot sjelden... den ene verre enn den andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myumi

Veldig imponert over Märthas flotte figur- begynte nesten å lure på om hun aldri skulle få av svangerskapskiloene. Flott kjole og hår- litt 60 talls inspirert, friskt, vårlig, veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot
Veldig imponert over Märthas flotte figur- begynte nesten å lure på om hun aldri skulle få av svangerskapskiloene.

:o

Synes M har vært flott i åresvis, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myumi
Martha var kjempe flott i dag! Slank og flott på håret! *misunne* Korleis får ho det til?

En dyktig frisør, sminkør og en skreddersydd kjole- og selvsagt en skikkelig slankekur etter svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble glad i Frederik jeg :-) Så nervøs og tørr i munnen før hun kom inn og så snart musikken startet sto vannet og flommet over i øynene hans :-)

Helt nydelig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble glad i Frederik jeg :-) Så nervøs og tørr i munnen før hun kom inn og så snart musikken startet sto vannet og flommet over i øynene hans :-)

Helt nydelig :-)

Begynte å grine selv jeg altså......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å grine selv jeg altså......

:Nikke: Bryllupsseremonien var nydelig. Jeg gråt jeg også! Kjolen var vakker. Brudgommen var kjekk (og lignet veldig på en bekjent av meg!), kirken var fin og været ble flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det var både en flott seremoni, nydelig kjole og alt - og jeg har bare fått sett reprisene. Var litt mer bekymret da jeg på vei hjem fikk tekstmelding fra min syke, tv-kikkende forlovede. Han hadde fått sett buketten på avstand, og sammenlikningen var "en blomkål de har hengt juletrelys på"...

Men jeg synes buketten var fin, jeg, da! Og det gjør i grunnen han også, nå som han har fått sett den på litt kortere avstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott brudgom, flott brud, skulle ønske de kysset litt mer hengivent, veldig flott tale av presten. Slo på litt sent, så martha så jeg bare i et kjappt blink, men hun må da være slankere enn noen gang før? Altså ikke snakk om å "få av svangerskapskiloer" men en del trening og ekstra slanking også. MM er enten fantastisk flott eller begredelig, idag heller hun mot det siste. Jeg skjønner ikke hvordan hun får det til, hun må da ha mye hjelp og ressurser til å skaffe seg fantastiske antrekk.. Hun var kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Noen som har et bilde av Märtha fra i dag? Så ikke på tv da hun ble filmet, og blir jo nysgjerrig på hva dere snakker om.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj! Ja, det må jeg si!

Så brun hun var også da gitt. Kanskje hun har testa ut de nye tanport greiene fra st tropez :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest TomKrus

Noen som forresten har en singel veninne som ligner Mary? Med en fin miks av styrke og femininitet? Prinsessebehandling garantert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...