AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #1 Skrevet 25. desember 2013 Hei! Skal feire typens bursdag og han elsker lasagne. Noen forslag til koselig, litt fin, restaurant i Oslo med skikkelig god lasagne? Anonymous poster hash: 5db1b...015
militærjenta Skrevet 26. desember 2013 #2 Skrevet 26. desember 2013 Nei, men ta den korte turen til Lillestrøm og besøk en av de koseligste italienske restaurantene jeg har vært på, med den BESTE lasagnen jeg noensinne har smakt, Garçon Vel verdt det! 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #3 Skrevet 26. desember 2013 Nei, men ta den korte turen til Lillestrøm og besøk en av de koseligste italienske restaurantene jeg har vært på, med den BESTE lasagnen jeg noensinne har smakt, Garçon Vel verdt det! Ja, det tar 10 min med tog fra Oslo S til Lillestrøm. Anonymous poster hash: f7b17...977
militærjenta Skrevet 26. desember 2013 #4 Skrevet 26. desember 2013 Stemmer. Ligger midt i gågata, så er tre minutt gange fra togstasjonen.
Munchlax Skrevet 26. desember 2013 #5 Skrevet 26. desember 2013 (endret) Stemmer. Ligger midt i gågata, så er tre minutt gange fra togstasjonen. Hæ? Garçon er jo en fransk kafé inne på togstasjonen. Sikker på at du ikke blander med Fratelli nå? Den restauranten ligger nemlig midt i gågaten. Edit: Jeg kan forresten anbefale Fratelli på det sterkeste! Endret 26. desember 2013 av Naken-Panda
militærjenta Skrevet 26. desember 2013 #6 Skrevet 26. desember 2013 Hæ? Garçon er jo en fransk kafé inne på togstasjonen. Sikker på at du ikke blander med Fratelli nå? Den restauranten ligger nemlig midt i gågaten. Edit: Jeg kan forresten anbefale Fratelli på det sterkeste! Hahahah Mente selvfølgelig Fratelli!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå