Gå til innhold

Kronprinsesse Mary sin kjole

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes kjolen til Mary var kjempe flott! Jeg fikk desverre ikke med meg så mye, men videoen stod til opptak :P Jeg fikk også med meg endel, da de på flyplassen viste vielsen i kafeteriaen.

Var i København i onsdags, og allerede der kunne jeg merke stemningen. Det var ca 3-4000 utenfor rådhusplassen, for å se brudeparret motta sin gave fra folket.

Jeg synes at i denne uken opptil bryllupet, så har jo Mary vist fram endel kjoler. Og hennes kjoler er MYE penere enn di dronning Margrethe har hatt på. Den hun hadde på tirsdag kveld, var helt grusom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bare det at Fredrik gråt FØR Mary kom inn i kirken... :hjerter:

:enig_animasjon: Veldig rørende!

Syns hun var en nydelig brud!!!

Skrevet

Jeg syntes kjolen var kjempe fin med ikke den gardinen hun hadde på hodet, liker litt mer vanlig slør jeg. Kjempefint at man kunne ta av slepet, sånn ønsker jeg meg også!

Skrevet

Fikk kikket nærmere på kjolen i går, da venninna mi og jeg kikket på deler av reprisen som gikk på DR1 (dansk TV). Jeg syntes ikke utrigningen var pen -- den virket for stor til henne. Kjoleryggen så også litt merkelig ut. Ellers synes jeg at stakken var fantastisk flott, og livet passet henne pent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...