Gå til innhold

Julesex...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bør man bruke ribbefett som glidemiddel i julen ?

Kjør debatt, og god jul til alle :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger du glidemiddel så har du ikke gjort forarbeidet godt nok.

Anonymous poster hash: 8161a...fc1
  • Liker 5
Gjest Linneah2013
Skrevet

Trenger du glidemiddel så har du ikke gjort forarbeidet godt nok.

Anonymous poster hash: 8161a...fc1

Dette er bare tull.

Skrevet

Dette er bare tull.

Avhenger av alder. Helt vanlig for de 50+ å bruke glidemiddel.

Anonymous poster hash: 5b25c...efa

Skrevet

Håper på noe om en liten stund etter hun har sett ferdig "julenissen 3"....... blir alltid litt ekstra kåt i julen.. noen andre som blir det ?

Skrevet

Jeg er jente og har aldri skjønt dette behovet for glidemiddel...

Tøffet meg faktisk opp og kjøpte en massasjestav/ vibrator i julegave til meg selv i en butikk her i Oslo for noen dager siden ;). Og ble spurt av ekspeditøren om jeg ville ha glidemiddel med den. Eh..?

Anonymous poster hash: 08a38...351
Skrevet

Tøffet meg faktisk opp og kjøpte en massasjestav/ vibrator i julegave til meg selv i en butikk her i Oslo for noen dager siden ;). Og ble spurt av ekspeditøren om jeg ville ha glidemiddel med den. Eh..?

Du er vel velsignet med et saftig underliv da..;) Stå på jente ! :)

Anonymous poster hash: d1442...648

Skrevet

Jeg sliter mye med tørrhet i kjeden. Uansett hvor kåt jeg er og hvor flink kjæresten er til å kåte meg opp funker det bare ikke uten glidemiddel. så det er sagt;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er jente og har aldri skjønt dette behovet for glidemiddel...Tøffet meg faktisk opp og kjøpte en massasjestav/ vibrator i julegave til meg selv i en butikk her i Oslo for noen dager siden ;). Og ble spurt av ekspeditøren om jeg ville ha glidemiddel med den. Eh..? Anonymous poster hash: 08a38...351

....ok?

Anonymous poster hash: 97bc9...dcb

Skrevet

Er ikke alle som renner som en foss, uansett hvor kåte de er ;)

Anonymous poster hash: ea9fa...5bf

• Liker 1
Skrevet

Hva brukes glidemiddel til og hva har dette med juleribbe å gjøre??

Anonymous poster hash: 6b80e...0ce

Skrevet

Du er vel velsignet med et saftig underliv da.. ;) Stå på jente ! :)

Anonymous poster hash: d1442...648

Haha, takk... ;)? Er kanskje det. Egentlig skulle jeg ønske en mann jeg er tiltrukket av hadde benyttet seg av det, men inntil jeg vet hva som skjer der så får jeg håndtere behovene på egen hånd mens jeg tenker på ham :).

Skrevet

Er ikke alle som renner som en foss, uansett hvor kåte de er ;)

Eh..? Det gjør jeg da heller ikke. Jeg blir normalt våt. Og det tar da heller ikke så lang tid å bli litt tent.

Skrevet

Det spørs om det er snakk om en skikkelig grov julepølse eller en sosiss!

Anonymous poster hash: 6fedb...110
Skrevet

Eh..? Det gjør jeg da heller ikke. Jeg blir normalt våt. Og det tar da heller ikke så lang tid å bli litt tent.

jeg mente det jo ikke bokstavelig da. Er ikke alle som blir normalt våte, uansett hvor kåte de er, skjønner du nå?

Skrevet

jeg mente det jo ikke bokstavelig da. Er ikke alle som blir normalt våte, uansett hvor kåte de er, skjønner du nå?

Du burde nok ordlegge deg litt annerledes, for å si det pent. Men for de som ikke blir våte der det ikke har en bestemt fysisk årsak, så er jeg enig med de over i at det er gjort dårlig forarbeide...

Skrevet

ribbefett? :klo::kvalm:

Anonymous poster hash: e187b...4f6
Skrevet

Det har også med alder å gjøre, tror yngre jenter er myyye våtere så dabber det litt av i slutten av 20 årene, det er i hvert fall egen erfaring. Og nei det har ikke noe med hvor kåt man er.

Anonymous poster hash: 6c38e...18c

Skrevet

Kutt ut fjortisfjåset. Noen trenger det, enkelt og greit. Om de som ikke trenger det "forstår" det eller ei er uinteressant, annet enn at det å ikke forstå at enkelte kan være annerledes enn seg selv er tegn på lite modenhet og generellt kunnskapsløshet.

Ellers er glidemiddel, enten det er ribbefett eller noe annet, et must ved analsex :sikle:

Skrevet

Det har også med alder å gjøre, tror yngre jenter er myyye våtere så dabber det litt av i slutten av 20 årene, det er i hvert fall egen erfaring. Og nei det har ikke noe med hvor kåt man er.

Anonymous poster hash: 6c38e...18c

Nope. Motsatt her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...