Gå til innhold

Fikk helt panikk!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har fått 2 kremer av legen, den første skulle smøres på i en uke morgen og kveld, og det ble litt bedre, og etter den skulle jeg bytte til en hydrokortisonkrem som jeg skulle smøre på morgen og kveld 3 ganger i uken.

Etter at jeg hadde smørt den på leste jeg pakningsvedlegget, ikke smør på sår, spesielt blødende sår. Jeg sliter med sår på penishode pga tørre slimhinner fra en annen medisin, og de sårene blør noe vanvittig, blødde som en foss 20 min før jeg smørte på.

Legen vet at disse blør, hvorfor skriver hun da ut en sånn krem til meg? burde jeg bare bruke den? skal sies at jeg vasket det av med en gang....

Anonymous poster hash: 66207...c71
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får vel neppe tak i legen in på tlf., så prøv å ring legevakten og hør hva de sier, men vil nok gjette på at de vil si at du bare skal la være å bruke den til du kan høre med fastlegen, men da kan du jo høre hva du kan gjøre i mellomtiden for å lette evt. ubehag.

Anonymous poster hash: 5162c...217
Skrevet

Jeg ville hørt med de på apoteket, de er jo utdannet farmasøyter og vet mye mer om legemidler enn det legene gjør faktisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...