Gå til innhold

18+ utesteder nyttårsaften? Oslo

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Visste ikke hvor jeg skulle poste innlegget, bare omplasser det :)

Jeg er ei jente på 18 år som skal ut med noen venninner på nyttårsaften.
Utvalget er utrolig dårlig for oss under 20 , derfor lurte jeg på om noen her har noen tips?
Vi tenker heller mot retning nattklubb en pub :) håper tråden kan være til nytte!

Stor takk :blomst:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke oversikt på stående fot, for jeg har passert 20 og mer til i skrivende stund, men jeg vet at utvalget 18-års steder i Oslo er labert. Først og fremst fordi det er vanskelig å drive i byer med høy husleie (folk over 20 skyr jo 18-års stedene, og 18-åringene legger igjen minst penger). Her ville jeg nok anbefalt å dra til å dra utenfor Oslo eller ha hjemmefest. Særlig siden det er nyttårsaften så kommer jo de få stedene med 18-års grense til å bli stappa, og det er jo heller ikke særlig classy steder.

Anonymous poster hash: 54262...6f5
  • Liker 1
Skrevet

Har ikke oversikt på stående fot, for jeg har passert 20 og mer til i skrivende stund, men jeg vet at utvalget 18-års steder i Oslo er labert. Først og fremst fordi det er vanskelig å drive i byer med høy husleie (folk over 20 skyr jo 18-års stedene, og 18-åringene legger igjen minst penger). Her ville jeg nok anbefalt å dra til å dra utenfor Oslo eller ha hjemmefest. Særlig siden det er nyttårsaften så kommer jo de få stedene med 18-års grense til å bli stappa, og det er jo heller ikke særlig classy steder.

Anonymous poster hash: 54262...6f5

Ligger nok mye sannhet bak det du skriver, dessverre. Utenfor Oslos grenser er også en mulighet :)

Skrevet

Soliis?

Anonymous poster hash: 475d3...515

Skrevet

Martins, haha

Anonymous poster hash: 6a7bd...b98
Skrevet

Martins, haha

Om du liker å slåss, så er jo det rette plassen.

Anonymous poster hash: d854c...ba7

• Liker 1
Skrevet

Om du liker å slåss, så er jo det rette plassen.

Anonymous poster hash: d854c...ba7

:fnise: helt hysterisk der. Har du noen forslag da?

Skrevet

Martins, haha

Martins er stengt på nyttårsaften :/

Skrevet

Møllers i Oslo. eller studenten. Eller trumpeten. er de stedene jeg vet om som er ID18 i Oslo. ihvertfall på fredager. vet ikke hvordan det er med de på nyttårsaften.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...