-Jiinxs- Skrevet 25. desember 2013 #21 Skrevet 25. desember 2013 Jeg ville brukt Data (D:) til det meste da og C: til programmer og slike ting.
Gjest Sobril Skrevet 25. desember 2013 #22 Skrevet 25. desember 2013 Men hvor mye diskplass indikerer bildet at det er? SKAL jo være 256 gb, men ser ikke slik ut for mine øyne. Tusen takk for uvurderlig hjelp. Disse snarveistastene du har kommet med er jo kjempemessig
-Jiinxs- Skrevet 25. desember 2013 #23 Skrevet 25. desember 2013 (endret) Men hvor mye diskplass indikerer bildet at det er? SKAL jo være 256 gb, men ser ikke slik ut for mine øyne. Tusen takk for uvurderlig hjelp. Disse snarveistastene du har kommet med er jo kjempemessig Du få "aldri" nøyaktig 256GB eller lagringplassen de sier at maskinen kommer med. Jeg kjøpte en harddisk på 2 TB, jeg kan bruke 1.8 GB av de. Bare hyggelig Endret 25. desember 2013 av -Leon-
Gjest Sobril Skrevet 30. desember 2013 #24 Skrevet 30. desember 2013 Du få "aldri" nøyaktig 256GB eller lagringplassen de sier at maskinen kommer med. Jeg kjøpte en harddisk på 2 TB, jeg kan bruke 1.8 GB av de. Bare hyggelig Du - jeg har mer!! Den derre data'n min. Egentlig et generelt spørsmål vil jeg tro... Vet ikke hvor lenge batteriet varer før jeg må lade, for så lenge har jeg ikke brukt den enda. Imidlertid - når jeg fører musepekeren over den som viser hvor mye batteri det er igjen, står det noen ganger 10 timer, andre ganger 4 - med samme prosentvise "innhold". Kommer det an hvor tungt jeg har brukt maskinen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå