Gå til innhold

Dreamlinerflyene til Norwegian

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, i januar skal jeg fly med Norwegians Dreamlinerfly til USA. Dette er da i midten av januar, så jeg satser på at det ikke er like mye press som nå i disse juletider. Er det noen som har noen erfaring fra å reise med disse flyene til USA?

Jeg må innrømme at jeg har begynt å bli en smule bekymret for at det jeg ikke skal komme fram med det første, ettersom jeg skal på utveksling i USA. Er det sånn å forstå at siden jeg skal reise videre med et annet flyselskap til min endelige destinasjon, så er Norwegian ansvarlig for at jeg rekker å komme meg på dette flyet?

Del gjerne informasjon og erfaringer dere har fra å reise med Norwegian. Man kan selvfølgelig spørre seg selv hvorfor jeg valgte Norwegian i utgangspunktet siden de har hatt en del trøbbel, men det er pga. jeg sparte mye penger på å velge Norwegian over flyselskaper som KLM.

Anonymous poster hash: df0b6...543
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, i januar skal jeg fly med Norwegians Dreamlinerfly til USA. Dette er da i midten av januar, så jeg satser på at det ikke er like mye press som nå i disse juletider. Er det noen som har noen erfaring fra å reise med disse flyene til USA?

Jeg må innrømme at jeg har begynt å bli en smule bekymret for at det jeg ikke skal komme fram med det første, ettersom jeg skal på utveksling i USA. Er det sånn å forstå at siden jeg skal reise videre med et annet flyselskap til min endelige destinasjon, så er Norwegian ansvarlig for at jeg rekker å komme meg på dette flyet?

Del gjerne informasjon og erfaringer dere har fra å reise med Norwegian. Man kan selvfølgelig spørre seg selv hvorfor jeg valgte Norwegian i utgangspunktet siden de har hatt en del trøbbel, men det er pga. jeg sparte mye penger på å velge Norwegian over flyselskaper som KLM.

Anonymous poster hash: df0b6...543

Nope siden Norwegian er et såkalt punkt til punkt selskap som i utgangspunktet ikke selger gjennomgående billetter og ihvertfall ikke på deres lounghaul opperasjoner så er ikke de ansvarlige for annet enn å få deg til USA. Skal man videre med fly så er det en gylden tommelfingerregel at kjøp gjennomgående billett. Dette for du hos nettverkselskaper. Hadde du for eks fløyet med SAS med gjennomgående billett så ville de vært ansvarlige for å få deg videre til din destinasjon hvis du ikke rakk flyet du skulle hatt videre. Vær dog oppmerksom på at hos SAS og andre nettverksselskaper så gjelder det kun ved kjøp av gjennomgående billett. Kjøper du seperat billett fra Oslo til NYC og seperat billett videre er du like fortapt som om du hadde fløyet med Norwegian.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...