Gå til innhold

Da har vi pult julen inn!

Fremhevede innlegg

Skrevet

...deilig å sette barna foran tv'en og trekke seg tilbake i senga og ha en ordentlig koseøkt! Mannen fikk til og med julestrømpe... (dvs meg i stayups - noe han synes bare er såååå sexy)!

Nå er julen offisielt pult inn!

God jul!

Anonymous poster hash: bcafa...b81
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her "puler vi inn jula" natt til 1. juledag. Blitt en tradisjon. Kan ikke huske sist vi ikke knulla da. Etter en lang julaften og trøtte barn i seng, så våkner nissefar og nissemor til live i 2-3-tida på natta og har deilig sex inn i de sene nattetimer. Jeg vet ikke hvorfor, men er ekstra kåt i jula, og gubben får som regel lov til å ha analsex også i høytiden, noe jeg sjelden tillater. Men litt må man jo gjøre for min kjære som er så flott. Mangler ikke på blowjobs heller :)

God jul!

Anonymous poster hash: 8a6a1...112
  • Liker 2
Skrevet

Vi knuller og koser helt uavhengig høytider - men må innrømme at vi begge er litt ekstra trange i trynet i dag, etter å ha lagt oss seint og tok først en runde...og så våkna mannen midt i natten og var kåt igjen :)

Skrevet

Feirer ikke jul med kjæresten i år dessverre, men vi tok oss en god økt tidlig på morgenen lille julaften, slik at vi klarer å holde ut til 1.juledag :fnise:

Skrevet

Jeg har ingen å pule med, da han er opptatt med sin familie, så jeg måtte hjelpe meg selv i dag... Ikke at det er det samme, men jeg klarer meg vel til han får tid til meg.

Anonymous poster hash: 7ee78...6ff

Skrevet

Jeg har ingen å pule med, da han er opptatt med sin familie, så jeg måtte hjelpe meg selv i dag... Ikke at det er det samme, men jeg klarer meg vel til han får tid til meg.

Anonymous poster hash: 7ee78...6ff

Du er ikke alene om det....

Skrevet

Det fine er at man tar ansvar for å "hjelpe" seg selv eller andre med litt "julekos"..... kjempebra jobbet alle sammen! Julen er også en erotisk høytid for mange ;)

Anonymous poster hash: 44ddf...b36
  • Liker 1
Skrevet

Det fine er at man tar ansvar for å "hjelpe" seg selv eller andre med litt "julekos"..... kjempebra jobbet alle sammen! Julen er også en erotisk høytid for mange ;)

Anonymous poster hash: 44ddf...b36

Man må jo bare hjelpe seg selv hehe. Med rolige dager i julen blir det ekstra god tid til å la kåtheten blomstre,og det blir vanskelig å gå rundt med en hard en i lengden...;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...