AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #1 Skrevet 24. desember 2013 ...deilig å sette barna foran tv'en og trekke seg tilbake i senga og ha en ordentlig koseøkt! Mannen fikk til og med julestrømpe... (dvs meg i stayups - noe han synes bare er såååå sexy)! Nå er julen offisielt pult inn! God jul! Anonymous poster hash: bcafa...b81 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #3 Skrevet 24. desember 2013 Her "puler vi inn jula" natt til 1. juledag. Blitt en tradisjon. Kan ikke huske sist vi ikke knulla da. Etter en lang julaften og trøtte barn i seng, så våkner nissefar og nissemor til live i 2-3-tida på natta og har deilig sex inn i de sene nattetimer. Jeg vet ikke hvorfor, men er ekstra kåt i jula, og gubben får som regel lov til å ha analsex også i høytiden, noe jeg sjelden tillater. Men litt må man jo gjøre for min kjære som er så flott. Mangler ikke på blowjobs heller God jul! Anonymous poster hash: 8a6a1...112 2
Gjest Skrevet 24. desember 2013 #4 Skrevet 24. desember 2013 Vi knuller og koser helt uavhengig høytider - men må innrømme at vi begge er litt ekstra trange i trynet i dag, etter å ha lagt oss seint og tok først en runde...og så våkna mannen midt i natten og var kåt igjen
Dark Angelina Skrevet 24. desember 2013 #5 Skrevet 24. desember 2013 Feirer ikke jul med kjæresten i år dessverre, men vi tok oss en god økt tidlig på morgenen lille julaften, slik at vi klarer å holde ut til 1.juledag
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #6 Skrevet 25. desember 2013 Jeg har ingen å pule med, da han er opptatt med sin familie, så jeg måtte hjelpe meg selv i dag... Ikke at det er det samme, men jeg klarer meg vel til han får tid til meg.Anonymous poster hash: 7ee78...6ff
volvo22 Skrevet 25. desember 2013 #7 Skrevet 25. desember 2013 Jeg har ingen å pule med, da han er opptatt med sin familie, så jeg måtte hjelpe meg selv i dag... Ikke at det er det samme, men jeg klarer meg vel til han får tid til meg.Anonymous poster hash: 7ee78...6ff Du er ikke alene om det....
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #8 Skrevet 25. desember 2013 Det fine er at man tar ansvar for å "hjelpe" seg selv eller andre med litt "julekos"..... kjempebra jobbet alle sammen! Julen er også en erotisk høytid for mange Anonymous poster hash: 44ddf...b36 1
volvo22 Skrevet 25. desember 2013 #9 Skrevet 25. desember 2013 Det fine er at man tar ansvar for å "hjelpe" seg selv eller andre med litt "julekos"..... kjempebra jobbet alle sammen! Julen er også en erotisk høytid for mange Anonymous poster hash: 44ddf...b36 Man må jo bare hjelpe seg selv hehe. Med rolige dager i julen blir det ekstra god tid til å la kåtheten blomstre,og det blir vanskelig å gå rundt med en hard en i lengden...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå