Gå til innhold

Hvor ofte bæsjer dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Rett på sak - hvor ofte? Er bekymret for at jeg selv går for sjelden, så hadde vært fint å få litt info å sammenligne med.

Anonymous poster hash: 8c936...e3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 gang om dagen. Av og til 2. Er ikke den som sitter i timesvis på do hver gang da.

Anonymous poster hash: 67614...30f
Skrevet

ca. 2 ganger i uken.

Anonymous poster hash: 445d6...100
Skrevet

annenhver dag tror jeg

Anonymous poster hash: 6dfd1...f4c

Skrevet

1 gang, på morgenen.

Anonymous poster hash: 43d82...395
Skrevet

Noen ganger 2 ganger om dagen, andre ganger 1 gang i uka (hvis jeg ikke er hjemme)

Anonymous poster hash: ebbeb...1a1
Skrevet

Seriøst? Bæsjer dere to ganger om dagen? Spiser dere enorme mengder mat da for å klare det?

• Liker 3
Skrevet

Seriøst? Bæsjer dere to ganger om dagen? Spiser dere enorme mengder mat da for å klare det?

Nei, spiser mindre enn de fleste ettersom jeg er ganske lita. Er vegetarianer og spiser mye fiber - regner med at det er derfor.

Skrevet

Har lest at alt fra flere ganger om dagen til 2 ganger i uka er normalt.

Anonymous poster hash: 43d82...395

• Liker 2
Skrevet

Nei, spiser mindre enn de fleste ettersom jeg er ganske lita. Er vegetarianer og spiser mye fiber - regner med at det er derfor.

Jeg synes det er mye. Jeg har vært vegetarianer selv og gikk ikke på do så ofte.

Skrevet

Vanligvis noe sånt.

3-5 ganger daglig da jeg prøvde meg som veggis, ble liksom full av shit :laugh:

Skrevet

Jeg synes det er mye. Jeg har vært vegetarianer selv og gikk ikke på do så ofte.

Man er jo forskjellig, og har forskjellig fordøyelse, så det er ikke mye selv om du er vant til mindre.

Hos meg er det ca annenhver dag, men har en samboer som fint kan gå 2 ganger om dagen.

Anonymous poster hash: 13b20...691

Skrevet

stort sett hver dag. kan skje at jeg må 2 ganger om dagen også, men har mageproblem som gjør at jeg i perioder må mer på do.

Anonymous poster hash: 67369...64b
Skrevet

1 gang i uken. Av og til så sjelden som 1 gang annehver uke

Anonymous poster hash: 81ddc...c2a
Skrevet

Jeg skiter en gang anenhver uke, men må få tillegge at jeg er vektoperert og får kun i meg 1 dl mat til hvert måltid. Ca. 800 kcal i døgnet.

Anonymous poster hash: 15954...508

Skrevet

I hvertfall en gang om dagen. Noen ganger flere. Av og til kan jeg hoppe over en dag her eller der.

Anonymous poster hash: 40cf3...ee1
Skrevet

Minst en gang om dagen. Kan være 1 til 3 eller 4 ganger om dagen. Jeg spiser mye og har veldig høy forbrenning. Her går det meste rett igjennom :fnise:

Anonymous poster hash: dc958...0b2
Skrevet

1-3 ganger pr.dag,somregel 1 gang.

Blir nesten uvel om jeg ikke får vært på do og "gjort mitt" en dag :(

Anonymous poster hash: dcfba...d65

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...