Gå til innhold

Min siste tur med en bil som betyr mye for meg

Brian O'Conner

Anbefalte innlegg

Da har jeg vraket min Toyota Camry 514589km. Girkassen gikk til helvete, har ikke tid til å fikse det. Jeg har derimot tatt meg tid til å demonter alt innvendig, det er artig å se hvordan japsene har laget bilen.

Men ettersom jeg har gode venner, så har jeg skaffet meg en 86 240 med b23 motor. Da blir det sladdkjøring :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til. Håper det blir en flott tur :)

Anonymous poster hash: 0fcf2...0ce

Det blir minnestund hos skraphandleren. Så vi må ta siste farvell med en bil jeg har "dasskjørt" i 2år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir minnestund hos skraphandleren. Så vi må ta siste farvell med en bil jeg har "dasskjørt" i 2år

Jeg er ikke selv bilfrelst (jeg er jo jente da :P), men har venner som er det, og på en måte forstår jeg hvordan det er å "ødelegge" en bil som betyr mye for en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke selv bilfrelst (jeg er jo jente da :P), men har venner som er det, og på en måte forstår jeg hvordan det er å "ødelegge" en bil som betyr mye for en.

Å være jente er ikke noe "selvfølge" på å ikke vær bil entusiastisk :O

For det er jeg nemlig!

Men anyway ts, wow, en toyota som hadde gått over 500k? Det er imponerende, trodde faktisk ikke det var mulig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en volvo v70 som også passert 500k. Men kommer til ha et mål å få 240 til over 1million. Den er skiftet ny motor b23 som har gått 250k, det er jo ingenting 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å være jente er ikke noe "selvfølge" på å ikke vær bil entusiastisk :O

For det er jeg nemlig!

Men anyway ts, wow, en toyota som hadde gått over 500k? Det er imponerende, trodde faktisk ikke det var mulig :fnise:

Ja, jeg forstår selvfølgelig det :) Har selv mange jentevenner som er interessert i biler, og har selv lest en del om bilmotorer, men jeg kan likevel ikke si at jeg er interessert i biler, men det har selvfølgelig ikke noe å gjøre med at jeg er jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en volvo v70 som også passert 500k. Men kommer til ha et mål å få 240 til over 1million. Den er skiftet ny motor b23 som har gått 250k, det er jo ingenting

Ikke verst. Og folk som sier at den ene Merca mi (som altså er min øyesten :rodmer: ) som har gått 330k har gått kjeempelangt! Det er jo ikke det :fnise:

Evighetsmaskin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke verst. Og folk som sier at den ene Merca mi (som altså er min øyesten :rodmer: ) som har gått 330k har gått kjeempelangt! Det er jo ikke det :fnise:

Evighetsmaskin!

Hvilken modell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken modell?

Hun er 96 modell, w202.

Har også en 84 modell, w124. Hun har snart gått 300k og brukes fortsatt til hverdags. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra valg! Vi trenger flere mercejenter :). Her har du bilen jeg skal ha (utseende messig)

Kan ikke last opp bilde så da blir det med link istedet for

http://bildr.no/view/cTRKRFBH

Aw ja, er veldig fornøyd med mine jenter♥

Haha! Har du laget deg en audi på GTA?! :-D så morsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aw ja, er veldig fornøyd med mine jenter♥

Haha! Har du laget deg en audi på GTA?! :-D så morsomt!

Haha audi heter Obey på gta, dette er en blanding mellom volvo 242 og toyota aero 86. Hvor lyktene foran og bak er fra volvo og chassisen er fra toyotan. Suveren sladdebil :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha audi heter Obey på gta, dette er en blanding mellom volvo 242 og toyota aero 86. Hvor lyktene foran og bak er fra volvo og chassisen er fra toyotan. Suveren sladdebil :-)

Ja, det er artig hvordan de har blandet bilene der.

Admiral er jo Mercedes E klasse tror jeg på San Andreas. Ikke så mye å skryte av der da, bare.. gammel og treg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er artig hvordan de har blandet bilene der.

Admiral er jo Mercedes E klasse tror jeg på San Andreas. Ikke så mye å skryte av der da, bare.. gammel og treg :fnise:

http://gta.wikia.com/Benefactor

Der har du mercedes i gta v. De har blandet med andre biler, som du ser på modellene der.

Blir godt å reis til en i slekta så skal vi skru på volvo'n. Håper at den kommer gjennom EU, har også 80% sperreaksling. Det blir artig når frosten kommer tilbake i tr.heim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://gta.wikia.com/Benefactor

Der har du mercedes i gta v. De har blandet med andre biler, som du ser på modellene der.

Blir godt å reis til en i slekta så skal vi skru på volvo'n. Håper at den kommer gjennom EU, har også 80% sperreaksling. Det blir artig når frosten kommer tilbake i tr.heim.

Åh, tror du ikke jeg vet det? Har huntet ned alle og har alle i garasjene allerede, jeg. :)

Gaal etter fine biler.. Det er det jeg styrer med på GTA .. Fylle garasjene med fine biler når jeg er lei av oppdrag :sjenert:

Nåh Volvo! Hvilken volvo er det snakk om da? Og lykke til med det ikke minst!

Blir det frost igjen? Synes det bare kan fortsette slik som det er nå frem til våren jeg ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, tror du ikke jeg vet det? Har huntet ned alle og har alle i garasjene allerede, jeg. :)

Gaal etter fine biler.. Det er det jeg styrer med på GTA .. Fylle garasjene med fine biler når jeg er lei av oppdrag :sjenert:

Nåh Volvo! Hvilken volvo er det snakk om da? Og lykke til med det ikke minst!

Blir det frost igjen? Synes det bare kan fortsette slik som det er nå frem til våren jeg ..

Link til bilde av "ny"bilen: http://bildr.no/view/MUNZejBP

Skal spraymale panseret svart, slik at vi får vekk Volvo vinylen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...