Gå til innhold

American Horror Story


Snufkin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åååh, ja elsker det! Er på andre sesong nå! Likte best Tate i sesong 1 :). Og Lana i sesong 2! Bare elsker det ååh <3 Helt perfekt serie!



Anonymous poster hash: 27a5c...1d3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser det :D Elsker den serien :D I sesong 1 så likte jeg best Tate, og i sesong 2 likte jeg nok best Lana tror jeg :) i sesong 3 vet jeg ikke helt enda, tror jeg egentlig liker alle like godt :P



Anonymous poster hash: d0f3e...634
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Er litt skuffa over sesong 2, fordi jeg ELSKET sesong 1 :D men skal se det ferdig. Favoritten er unge Moira (hushjelpen), hun er dødspen og underholdende. Har ingen favoritt i sesong 2 enda men er ikke kommet så lag enda.

Anonymous poster hash: 303bf...3ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte ikke sesong en, men elsket sesong to. Onde doktoren var min favoritt :P



Anonymous poster hash: a0d75...075
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på "coven" som går på tv, det er vel 3 sesong, ikke fått med de første. Synes det er spennende. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke de samme folka i de forskjellige sesongene? Jeg så noen episoder av første sesong, men så turte jeg ikke mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke de samme folka i de forskjellige sesongene? Jeg så noen episoder av første sesong, men så turte jeg ikke mer...

Jupp, for det meste.

Anonymous poster hash: a0d75...075

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker det ganske godt. Syns forøvrig sesong to var bedre en sesong 1. Og sesong tre er enda bedre enn sesong 2.

Jessica Lang <3



Anonymous poster hash: 21513...bc8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bare sett sesong 1, og likte den godt. Ligger både sesong 2 og 3 på amerikansk Netflix?

Bare 1 og 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hyssingen

Likte sesong to best.

I sesong èn likte jeg han psykologen best, han hovedkarakteren. Gidder ikke google navnet, dere vet hvem jeg mener :)

I sesong to likte jeg Lana, og i sesong tre liker jeg Fiona best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er jeg den eneste som synes den er megakjip og at Tate er en plagsom drittunge?



Anonymous poster hash: 4c7c9...b65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt kommer siste episode i sesong 3. Lurer på hvem som er supreme, men jeg har mine anelser om at det like gjerne kan være alle av dem istedenfor bare en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett ferdig sesong 2, og enig den var bedre enn sesong 1, mer gjennomført. Elsker denne serien altså :)

Anonymous poster hash: 303bf...3ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hyssingen

I natt kommer siste episode i sesong 3. Lurer på hvem som er supreme, men jeg har mine anelser om at det like gjerne kan være alle av dem istedenfor bare en.

Jeg er så glad det gikk som det gikk. Fornøyd med avslutningen, selv om

Zoe

godt kunne dødd for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...