AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #1 Skrevet 23. desember 2013 Hvorfor skal du ikke bruke kortison i åpne sår? Jeg har eksem på hendene , etter jeg smøret kortison på er jeg blitt "lilla" rundt sårene, og gul skorpe. Er det infeksjon? MÅ jeg til legen med det ? Huden er liksom sprukketAnonymous poster hash: cc584...482
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #2 Skrevet 23. desember 2013 .. Anonymous poster hash: cc584...482
Sugerøret Skrevet 23. desember 2013 #3 Skrevet 23. desember 2013 (endret) du skal helst ikke ha kortison i åpne sår,det kan gjøre at sårene bruke lengre tid på å lukkes.Ta kontakt med hudlege,åpne sår trenger annen type behandling Om du har medisinsk grønnsåpe hjemme,så lag et bad til hendene,lunket vann og en solid dose såpe.Helst lufttørke hendene. Smør deg så inn med fet krem Medisinsk grønnsåpe er flott til sår,den lindrer kløe,samt tar knekken på en del bakterier. http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/PID-907327.aspx God bedring Endret 23. desember 2013 av Kårky
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå