Gå til innhold

Cerazette..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har gått på cerazette i 1,5 måned nå. Har ikke hatt noen plager, før i dag. Brun og litt gørrete utflod. Beklager detaljene:p

Bare lurer på om det stort sett holder seg til denne brune utfloden, eller om jeg faktisk kan forvente mensen/blødninger?

Anonymous poster hash: 0f014...5f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan forvente den brune gørra i 3-4 uker, litt blødninger inni mellom. Jeg opplever at hver gang jeg begynner på en ny pakke (ikke et nytt brett, men pakke) så blør jeg gjennom nesten hele første brettet. Det er individuelt, men det er min erfaring iallefall. Har gått på Cerazette i 2 år.

Anonymous poster hash: abdea...c57
Skrevet

Jeg får kun brun utflod en gang i måneden, når jeg til vanlig ville hatt menustrasjon. Jeg har aldri blødninger, men tror dette er svært individuelt, spesielt med minipiller.

Anonymous poster hash: 4313a...74d
Skrevet

Får brun utflod om jeg har tatt pilla for sent og sånn :) av og til får jeg mensen, men noen ganger er det gørr en dag

Anonymous poster hash: 3b1d6...b44

Skrevet

Jeg har gått på cerazette i 7 år nå, og blødde bare den første måneden, ellers har jeg kun blødd hvis jeg har glemt å ta pillen. Sjeldent noe brun utflod. Tror det er veldig individuelt

Anonymous poster hash: 46d1c...54d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...