Gå til innhold

Idol-vinner?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Funny Face

Hvem tror du blir kveldens Idol-vinner? Jeg føler meg nesten forpliktet til å holde en knapp på Margaret, men innerst inne synes jeg at Kjartan bør stikke av med seieren. Han synger best av de to som er igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle

Kjartan bør vinne, for han er den som har sunget best av de to i samtlige programmer. Derfor fortjener han å vinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Jeg heier på Margaret, syntes hun er flink. Med de helt store jubelscenene kommer nok til å utebli - har ikke vært så voldsomt engasjert denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderjenta

Jeg heier på Margaret og tror hun vinner. Hun fortjener å vinne, for hun er best! :D Gleder meg til finalen i kveld! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Margaret bør vinne. Kjartan syns jeg blir litt ensformig og kjedelig. Begge er vel verdige vinnere, men jeg heier så absolutt på Margaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJARTAN var helt dødsrå i kveld! Han MÅ bare vinne. Han sang vinner låte myyyyyyyyye bedre enn Margaret. Hun var litt uheldig noen ganger,men flink hun også. Men HEIA KJARTAN!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

Maragret har vært min favoritt hele tiden. Dette fordi hun har noe spesielt og særegent ved seg. Jeg synes Kjartan er kjedelig. Men desverre var det han som sang best i kveld og jeg tror han vinner, på tross av kjedelige sangvalg. Margaret har kanskje blitt litt for rocka for idol? Men jeg ville mye heller hatt en plate med Margaret enn med Kjartan.

Synes forresten begge var fine i kveld.

(i motsetning til programlederne...noe så grusomt..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siri k.

Kjartan er den eneste som synger rent hele tiden, noe som burde være et minstekrav i en slik konkurranse. Derfor er han den eneste verdige vinneren. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...