AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #1 Skrevet 23. desember 2013 Er bekymret... har hodepine 24/7 (låsninger i nakke, muskelbunter osv) har egentlig vondt hele tiden men varierer veldig hvor og hvor vondt. I hele kveld og natt har jeg hatt kjempe vondt og det blir bare vondere og vonder. Har ekstremt vondt i bakhodet, oppover nakken. Og i pannen, oppå hodet og egentlig rundt hodet. Når jeg beveger nakken blir det noen ganger enda vondere. Har også kjempe vondt i bihulene. Også har jeg mensen. Har ikke feber. Er 16 år. Høres det ut som noe alvorlig? Er lenge siden jeg kan huske at jeg har hatt så vondt. Smertestillende bruker ikke å virke, og har prøvd å massert... Hjelp? er redd også Anonymous poster hash: d1218...358
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #2 Skrevet 23. desember 2013 Muskelknuter skulle det stå. Skriver fra mobil.Anonymous poster hash: d1218...358
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #3 Skrevet 23. desember 2013 Høres ut som spenningshodepine. Anonymous poster hash: bc1b2...e48
Alja Skrevet 23. desember 2013 #4 Skrevet 23. desember 2013 Jeg hadde det også slik. For en mnd siden gikk jeg til legen og fikk Sarotex for kronisk hodepine. De hjalp, og jeg har ingen hodepine nå lengre. Da hadde jeg gått med kronisk hodepine i nesten to år.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #5 Skrevet 23. desember 2013 Har jævlig vondt vondere å vondere i bakhodet og bihuler og pannen tror jeg må kaste opp snart også. Aldri hatt så vondt og når jeg reiser meg dunker det i hele hodet og kjennes ut som en øks bak i der har ekstremt vondtAnonymous poster hash: d1218...358
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #6 Skrevet 23. desember 2013 Kan høres ut som du har migrene på gang. Har gått med spenningshodepine over lengre tid selv. Endte med migrene. Fikk ubeskrivelige smerter i hodet og kastet opp. Du bør uansett ta deg en tur til legen og snakke om det. Kanskje du kan få noe smertestillende som hjelper. Anonymous poster hash: bc1b2...e48
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #7 Skrevet 23. desember 2013 Har fortsatt nesten like vondt i dag...Anonymous poster hash: d1218...358
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #8 Skrevet 23. desember 2013 Er det noen tabletter man får kjøpt som hjelper??Anonymous poster hash: d1218...358
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå