AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #1 Skrevet 23. desember 2013 Jeg føler selv at underlivet mitt lukter rimelig stramt (også rett etter dusj), og har vært til gynekolog pga. dette. Hun testet for soppinfeksjon og bakteriell vaginose, men jeg hadde ingen av delene. Hun kunne heller ikke kjenne en uvanlig lukt. Men så lurer jeg på hvilken lukt som er "vanlig". Kjenner du en spesiell lukt der nede, og kjenner du en stram lukt etter endt arbeidsdag? Sært spørsmål kanskje, men jeg er litt i villrede..... Anonymous poster hash: 2dbf6...bfd
Unia Skrevet 23. desember 2013 #2 Skrevet 23. desember 2013 Syns ikke det lukter noe .Og det skal vel kanskje normalt ikke gjøre det? Er det sånn du lukter det på avstand?
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #3 Skrevet 23. desember 2013 Litt vanskelig for meg å si om jeg lukter på avstand, men jeg må definitivt gå med truseinnlegg hver dag for at ikke trusa skal lukte veldig vondt. Anonymous poster hash: 2dbf6...bfd
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #4 Skrevet 23. desember 2013 Alle har jo en bestemt lukt der nede, og hvor intens den er varierer nok fra person til person. Det viktigste er jo at du er frisk, og du sier jo selv gynekologen ikke kjente noe. Mange blir veldig var på sin egen lukt, og ikke alle liker sin egen lukt heller, mens andre ikke synes det. Anonymous poster hash: edee9...530
Unia Skrevet 23. desember 2013 #5 Skrevet 23. desember 2013 For MIN del vil jeg si at det er unormalt. Men folk er jo forskjellige. Samtidig så er det jo ikke noe gøy å føle at det lukter ekkelt der nede. Kanskje du skal spørre på apoteket? Eller lese litt rundt på nettet..
Djungelvrål Skrevet 23. desember 2013 #6 Skrevet 23. desember 2013 Jeg føler selv at underlivet mitt lukter rimelig stramt (også rett etter dusj), og har vært til gynekolog pga. dette. Hun testet for soppinfeksjon og bakteriell vaginose, men jeg hadde ingen av delene. Hun kunne heller ikke kjenne en uvanlig lukt. Men så lurer jeg på hvilken lukt som er "vanlig". Kjenner du en spesiell lukt der nede, og kjenner du en stram lukt etter endt arbeidsdag? Sært spørsmål kanskje, men jeg er litt i villrede..... Anonymous poster hash: 2dbf6...bfd Selvfølgelig lukter det etter 8-10 timer, urin og utflod er ikke luktfritt. Ihvertfall ikke hos meg. 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #7 Skrevet 23. desember 2013 Hvilke truser bruker du? Stringtruser er rene transportveien for bakterier fra rumpa til lengre fram. Truseinnlegg hver dag høres heller ikke smart ut. Underliv trenger luft! Anonymous poster hash: 6cd94...e12 2
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 23. desember 2013 #8 Skrevet 23. desember 2013 Hvilke truser bruker du? Stringtruser er rene transportveien for bakterier fra rumpa til lengre fram. Truseinnlegg hver dag høres heller ikke smart ut. Underliv trenger luft! Anonymous poster hash: 6cd94...e12 einig med string. eg vil leggja til syntetiske truser. altså truser som er lana av syntetiske stoff. underlivet får ikkje puste.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #9 Skrevet 23. desember 2013 Hvilke truser bruker du? Stringtruser er rene transportveien for bakterier fra rumpa til lengre fram. Truseinnlegg hver dag høres heller ikke smart ut. Underliv trenger luft! Anonymous poster hash: 6cd94...e12 Noen trenger faktisk å gå med truseinnlegg pga mye utflod. Hva skal de gjøre da? Bytte truse hver 1/2time?Anonymous poster hash: ab580...7f8
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #10 Skrevet 23. desember 2013 Jeg kan ofte lukte underlivet mitt, spesielt hvis jeg har sittet med bena mye i kors. Jeg prøver å sove uten truse, det kan hjelpe litt. Anonymous poster hash: 9b123...b5c
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #11 Skrevet 23. desember 2013 Jeg også kjenner det lukter av underlivet mitt etter en hel dag, men da må jeg nærme for å kjenne det. Ev sitte på huk el.Er jo ikke så rart, utflod, urin (man får ikke tørket bort alt) og svette, det må jo lukte litt. Men truseinnlegg kan gjøre det verre. Anonymous poster hash: 5a097...f87
Pringle Skrevet 24. desember 2013 #12 Skrevet 24. desember 2013 Alle underliv lukter litt, men det er neppe en stram lukt om du er normalt renslig. Hvis det virkelig er en ubehagelig lukt, vil jeg tippe det er truseinnlegget som er synderen, det stenger lufttilgangen og gjør deg klam, kanskje irriterer det også slik at kroppen reagerer med mer utflod. Alle har utflod, men er det så mye at trusa ofte er våt, prøv truseinnlegg av bomull, enten engangs fra apoteket, eller slike som du vasker sammen med undertøyet, fås bla på etsy, eller du kan sy selv hvis du er nevenyttig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå