Gå til innhold

Kroppshår

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva tenker dere kvinner om kroppshår?

Jeg er 23 år, har litt hår på brystet og magen, litt på ryggen. Men ikke SÅ mye..

Synst dere det er ekkelt med hår? er jo stress og ta vekk alt heletiden..

Skal nevnes at der nede er det glatt :)

God jul :D

Anonymous poster hash: ba46f...7ff
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, litt hår er helt fint :) Om det er gorillatendenser, blir det litt i overkant,

Anonymous poster hash: de7a5...952

• Liker 1
Skrevet

Syntes det er fint med veiviser, men liker ikke hår på bryst og iallefall ikke rygg.

Anonymous poster hash: a5819...29e

Skrevet

Syntes det er fint med veiviser, men liker ikke hår på bryst og iallefall ikke rygg.

Er det bedre om det stikker, du vet når hårene begynner og komme igjen. Tror ikke det er så sexy :P

-TS

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Jeg synes det ser bakvendt ut med hår på overkroppen og glattbarbert nedentil, men så foretrekker jeg naturlighet også da, innen rimelighetens grenser :).

Endret av Arabella
Skrevet

Skulle nesten tatt et bilde :P

-TS

Skrevet

jeg er jente på 22. jeg ELSKER kroppshår! han kan godt være barbert "down under" med absolutt ikke et krav :) hår på brystet er bare megadigg!! mann skal være mann mener nå jeg ;) å har han hår på ryggen, så får han ha hår på ryggen da :) men jeg avviser ikke de som ikke har anlegg for mye hår heller :) syns bare det er sexy at en mann har hår på brystet :)

Anonymous poster hash: b4acc...b58
  • Liker 1
Gjest Superwoman!
Skrevet

brystet er fint, men ikke ryggen for min del :)

Skrevet

Jeg synes det ser bakvendt ut med hår på overkroppen og glattbarbert nedentil, men så foretrekker jeg naturlighet også da, innen rimelighetens grenser :).

Helt enig med deg.

Skrevet

liker hår på brystet men ikke på ryggen! så kan det være barbert nedentil men det er absolutt ikke nøye :)

Skrevet

Synes det er litt vesentlig her hvorvidt TS er gutt eller jente?

Anonymous poster hash: da820...361
Gjest Hyssingen
Skrevet

kjør på med hår, spiller liten rolle for meg. Men jeg kan ikke fordra barbert nedentil på menn. Du kan trimme hekken litt, men jeg syns det er ekkelt med shavet.

Gjest Eurodice
Skrevet

Synes det er litt vesentlig her hvorvidt TS er gutt eller jente?

Anonymous poster hash: da820...361

Det er neppe trolig at TS er jente. Har jenter særlig mye hår på brystet, magen og ryggen, er det vanlig?

Skrevet

Er det bedre om det stikker, du vet når hårene begynner og komme igjen. Tror ikke det er så sexy :P -TS Anonymous poster hash: ba46f...7ff

Ikke når en vokser ;-)

Gjest Mr. Toad
Skrevet

Er det selvportrett? :fnise:

Mer eller mindre. Jeg har et enkeltmannsforetak og jobber som borrelås. I juletider freelancer jeg litt som stålull. Mange skitne komfyrer i årets siste uker. Så jeg kan langt mer enn å pirre dine øyner og tanker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...