Virilja Skrevet 22. desember 2013 #1 Skrevet 22. desember 2013 (endret) Etter at jeg satte inn hormonspiral har jeg fått flere pigmentflekker, spesielt på brystene og magen. Er litt usikker på om det faktisk kommer av spiralen eller om det kan være naturlige endringer etter en fødsel? Har forresten hatt den i et år. Burde jeg i så fall ta ut spiralen? Er utrolig fornøyd med den bortsett fra dette... Endret 22. desember 2013 av Virilja
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå