Gå til innhold

Leketøy for par

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sliter med å få orgasme og har lyst til å kjøpe noe vi kan bruke sammen som hjelp på veien.

Er det noen av dere som kan anbefale noe?

Anonymous poster hash: fe210...0ab
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi vil gjerne anbefale denne: https://www.cupido.no/node/247291

Jeg kjøpte den til julegave til oss med tanke på å bruke den ute når vi er på byen osv.. fjernkontrollen har en rekkevidde på over 20 meter. Vi testet den i sengen i julen :)

Egget er ment for å være inni henne eller brukes på utsiden for å stimulere klitoris. Jeg fikk fjernkontrollen, hun egget. Vi brukte egget til å stimulere henne utvendig, både mens jeg var inni henne/ eller fikk bj. Eller når vi bare lå og koste med hverandre. Det som var gøy var at vi begge kunne nyte sammen. Kjempekjekt å få full kontroll over henne med fjernkontrollen samt å ha muligheten med å være inni henne samtidig.

Fjernkontrollen hadde også en funksjon som gjorde når man holder den og beveger hånden så endres vibrasjonene. Mange vibrasjonsprogrammer og bygget med kvalitet gjør at den var et godt kjøp. I tillegg så kjenner man de samme vibrasjonene i fjernkontrollens som hun kjenner i egget. Som par var dette en fantastisk opplevelse og den gøyeste sexen vi har hatt på en stund. Anbefales og verdt pengene!!!

Anonymous poster hash: 537d7...f2c
Skrevet

Glemte å si at den er mer enn sterk nok....... :)

Anonymous poster hash: 537d7...f2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...