vivi Skrevet 18. mai 2004 #21 Del Skrevet 18. mai 2004 Det er jo helt forferdelig å utsette et annet menneske for slikt :o Drittjenter Å lyve om voldtekt er jo også å gjøre det værre for de stakkars jentene- og guttene- som blir voldtatt. Å bevise et slikt overgrep kan nok mange ganger være vanskelig nok. Nei, jeg ser ikke at det kan unnskyldes. heller ikke om det bare er til venninner,som det ble sagt over her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. mai 2004 Forfatter #22 Del Skrevet 18. mai 2004 Hei' date=' jeg ble provosert her... Når ei jente lyver, blir det opptøyer, men når en mann gjør det, blir det ikke.. Når en kvinne blir voldtatt og mannen nekter, det er da løgn det og?? men når en mann lyver, blir det bare sagt. "det kan ikke bevises" og så tenker man ikke mer på det... Jeg forsvarer ikke løgn -s- men ikke vær så hard...[/quote'] Nok en gang - en uvettig, umoralsk handling forvarer da ikke en annen??? :-? Jeg støtter da slettes ikke opp om at faktiske voldtektsmenn skal få slippe unna! Jeg støtter ikke at de relativt sett ofte får svært lave straffer heller! Men verden er nå engang slik at alle kvinners troverdighet i slike saker blir svekket når noen jenter anklager falskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 18. mai 2004 #23 Del Skrevet 18. mai 2004 Det er jo også et problem at sånne kvinner gjør at de som virkelig er blitt voldtatt får problemer med å bli trodd. jepp. Og de som uskyldig får en slik anklage på seg. Å la det gå utover andre uskyldige mennesker at man angrer seg for å ha vært utro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkyHead Skrevet 18. mai 2004 #24 Del Skrevet 18. mai 2004 jeg ser ikke at det kan unnskyldes. heller ikke om det bare er til venninner' date='som det ble sagt over her.[/quote'] mente ikke at det kunne unnskyldes... klarte bare ikke å formulere meg... Sorry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå