Gå til innhold

Rannveig Heitmann

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ville du hatt sex med henne eller ikke?

Anonymous poster hash: 39eee...b07
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne bør vel ligge under seksualitet?

Anonymous poster hash: 64014...f7c
Skrevet

Ville du hatt sex med henne eller ikke?

Anonymous poster hash: 39eee...b07

Jeg hadde pult henne hardt og lenge på tross av at hun hele tiden poser på en dødsstygg måte og virker som en real hønsehjerne.

Anonymous poster hash: e47de...2db

• Liker 1
Skrevet

Øøøø..... nei takk..... finner henne ikke tiltrekkende i det hele tatt basert på google bilder.... ja måtte google henne, rosablogger ?

Gjest Nordavind
Skrevet (endret)

..

Endret av Nordavind
Skrevet

Øøøø..... nei takk..... finner henne ikke tiltrekkende i det hele tatt basert på google bilder.... ja måtte google henne, rosablogger ?

Dere forummennesker er nå søte av og til.

Hadde dere begge vært single og møttes på en fest og hun la seg etter deg, ikke sjans i helvete du hadde sagt nei. Sorry.

Anonymous poster hash: 17105...460

• Liker 1
Skrevet

Hadde jeg vært singel, og hun skulle ha lagt an på meg, så hadde jeg nok ikke klart å stå imot. Men ellers er hun litt for "plastic fantastic" for meg.

Gjest Nordavind
Skrevet

Dere forummennesker er nå søte av og til. Hadde dere begge vært single og møttes på en fest og hun la seg etter deg, ikke sjans i helvete du hadde sagt nei. Sorry. Anonymous poster hash: 17105...460

Å, du tror ikke menn er i stand til å si nei altså?

Skrevet

Jeg hadde pult henne hardt og lenge på tross av at hun hele tiden poser på en dødsstygg måte og virker som en real hønsehjerne.

Anonymous poster hash: e47de...2db

HAHAHAHA!!! SÅ SINNSYKT ENIG!

Skrevet

Dere forummennesker er nå søte av og til.

Hadde dere begge vært single og møttes på en fest og hun la seg etter deg, ikke sjans i helvete du hadde sagt nei. Sorry.

Anonymous poster hash: 17105...460

...kanskje dersom venninna hennes ble med eller... Kanskje du har rett, men liker ikke å tro det....

Skrevet

Tipper at mange synes hun er deilig, jeg liker ikke plastikk dukker.

En ting er jo å være sammen med en og en anne ting er vel å ha sex med. Hun er jo veldig plastic, og det er nok en hel del menn som liker (?) kanskje ikke så mange damer(?)

Hvis jeg var singel og skulle ha sex med en ny person, så er det ikke bare utseende som teller, det må være mer der, selv om det skulle bare være et ons. Så nei takk for min del.

Jeg synes hun virker tilbakestående. Helt seriøst! Sikter til Charterfeber ( det er så absurd at det er ekstremt moro å se på alle som driter seg ut der Hehe), der hun var noen ganger, jeg holdt på å dette av stolen faktisk og tenkte hun skal være glad for at hun er ovet snittet utseende messig, ellers hadde hun kommet til kort her i livet gitt. Stakkars.

Anonymous poster hash: 1e4bb...28a
Skrevet

Å, du tror ikke menn er i stand til å si nei altså?

Synes det er ekstrmet dømmende av damer som mener at ingen menn klarer å si nei. Klart de klarer det! Kanskje ikke typen hønsehjerner, men det er da heldigvis menn som er både vant med oppmerksomhet og har noe innhold i hjernen!

Anonymous poster hash: 1e4bb...28a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...