Gå til innhold

Komme uten å onanere? Andre? (damer)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lett for å komme, ikke alltid under penetrering, men ofte. Hvis jeg har fått orgasme ved at klitoris blir stimulert kommer jeg senere og ikke like sterkt under samleie men gjerne små serieorgasmer. Jeg kan også få orgasme hvis puppene blir stimulert.

Og hvis jeg hviler hendene og klemmer litt på puppene når jeg legger meg, kan jeg komme når jeg er alene når jeg er kåt.

Er det vanlig?

Er singel nå, men det har faktisk vært et lite problem siden jeg kommer så raskt og ofte har måttet avbryte og hvile uten at mannen har fått orgasme. Da har jeg følt meg egoistisk, men hvis jeg segner om som en sekk og er helt utmattet må jeg ha en pause, men har aldri hørt om andre som har fått klager - er det bare meg? Foretrekker å se på meg selv som normalt fungerende, men hvis mannen er utholdende må jeg ha en pause.



Anonymous poster hash: 21ec7...705
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Heartbeat

Nei, du er ikke alene. Jeg kan komme med engang jeg blir penetrert , og kan være så nært en orgasme når jeg suger mannen pga jeg elsker å suge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona mi kommer noen ganger med en gang jeg har kommet inn i henne etter å ha stimulert klitten lenge.



Anonymous poster hash: 678be...bfd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...