Gå til innhold

Blowjob-tips and tricks


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som kan forklare litt om hvordan man gir en blowjob? Selvfølgelig er det forskjellig fra gutten liker og ikke liker...

Og skjønner jo også selv at tenner ikke er lov! Hehe... Men hva gjør man med forbuden? ..

Anonymous poster hash: 38136...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Noen som kan forklare litt om hvordan man gir en blowjob? Selvfølgelig er det forskjellig fra gutten liker og ikke liker...

Og skjønner jo også selv at tenner ikke er lov! Hehe... Men hva gjør man med forbuden? ..

Anonymous poster hash: 38136...158

La meg snu på flisa.

Hva kan du tenke deg å gjøre med forhuden?

Jeg liker ikke oppskrifter, - fordi folk har en evne til å legge bort innlevelsen, legge bort sin egen opplevelse av å tenne sin partner, legge bort tankeevnen for å si det enkelt.. og det gjør det trist...

Så, for å bli konkret; Du kan jo enten trekke forhuden tilbake med hånden eller med leppene... du kan smådra i den med leppene... trkke den tilbake med hendene og la tungen spille på glansen...

Det er all verdens muligheter dersom du virkelig liker å være oral med din partner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Lille-Pus.
Glem litt triks og oppskrifter på "verdens beste bj". Hvis du virkelig elsker å gi oral, samtidig som du er trygg på partner - så prøver man automatisk ut nye ting. Gjør alt som faller deg inn og hør/se på responsen. Så finner du oppskriften til "verdens beste bj" for din partner.

Ting jeg har funnet ut kan tenne ekstra er vibrering, enten ved å lage enkle "mmm" lyder mens man holder på, eller prøve å skape luft mellom tunge/munn og "slurpe". Dette kan man prøve mens man bare sitter her å skriver - stikk tungen litt ut på leppa, ha det litt bløtt i kjeften og slurp som man gjør med når man slurper i seg suppe fra skjeen. Litt vanskelig å gjøre med noe større i kjeften, men prøv det ut - den vibrasjonen der har de fleste partnerne mine vært i ekstase over. Veldig greit om man blir fort sliten - for da kan man avslutte tidlig også... om dere skjønner :fnise:
Prøv å hold vibrasjonen av "slurpen" på inn og utpust. Viktig å få pustet underveis også :fnise:

Jeg gir ikke oralsex til ONS, FF eller randome partnere.
Derfor er dette mine tips, da jeg kun gir til partnere jeg har et definert forhold til - og da er jeg trygg nok til å prøve ut hva som helst. Ting som kanskje virker dumt også, men in the heat of the moment - så er det superdeilig. Både for meg og han.



Anonymous poster hash: 022fd...fcf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...