Gå til innhold

Analsex og Orgasme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spm til damene:

Jeg har hatt et 20-talls seksualpartnere, men aldri tidligere opplevd at ei jente kan få orgasme ved analsex. Min nåværende kjæreste får nettopp dette, og gjerne også sterkere orgasme® enn ved stimulering av klitoris.

Noen av dere som vil dele noen erfaringer omkring dette?

Anonymous poster hash: 7232a...98c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri fått orgasme med bare anal stimuli, men får kraftigere orgasmer hvis analen stimuleres samtidig med resten. En finger i rompa mens jeg rir og masserer klitten samtidig er en sikker vinner. :)



Anonymous poster hash: 1cfd3...f3d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten får faktisk orgasme uten å måtte ha annen stimuli enn å bli pult i rumpa. Jeg har også hørt andre kvinner snakke om sterke G-punktsorgasmer ved analsex, spesielt når de blir pult stående.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten får faktisk orgasme uten å måtte ha annen stimuli enn å bli pult i rumpa. Jeg har også hørt andre kvinner snakke om sterke G-punktsorgasmer ved analsex, spesielt når de blir pult stående.

TS

Du mener at du fingrer henne samtidig? Det er jo ikke noe G-punkt i rumpa.

Anonymous poster hash: c374e...552

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en eks som fikk orgasme ganske enkelt når hun fikk stimulering der. Hun kalte dem "jukse" orgasmer da, fordi de kom så enkelt. Pleide derfor ikke å begynne med det, men heller ta slutten der. Var enklere for oss å slutte med at vi fikk orgasme samtidig dag.



Anonymous poster hash: c25b5...600
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Homofile menn kan jo få orgasme med kun å ha den i anus, så hovorfor ikke for kvinner også? Tror at hvis det er en dame som ikke har noen spesielle fordommer mot det, er avslappet og tenner på at det er litt rampete, så ja, går det ann. Heldig for henne uanset vil jeg si :-)



Anonymous poster hash: 559a0...c58
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en ubeskrivelig følelse å få orgasme av anal stimulering. Men for meg kommer de alle sterkeste orgasmene når jeg stimuleres både analt, vaginalt og på klitoris samtidig. Da er det så jeg nesten går i gulvet om jeg står.



Anonymous poster hash: 905a7...f52
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan nok være mulig for noen da nervene bak der er i kontakt med klitoris og skjeden/kvinnens gpunkt.

Men de aller, aller fleste vil trenge stimuli av klitoris i tillegg.

Dog er det jo ofte slik at når man har stimuli av noe annet i tillegg(enten vaginalt eller analt) så kommer man hardere når det først skjer - og det har jo med å gjøre at flere nerver stimuleres.

Dog avhenger dette sterkt av at man ikke opplever ubehag - jeg personlig må slappe så mye av aktivt at jeg ikke klarer bruke nødvendig musklatur for å komme om jeg skal ha penetrering bak - det går kun med mindre ting som ikke krever at jeg må "tvinge" kroppen til å slappe av for å klare det.



Anonymous poster hash: 5ff45...46a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Homofile menn kan jo få orgasme med kun å ha den i anus, så hovorfor ikke for kvinner også? Tror at hvis det er en dame som ikke har noen spesielle fordommer mot det, er avslappet og tenner på at det er litt rampete, så ja, går det ann. Heldig for henne uanset vil jeg si :-)

Anonymous poster hash: 559a0...c58

ja, men menn har en prostata som vil bli stimulert ved analsex, det har ikke kvinner.

Anonymous poster hash: 1596a...f8b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men menn har en prostata som vil bli stimulert ved analsex, det har ikke kvinner. Anonymous poster hash: 1596a...f8b

Nå er det sånn at en orgasme ikke skapes kun av at man trykker på de rette anatomiske delene. Det mentale har minst like mye å si og det er mange som kan få orgasme kun av fantasier. Derfor det finnes ting som våte drømmer.

Anonymous poster hash: 2438b...c76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...