AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #1 Skrevet 22. desember 2013 Jada ingen jul uten litt forkjølelse. Må holde på tradisjonene. Men bare et lite spørsmål. Jeg er nå i fasen "hoste opp digre grønne slimklumper" (som ant vil etterfølges av tørrhoste). Vil det si at jeg ant har bronkitt? Og burde gå på antibiotika? Eller er det andre ting jeg kan gjøre nå, for å ta litt vare på de stakkars lungene? Anonymous poster hash: c68e3...328
Sugerøret Skrevet 22. desember 2013 #2 Skrevet 22. desember 2013 (endret) om du ikke får en legetime før jul,så kjøp bisolvon på apotek.Tablettkuren er flott mot slim! Jeg har astma og bruker den i perioder hvor jeg er tett,forkjølet eller mye pollen ute Endret 22. desember 2013 av Kårky
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #3 Skrevet 22. desember 2013 Bronkyl fra apoteket løser opp slimet. Før på resept. Nå reseptfritt.Anonymous poster hash: 25f39...f8e
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #4 Skrevet 22. desember 2013 Takk. Skal se om jeg får til apoteket allerede i dag. Ellers får jeg gjøre det i morgen tidlig. Satser på begge deler og håper jeg slipper en Cosylanfaenskapkur. Anonymous poster hash: c68e3...328
Sugerøret Skrevet 22. desember 2013 #5 Skrevet 22. desember 2013 hør med apoteket om du faktisk kan blande bisolvon og bronkyl!! Det er ikke sikkert du kan God bedring
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #6 Skrevet 22. desember 2013 hør med apoteket om du faktisk kan blande bisolvon og bronkyl!! Det er ikke sikkert du kan God bedring Lurt. Ble ikke noe apotek i dag. Kom meg ikke ut av døra Får dermed en fin dag i morgen med siste desperate juleshopping og hoste. Satser på Bisolvon i hvert fall. Anonymous poster hash: c68e3...328
lillemeg90 Skrevet 22. desember 2013 #7 Skrevet 22. desember 2013 Cosylan skal uansett ikke bruker ved slimhoste:) hvis du har bronkitt, så er deg sjelden det er bakteriellt og da hjelper heller ikke antibiotika. Men hvis du er dårlig i formen og føler du har feber, så bør du gå å sjekke infekjonsstatus.mkan være bakteriell bronkitt eller lungebetennelse..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå