Gå til innhold

Sexy bilder av deg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I dagens teknologisamfunn er det vel et naturlig spørsmål - har du noen gang sendt sexy bilder av deg selv til noen? En kjæreste, long distance eller ikke?
Kort sagt - er det noen der ute som har mottatt at bilde av deg i undertøy eller naken?

Jeg har selv sendt men er ikke helt sporbar utifra bildene.



Anonymous poster hash: f5c33...414
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri sendt eller fått. Jobber med barn, så kan ikke ta sjansen på noe sånt. Mannen får kose seg med det han ser her hjemme. ;)



Anonymous poster hash: 332d5...8d2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Andrea93

Absolutt. Tre måneder som utenlandsstudent da vi var helt nyforelska gjorde at det ble mye bildedeling.. Ser virkelig ikke faren i å dele sånt med en partner man stoler fullt og helt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt. Tre måneder som utenlandsstudent da vi var helt nyforelska gjorde at det ble mye bildedeling.. Ser virkelig ikke faren i å dele sånt med en partner man stoler fullt og helt på.

Long distance gjør det nødvendig ;)

Selv om jeg stolte på ham sørget jeg for at bilder med ansikt ikke var for avslørende og at bilder med sylige pupper m.m. var uten ansikt. For sikkerhets skyld.

Anonymous poster hash: f5c33...414

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillesiren

Om de er sexy eller ei får ikke være opp til meg å vurdere, men ja har sendt bilder i undertøy (til noen veldig få). Er ikke noe særlig bekymret egentlig:) Har mine forholdsregler og sender definitivt ikke til Gud og hvermann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte min kjære et bilde av den supersexy ølmagen min en gang. Det ble muntert, men det stoppet der. xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Smiley_cat

Å ja, til mannen når han er på jobb!

Funker gull i den hensikt det har å si fra at JEG vil ha noe i kveld! Går for det meste i nytt undertøy.

En gang sendte jeg en kanskje ikke akkurat fult så pirrende melding, men artig var det; Jeg kjedet meg, men hvor mye moro kan man ikke finne på med en kulepenn? Og kunstnerisk av natur som jeg er så bars det av sted med å tegne på puppen. Brystvorta var nese, en smilemunn under brystvorta, og to øyne over... *klikk* og send.... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...