AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #21 Skrevet 22. desember 2013 Så hva er grunnen da? Du vet nok innerst inne at du startet denne tråden for å høre at du er så fantastisk som puler alt du kommer over. Og jeg kan godt rose deg opp i skyene for at du gjør det om du føler at du trenger det fordi du ikke er sikker på at det er riktig. Ser dog ikke ut som om at du fikk deg noe i natt med mindre du knuller mens du sitter på KG da. Anonymous poster hash: 1382f...bad Haha. Nei. Fortsatt ikke gitt. Jeg skriver ikke her inne i håp om ros eller nødvendigvis positive tilbakemeldinger. Tror du dette er den første tråden jeg skriver her inne liksom? Tro meg, jeg VET jo godt hvordan respons jeg får på hva enn jeg skriver her inne. Noen ganger er den varierende, men som oftest er den relativt forutsigbar skal jeg si deg. Og ja, du er nok inne på noe på slutten der. Hadde det skjedd stort i natt, hadde jeg ikke giddet KG. TsAnonymous poster hash: 9f10f...ead
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #22 Skrevet 22. desember 2013 Konge ts! Du skal absolutt ikke skamme deg over at du klarer å få så mye fitte på byen. Det er virkelig en kunst å nedlegge de hotteste tuttene på byen, og jeg har all respekt for de alfahannene som gang på gang greier å komme nedi trusa på disse. Respekt! Hvilke jenter er det du går for? blonde eller mørke? Er det mange som er håpløse i senga? Ala disse som ligger som en sekk, men der du bare knuller på og lar det stå til? Fortell om den styggeste og den hotteste jenta du har dratt med deg fra byen. Har du tatt noen av disse i rævhullet? Anonymous poster hash: 26671...2ce
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #23 Skrevet 22. desember 2013 Langt å gå, fitte å få! Anonymous poster hash: 410db...ebd
makkapakka Skrevet 22. desember 2013 #24 Skrevet 22. desember 2013 men i natt ble det ikke noe på deg? 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #25 Skrevet 22. desember 2013 Er du litt forelska i deg selv, kanskje? Får du til å elske et annet menneske, da? Anonymous poster hash: 7da0b...3c6 2
Gjest Chloe87 Skrevet 22. desember 2013 #27 Skrevet 22. desember 2013 *Klapp på skulderen* Flink gutt...
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #28 Skrevet 22. desember 2013 hvorfor bare eder og galle her? Hvorfor kan vi ikke hylle alfahanner noen ganger? Anonymous poster hash: 26671...2ce
Gjest New_Girl Skrevet 22. desember 2013 #29 Skrevet 22. desember 2013 hvorfor bare eder og galle her? Hvorfor kan vi ikke hylle alfahanner noen ganger?Anonymous poster hash: 26671...2ce Han skrev jo ikke for å få ros og skryt, skriver han. Og ikke ser det ut til at han har et problem som skal løses heller. Vanskelig å vite hva man skal skrive da. 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #30 Skrevet 22. desember 2013 Han skrev jo ikke for å få ros og skryt, skriver han. Og ikke ser det ut til at han har et problem som skal løses heller. Vanskelig å vite hva man skal skrive da. Vel...hvorfor ikke bare være positiv istedet. Hvem vet, kanskje du er heldig å få en alfahann som bedekker deg en gang? Anonymous poster hash: 26671...2ce
Gjest Lincoln Skrevet 22. desember 2013 #31 Skrevet 22. desember 2013 Årets mest meningsløse tråd sånn helt på tampen av 2013. Gratulerer! 3
Gjest New_Girl Skrevet 22. desember 2013 #32 Skrevet 22. desember 2013 Vel...hvorfor ikke bare være positiv istedet. Hvem vet, kanskje du er heldig å få en alfahann som bedekker deg en gang?Anonymous poster hash: 26671...2ce Du, det gleder jeg meg veldig til! Kanskje jeg skal ønske meg en alfahann i julepresang! 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #33 Skrevet 22. desember 2013 Se der Du, det gleder jeg meg veldig til! Kanskje jeg skal ønske meg en alfahann i julepresang! Se der ja. Jeg er sikker på du er en veldig ok kvinne for en alfahann å bedekke. Bare fordi man blir bedekket av en alfahann betyr det ikke at man er "billig" og lite attraktiv. Alfahanner plukker ut kun de beste eksemplarer. Anonymous poster hash: 26671...2ce
Silfen Skrevet 22. desember 2013 #34 Skrevet 22. desember 2013 Jeg har sikkert pult flere enn deg og jeg er stygg og feit. Ergo vinner jeg. Din taper! 3
Alina X Skrevet 22. desember 2013 #35 Skrevet 22. desember 2013 Nå nevnte han jo at det var rimelig innsatsløst for han å få oppmerksomhet fra brudene. Mange menn kan også yte innsats men være sjanseløse på å få seg noe, så har man draget så har man det. Det kan ingen ta fra oss.Anonymous poster hash: d8f5e...509 Ja,fint for dere men er det noe vits av å fortelle det til oss liksom? Ser ikke opplegget ditt..
Gjest Halvor Skrevet 22. desember 2013 #36 Skrevet 22. desember 2013 (endret) Uff dette med alfahanner igjen, begynner å lure på om folk har en ide om at folk er så simple som dyr eller noe slikt. Ja, alfahannen voldtar alle hunnene i dyreverden fordi han tar det med makt, slik er det med de fleste dyr av en eller annen grunn. Hva som er populært i dagens samfunn er like variabel som fargespekteret. Endret 22. desember 2013 av Halvor
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå