Gå til innhold

På byn i natt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan vel begynne med at jeg egentlig ikke er en player, men jeg mistenker at jeg har ligget med flere enn noen andre her inne. :)

Og jeg går aldri aktivt ut på byn for å få meg et ligg. Jeg drar ut med venner og har det kjekt i godt lag normalt sett, men sliter ikke litt engang med å bli kjent med nye mennesker.

Og så har jeg og fått et ganske greit utseende, så jeg får alltid litt ekstra oppmerksomhet av kvinner pga det. Og pga det og blir det også mye lettere å komme i en bedre kontakt med andre kvinner. Og siden dette har pågått i alle år, så blir det jo enklere å prate seg inn i trusene til enhver forsåvidt hvor en viss interesse er gjensidig (eller påtatt og overfladisk). :)

Og når det blir en ONS så er det alltid tilfeldig hvem og hvordan det blir til. Som oftest er det på deres initiativ, for når jeg går singel lenge og blir full nok, så krymper jo selvsagt standarden min og jeg forsyner meg ofte da av frukter jeg normalt sett ikke ville gjort.

Det vites heller aldri på forhånd om hvordan aften og natten utarter seg. En gang traff jeg en søt en i køen på Deli De Luca (på veien hjem) og dro henne med meg og, på hennes initiativ forsåvidt. Altså, jeg prater dem varm i trøyen først og så skal det ellers lite til før dem hinter frempå en videre utvikling av natten sammen.

Går aldri aktivt inn for å jakte, men tilfeldighetene steller det på en måte i stand likevel.

Vet ikke helt hvor jeg ville med dette innlegget. Begynner vel å bli litt brisen nå, og lurer vel litt på om det er noen andre i samme situasjon? :)

Anonymous poster hash: 9f10f...ead

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Classy.
Det er ingenting tiltrekkende med en mann som feier over alt mulig i fylla. Ha litt standard og respekt for deg selv

Skrevet

Classy.

Det er ingenting tiltrekkende med en mann som feier over alt mulig i fylla. Ha litt standard og respekt for deg selv

Hahaha! Hva faen vet DU om klasse og selvrespekt?

Og jeg tar ikke hva som helst heller. Jeg "må" avvise flere enn jeg drar med hjem til evt. ;)

Ts

• Liker 1
Skrevet

TS har et luksusproblem som "må" avvise jenter. Skulle ønske en jente foreslo sånt til meg i hvertfall én gang, jeg ville blitt så glad!

Anonymous poster hash: 6f686...b99

• Liker 3
Skrevet

Du har det lett du, du får si i fra om det kan dryppe litt fra glasset ditt

Skrevet

TS har et luksusproblem som "må" avvise jenter. Skulle ønske en jente foreslo sånt til meg i hvertfall én gang, jeg ville blitt så glad! Anonymous poster hash: 6f686...b99

Luksusproblem? Anser du denne type ting som luksus altså? For det gjør ikke jeg. Men greit NOK er det jo.

Du har det lett du, du får si i fra om det kan dryppe litt fra glasset ditt

Lett? Altså, for å si det sånn.. Det er verken vanskelig eller lett å være 'normal' for en 'normal' person.

Og jeg får si i fra dersom det kan dryppe fra glasset mitt? Vel, først må jo begeret bli fullt da i så fall. ;)

Skrevet (endret)

Lett? Altså, for å si det sånn.. Det er verken vanskelig eller lett å være 'normal' for en 'normal' person.

Og jeg får si i fra dersom det kan dryppe fra glasset mitt? Vel, først må jo begeret bli fullt da i så fall. ;)

Du har lett for å få deg et ligg, er ikke store byraveren selv, men tror ikke jeg får et ligg like lett som deg i vertfall.

Endret av Halvor
  • Liker 2
Skrevet

Du har lett for å få deg et ligg, er ikke store byraveren selv, men tror ikke jeg får et ligg like lett som deg i vertfall.

Ok? Nei, for folk flest er det ikke så vanskelig. Som regel er det bare til å utsette seg selv for mulighetene og deretter utnytte de mulightene en selektivt ønsker, med den fremgangsmåten en ønsker og har erfart/lært seg fungerer gjennom de få årene en har levd evt.

Ts

Skrevet (endret)

Kan vel begynne med at jeg egentlig ikke er en player, men jeg mistenker at jeg har ligget med flere enn noen andre her inne. :)

Og jeg går aldri aktivt ut på byn for å få meg et ligg. Jeg drar ut med venner og har det kjekt i godt lag normalt sett, men sliter ikke litt engang med å bli kjent med nye mennesker.

Og så har jeg og fått et ganske greit utseende, så jeg får alltid litt ekstra oppmerksomhet av kvinner pga det. Og pga det og blir det også mye lettere å komme i en bedre kontakt med andre kvinner. Og siden dette har pågått i alle år, så blir det jo enklere å prate seg inn i trusene til enhver forsåvidt hvor en viss interesse er gjensidig (eller påtatt og overfladisk). :)

Og når det blir en ONS så er det alltid tilfeldig hvem og hvordan det blir til. Som oftest er det på deres initiativ, for når jeg går singel lenge og blir full nok, så krymper jo selvsagt standarden min og jeg forsyner meg ofte da av frukter jeg normalt sett ikke ville gjort.

Det vites heller aldri på forhånd om hvordan aften og natten utarter seg. En gang traff jeg en søt en i køen på Deli De Luca (på veien hjem) og dro henne med meg og, på hennes initiativ forsåvidt. Altså, jeg prater dem varm i trøyen først og så skal det ellers lite til før dem hinter frempå en videre utvikling av natten sammen.

Går aldri aktivt inn for å jakte, men tilfeldighetene steller det på en måte i stand likevel.

Vet ikke helt hvor jeg ville med dette innlegget. Begynner vel å bli litt brisen nå, og lurer vel litt på om det er noen andre i samme situasjon? :)

Du sitter altså på KG mens du er ute på byen og skryter av at du er billig ?

Classy :P

Hvis du er fornøyd - hvorfor dette behovet for aksept fra andre?

Endret av Guybrush
  • Liker 11
Skrevet

Du sitter altså på KG mens du er ute på byen og skryter av at du er billig ?

Classy :P

Hvis du er fornøyd - hvorfor dette behovet for aksept fra andre?

Og deeer kom den. Jeg satt å ventet på en kommentar om KG-skriving og byntur kombinert skulle tilsi ett eller annet. Hehe. Artig når ting ikke slår feil da. :)

Og hvis jeg er fornøyd .. ? Hvor har jeg skrevet noe om hvorvidt jeg er fornøyd med noe som helst?

Og det er ikke ett behov for aksept. Det handler ikke om det i det hele tatt, fordi jeg har allerede akseptert min eksistens og er ikke usikker på hva jeg ønsker, er sulten på i blant, ser for meg i fremtiden eller min egen selvfølelse. Akkurat den er jeg fornøyd med da - og det er gjerne derfor jeg ikke gidder å akseptere noe dårligere eller mindre enn det jeg synes meg selv og min selvfølelse egentlig fortjener òg samtidig har lyst på?

Så hvorfor ikke?

Ts

Skrevet

Kjære deg,det du kan angående dette kan så og si alle jenter og. Du er ikke så spesiell som du tror. Finnes et lass med menn og som kan få napp bare de gidder å gjøre en innsats.

• Liker 2
Skrevet

Kjære deg,det du kan angående dette kan så og si alle jenter og. Du er ikke så spesiell som du tror. Finnes et lass med menn og som kan få napp bare de gidder å gjøre en innsats.

Nå nevnte han jo at det var rimelig innsatsløst for han å få oppmerksomhet fra brudene. Mange menn kan også yte innsats men være sjanseløse på å få seg noe, så har man draget så har man det. Det kan ingen ta fra oss.

Anonymous poster hash: d8f5e...509

• Liker 1
Skrevet

Så flink du er til å ligge med damer :)

• Liker 2
Skrevet

Så flink du er til å ligge med damer :)

Takk.

Det er slikt som kommer med mye øvelse og trening det antar jeg. :)

Skrevet

Og deeer kom den. Jeg satt å ventet på en kommentar om KG-skriving og byntur kombinert skulle tilsi ett eller annet. Hehe. Artig når ting ikke slår feil da. :)

Og hvis jeg er fornøyd .. ? Hvor har jeg skrevet noe om hvorvidt jeg er fornøyd med noe som helst?

Og det er ikke ett behov for aksept. Det handler ikke om det i det hele tatt, fordi jeg har allerede akseptert min eksistens og er ikke usikker på hva jeg ønsker, er sulten på i blant, ser for meg i fremtiden eller min egen selvfølelse. Akkurat den er jeg fornøyd med da - og det er gjerne derfor jeg ikke gidder å akseptere noe dårligere eller mindre enn det jeg synes meg selv og min selvfølelse egentlig fortjener òg samtidig har lyst på?

Så hvorfor ikke?

Ts

Hva er det duer ute etter? Skryt fordi du er løs?

Gud, jeg får daglig spørsmål fra mannfolk om sex til tross for at jeg har kjæreste, så kunne hatt 1000 sexpartnere om det var det. Ikke noe problem det.

Okei, så det er helt fint og flott for deg at du puler på flest mulig jenter, men hvorfor poster du en tråd om det?

Så du kan godt få en applaus med meg fordi du er så fantastisk flink at du puler rundt om det er det du vil ha.

Anonymous poster hash: 1382f...bad

• Liker 3
Skrevet

Hva er det duer ute etter? Skryt fordi du er løs? Gud, jeg får daglig spørsmål fra mannfolk om sex til tross for at jeg har kjæreste, så kunne hatt 1000 sexpartnere om det var det. Ikke noe problem det. Okei, så det er helt fint og flott for deg at du puler på flest mulig jenter, men hvorfor poster du en tråd om det? Så du kan godt få en applaus med meg fordi du er så fantastisk flink at du puler rundt om det er det du vil ha. Anonymous poster hash: 1382f...bad

Haha. Hva er det som feiler deg da?

Hvorfor så sur og bitter egentlig? Altså, får du daglig spørsmål fra MENN om sex, så er det ditt problem vel?

Forstår ikke helt sammengengen med kommentaren din og tråden min i grunn?

Og jeg oppretter tråder som omhandler hva enn.

Og skriver om akkurat det jeg vil. Har fått inntrykk av at det er hva alle gjør så. ;)

Ts

Skrevet

Haha. Hva er det som feiler deg da?

Hvorfor så sur og bitter egentlig? Altså, får du daglig spørsmål fra MENN om sex, så er det ditt problem vel?

Forstår ikke helt sammengengen med kommentaren din og tråden min i grunn?

Og jeg oppretter tråder som omhandler hva enn.

Og skriver om akkurat det jeg vil. Har fått inntrykk av at det er hva alle gjør så. ;)

Ts

Virkelig ingenting som feiler meg, men de fleste pleier faktisk å ha et problem eller et direkte spørsmål når de starter en tråd. Her er du bare ute etter skryt fordi du er så flink til å pule på mange forskjellige damer.

Sammenhengen med min kommentar og din tråd er at det kreves ingen øvelse eller noe sånt for å få pult, og det er ikke noe stort i det hele tatt å være løs.

Du skriver selv at du ikke vet hva du vil med å skryte av at du høvler over alt du finner, men det må være noe du er ute etter når du skriver sånt som dette, og de fleste skjønner at du vil ha svar som "å, så flink du er!" "hvordan får du det til?" osv fordi du er usikker selv. Hadde du vært sikker på at dette var riktig, så hadde du ikke startet en tråd som dette.

• Liker 2
Skrevet

Virkelig ingenting som feiler meg, men de fleste pleier faktisk å ha et problem eller et direkte spørsmål når de starter en tråd. Her er du bare ute etter skryt fordi du er så flink til å pule på mange forskjellige damer. Sammenhengen med min kommentar og din tråd er at det kreves ingen øvelse eller noe sånt for å få pult, og det er ikke noe stort i det hele tatt å være løs. Du skriver selv at du ikke vet hva du vil med å skryte av at du høvler over alt du finner, men det må være noe du er ute etter når du skriver sånt som dette, og de fleste skjønner at du vil ha svar som "å, så flink du er!" "hvordan får du det til?" osv fordi du er usikker selv. Hadde du vært sikker på at dette var riktig, så hadde du ikke startet en tråd som dette. Anonymous poster hash: 1382f...bad

Nei.. Jeg skrev ikke denne tråden på grunn av hva du nevner. :)

Ergo; du prater jo bare piss. Og selv om noen har noen spørsmål i blant, så har ikke alle det.

Gratulerer! Pikk eller pung, pikk eller pung?

Hææ? Har det klikket? :)

Ts

Skrevet

Nei.. Jeg skrev ikke denne tråden på grunn av hva du nevner. :)

Ergo; du prater jo bare piss. Og selv om noen har noen spørsmål i blant, så har ikke alle det.

Så hva er grunnen da? ;) Du vet nok innerst inne at du startet denne tråden for å høre at du er så fantastisk som puler alt du kommer over. Og jeg kan godt rose deg opp i skyene for at du gjør det om du føler at du trenger det fordi du ikke er sikker på at det er riktig.

Ser dog ikke ut som om at du fikk deg noe i natt med mindre du knuller mens du sitter på KG da.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...