Gå til innhold

Om menn, av en mann

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Dere jenter alltså....
Jeg leste om en kvinne som konkluderte med att mannen hadde vert utro mot henne fordi han hadde funnet en som sikkert var livligere, er selvsikker en henne og som utstrålte noe hun ikke gjorde...

Vit dette om menn. Naturen prioriterer arten, og bryr seg ikke om individer.
En busk, ett tre, en katt, ett insekt, hva som helst er laget slik att den mannlige av arten sprer sine frø til mest mulig mottakere for å sikkre høyest mulig sjangse for ett best mulig levedyktig avkom. Mennesker er ingent unntak.
I skogen kriger hannene så blodet flyter om retten til å parre seg, mennesket inget unntak. Hannkjønnet driter en lang marsj i om du er "livligere, mer selvsikker" eller noe slikt. Han driter mest sannsynlig i hva du heter. Han vil bare spre frøene og genene sine. Ha det klart neste gang du blir sjekket opp ute.
Det eneste de plukker opp er signaler om du har gode gener, men får de ikke de med de gode genene tar det de nest beste, eller hva de er nødt til å ta til takke med. Monogami er super unaturlig for en mann og krever enormt med selvkontroll for å få til.
Men det er ett kaptittel 2 også, for menn. De kan og elske, verdsette en kvinne for den hun er og allt det der. Selv har jeg vert gift i 21 år med samme dame og er fremdeles forelsket. Men det er oftest to helt forskjellige ting, og jenter ser ikke forskjellen, rett og slett fordi dere er så pass annerledes enn oss. For å komplisere ytterligere kan de to "kaptittelene" av og til blandes og da detter i allefall jenter av. Jeg har levd så lenge nå og dette er så tydelig att det er ingen tvil. Skal dere forstå menn ? Se på Tv kanalen national geographic hvordan dyrene oppfører seg, for de samme innstinktene styrer menneske hannen. Bare kultur og konsekvenser bremser dramatiske ting og skje, som man kan se krig f.eks der familiefedre blir drapsmenn og voldtektsmaskiner. Og tro ikke att menn voldtar i krig for det er ett slags våpen, de gjør det fordi de da kan, og ingen konsekvenser kommer til dem.

Forstår du ennå ikke hva jeg sier, så prøv å stikke hodet under springen i kaldt vann en stund og les dette en gang til ;-)

Jeg skriver jo dette for att dere skal kunne skille det ene fra det andre bedre og ikke gå fem på.

God jul til dere alle.

helgedahl.blogg.no

Endret av Tarsan97
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er 16 år og kaller deg mann?

Anonymous poster hash: ccd25...b25
  • Liker 5
Skrevet

Bloggen din er en vits og du spammer.

Anonymous poster hash: 4be36...0e3
  • Liker 5
Skrevet

Bloggen din er en vits og du spammer.

Anonymous poster hash: 4be36...0e3

Bloggen min er fæææææl, det skal du har rett i. Kan skremme den sterkeste, men så er det bare sanne greier der da og jeg snakker ikke om neglelekk og mascara.....

Skrevet

Du er 16 år og kaller deg mann?

Anonymous poster hash: ccd25...b25

Vel, jeg nevnte att jeg hadde vert gift i 21 år, så da er det vel vanskelig å være 16 år ? Om kalkulatoren din er ødelagt så kan jeg gjerne prøve å hjelpe deg om du har regnestykker, bare send dem over.

Hadde vert litt mer ryggrad om en ikke var fullt så annonyme som deg da, og komme inn med tekst som bare er nonsens,

helgedahl.blogg.no

Skrevet

Meh, piss off.

Om du skal fortelle hvordan "menn egentlig er" så kan du i det minste legge ved en ganske heftig litteraturliste.

Dette er bare det samme kjedelige pisset som gulpes opp av diverse mindre verdensvante menn.

Enhver mann som har fulgt sine lyster til punkt og prikke, vet hvor unaturlig det egentlig er. Det er en hul tilværelse. Det er en umenneskelig tilværelse.

Det kan godt hende du fortsatt er på "spre mine frø overalt"-stadiet, men noen har kommet seg ett hakk videre i evolusjonen.

• Liker 6
Skrevet

Du representerer ingen normal TS.

• Liker 2
Skrevet

Du ts er jo bare en ungvalp enda

• Liker 2
Skrevet

Gjør oss alle en tjeneste og motstå fristelsen til å spre genene dine, TS.

• Liker 2
Skrevet

Du ts er jo bare en ungvalp enda

Ts er i 40 årene. Og har skrevet et identisk innlegg som heter "sånn er menn i bunn og grunn"... akkurat det samme tullpratet. Noen burde stenge denn tråden. Det kan bli formye tullball.....

Skrevet

TS sin blogg minner meg om en viss herr Ribsskog. :fnise:

Anonymous poster hash: 795eb...1cc
  • Liker 1
Skrevet

TS sin blogg minner meg om en viss herr blåbærkratt. :fnise:

What theee... :skratte:

En viss SØNN AV ODIN SOM BOR I LIVERPOOL hostkremt

Skrevet

Haha, dagens latter ;D

• Liker 1
Skrevet

PrebuEC.jpg

You were sayin?

Anonymous poster hash: a9bd5...eba
  • Liker 1
Skrevet

Meh, piss off.

Om du skal fortelle hvordan "menn egentlig er" så kan du i det minste legge ved en ganske heftig litteraturliste.

Dette er bare det samme kjedelige pisset som gulpes opp av diverse mindre verdensvante menn.

Enhver mann som har fulgt sine lyster til punkt og prikke, vet hvor unaturlig det egentlig er. Det er en hul tilværelse. Det er en umenneskelig tilværelse.

Det kan godt hende du fortsatt er på "spre mine frø overalt"-stadiet, men noen har kommet seg ett hakk videre i evolusjonen.

Mindre verdensvant ? Jeg reiser bedriver forretninger og har hus på alle kontinenter utenom Afrika og og Australia.

Klart det er en hul tilværelse å leve som tidlige steinalderfolk. Derfor dekker en over det med sivilisert oppførsel som lag på en kake, men inni ser det akkurat ut som innlegget sier.

Skrevet

PrebuEC.jpg

You were sayin?

Anonymous poster hash: a9bd5...eba

Akkurat, og det er som jeg sier att slikt skjer når en kan....

Skrevet

Artig blogg! Likte den kjempegodt :)

Liker profilbildet ditt også....:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...